مل رابينز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قانون 5 ثانیه
  • 179,900 تومان
  • با تخفیف: 179,900 تومان
قانون 5 ثانیه (زندگی کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت تغییر دهید) مینی بوک
5 عادت برتر (با 1 عادت ساده کنترل زندگی خود را به دست بگیرید)
با 1 عادت ساده کنترل زندگی‌ات را در دست بگیر (بزن قدش)
بزن قدش (تنها با 1 عادت ساده مهار زندگی‌ات را در دست بگیر)
قانون 5 ثانیه (تحولی در زندگی)
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
عادت بزن قدش
  • 77,000 تومان
  • با تخفیف: 77,000 تومان
بزن قدش (این 1 قانونه خودباوری کلید کنترل زندگی) مینی‌بوک
بزن قدش این یه قانونه (خودباوری کلید کنترل زندگی)
دیگر نگو که حالت خوب است (خود قوی)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
قانون 5 ثانیه (زندگی شخصی شغلی و اعتماد به نفس‌تان را با شجاعت روزمره متحول کنید)
قانون 5 ثانیه (زندگی کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت‌های روزانه تغییر دهید)

قانون 5 ثانیه

  • 179,900 تومان

در این کتاب با قانون ساده‌ای آشنا می‌شوید که رمز تغییر زندگی‌تان در 5 ثانیه خواهد بود و به عقیده نویسنده، این تنها راه تغییر است. با این قانون می‌توانید به جنگ اهمال‌کاری‌هایتان بروید و با افزایش بهره‌وری و تغییر وضعیت سلامتتان، شادترین آدم روی زمین شوید. این قانون کمکتان می‌کند از خود واقعی‌تان پرده بردارید و هرروز شجاع‌تر و با اعتماد‌به‌نفس‌تر زندگی کنید.

قانون 5 ثانیه (زندگی کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت تغییر دهید) مینی بوک

  • 45,000 تومان

شما می‌توانید زندگی خود را هر بار با یک تصمیم 5 ثانیه‌ای تغییر بدهید و این اتفاق پایه علمی دارد و در کتاب حاضر اثبات می‌شود. این قانون علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند تا بهتر زندگی کنید، عشق بورزید و کار کنید؛ موجب افزایش اعتماد به نفس و شجاعت شما نیز می‌گردد. یادگیری این قانون آسان است، قانونی که بی‌شک تاثیر فوق‌العاده‌ای بر زندگی شما خواهد گذاشت. زمانی که شروع به استفاده از این قانون کنید متوجه می‌شوید هر زمان که به آن نیاز پیدا کنید در دسترس شما خواهد بود. این نکته حائز اهمیت است که نویسنده زمانی این قانون را ایجاد کرد که زندگی‌اش در حال فروپاشی بود و وضعیت او به حدی بحرانی بود که بیرون آمدن از رختخواب هم برایش امری دشوار و مسئله‌ساز شده بود.

5 عادت برتر (با 1 عادت ساده کنترل زندگی خود را به دست بگیرید)

  • 80,000 تومان

مل رابینز در یک پدیده جهانی، در کتاب قانون 5 ثانیه، راز موفقیت و انگیزش را به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آموخت. اکنون او در جدیدترین کتاب خود با یک ابزار ساده و اثبات شده دیگر بازگشته است که می‌توانید از آن برای کنترل زندگی خود استفاده کنید. شما در حال حاضر کارهای تشویقی زیادی را در طول روز انجام می‌دهید. مثلا تشویق تیم‌های مورد علاقه خود، تجلیل از دوستان، حمایت از افرادی که دوستشان دارید و ... در حالی که ممکن است آنها خواسته یا ناخواسته بدون توجه به این تشویق‌ها دنبال زندگی خود باشند، حال تصور کنید که همان عشق، تشویق و انرژی مثبت را به خودتان بدهید. یا حتی بهتر از آن و با تکرار. شما آن را به یک عادت روزانه تبدیل کرده‌اید. شما غیر قابل توقف هستید. شما پر انرژی و رو به جلو حرکت می‌کنید. در این کتاب، مل به شما می‌آموزد که چگونه مهم‌ترین فرد زندگی خود باشید و به این باور برسید که: «کسی که در آینه به شما خیره شده، خودتان هستید.»

با 1 عادت ساده کنترل زندگی‌ات را در دست بگیر (بزن قدش)

  • 70,000 تومان

وقتش رسیده که به خودت یک «بزن قدش» جانانه هدیه دهی. تو لایق بهترین ها هستی! اگر اعتماد به‌نفس نداری، اگر از نق زدن‌های ذهنی خود خسته‌ای، اگر همیشه روی عیب و ایرادهایت تمرکز داری، اگر به‌خاطر موفقیت دیگران اعصابت به‌هم می‌ریزد و خودت را بی‌عرضه می‌دانی، بدان که تو تنها نیستی، اما با این کتاب قرار است خیلی چیزها تغییر کند ...

بزن قدش (تنها با 1 عادت ساده مهار زندگی‌ات را در دست بگیر)

  • 135,000 تومان

هر گاه در زندگی، احساس کردی بی‌رحمانه به انتقاد از خود برخاسته‌ای و از رویاهایت دست کشیده‌ای، یک‌راست جلوی آینه برو و به بزرگ‌ترین متحد و بهترین دوستت، یعنی خودت، سلام کن و لبخند بزن. برای قدردانی از خودت، دستت را بلند کن و بزن قدش! تنها لحظه‌ای برای خودت وقت بگذار و به یاد بیاور که موجودی دوست‌داشتنی هستی. در این چالش سهیم باش و با این کتاب همراه شو!

قانون 5 ثانیه (تحولی در زندگی)

  • 70,000 تومان

قانون 5 ثانیه می تواند در هر لحظه از زندگی روزمره و در مواجهه با دشواری، عدم قطعیت و ترس، مؤثر واقع شود. این قانون ممکن است در بهبود وضعیت سلامت، افزایش بهره وری و مقابله با تأخیر کاری کمک کند. حدودا همه ما در زندگی این دروغ را باور کرده ایم که برای ایجاد تغییر، باید احساس آمادگی کنیم؛ ما این دروغ را باور کرده ایم که بالاخره در مرحله ای از زندگی اعتماد به نفس کافی به دست می آوریم و شجاعت به خرج می دهیم. خیلی از مردم ایده های فوق العاده ای دارند، اما فکر می کنند چیزی که کم دارند انگیزه است؛ اما این طور نیست! واقعیت این است که ما طراحی نشده ایم تا کارهای سخت و ناراحت کننده و یا ترسناک را انجام دهیم. مغز ما به گونه ای طراحی شده است که از ما در برابر آن دسته از کارها محافظت کند، چون مغز ما تلاش می کند تا ما را زنده نگه دارد. ما فقط هنگام انجام کارهای آسان، احساس انگیزه می کنیم و هنگام مواجهه با کارهای مهم و سخت تر احساس ترس داریم اما چرا؟! چون مغز ما به گونه ای طراحی شده است که به هر قیمتی، جلوی ما را بگیرد تا کاری انجام ندهیم که امکان داشته باشد آسیب ببینیم. مغز ما این کار را با به شک انداختن ما انجام می دهد. مل رابینز(MEL ROBBINS) به شجاع شدن و بیرون رفتن از منطقه راحتی کمک می کند و از همه مهم تر، او در این کتاب توضیح می دهد که کنترل و تغییر ایجاد کردن بسیار آسان است!

عادت بزن قدش

  • 77,000 تومان

کتاب بزن قدش اثر مل رابینز، به معرفی رویکردهایی برای ایجاد رابطه‌ی موثر با خود می‌پردازد. در این کتاب می‌آموزید چگونه خود را در اولویت قرار داده و بدون نیاز به محرک‌های بیرونی، به تحسین و تمجید خود بپردازید و اعتماد به نفستان را بالا ببرید.

بزن قدش (این 1 قانونه خودباوری کلید کنترل زندگی) مینی‌بوک

  • 45,000 تومان

اگر تو هوای خودت و رویاهایت را نداشته باشی پس چه کسی این کار را انجام دهد؟ زمانی که در آینه به خودت نگاه می‌کنی و فکر می‌کنی آدم دوست‌داشتنی‌ای به نظر نمی‌رسی پس بقیه چطور تو را دوست‌داشتنی بدانند؟ وقتی تو خودت را دوست داشته باشی و حامی خودت باشی، بی‌شک بر روی روابطت با دیگران هم تاثیر می‌گذاری. کتاب «بزن قدش»، همانند یک اثر هنری با مهارت و به زیبایی، به ما به عنوان یک فرد، همچنین کشمکش‌ها و پیچیدگی‌های روزمره ما با خودمان توجه دارد. متن این کتاب به ما می‌گوید: علی‌رغم سختی‌ها و مشکلاتی که در زندگی با آن‌ها مواجه می‌شویم تا زمانی که فردی کنارمان قرار گرفته که ما را قضاوت نمی‌کند، تلاش‌های ما را ارزشمند می‌داند و تحت هر شرایطی حامی ماست، اوضاع رو به راه خواهد بود؛ فقط کافی است حواسمان به خودمان باشد و هر وقت لازم شد بزنیم قدش...

بزن قدش این یه قانونه (خودباوری کلید کنترل زندگی)

  • 132,000 تومان

اجازه دهید درباره روزی نه چندان دور برایتان حکایت کنم؛ روزی که کشف ساده‌ای کردم. اسمش را می‌گذارم عادت «بزن قدش». این عادت در ارتقای مهم‌ترین رابطه زندگی، یعنی رابطه شما با خودتان، به کمکتان خواهد آمد. در این کتاب می‌خواهم داستان این جست‌وجو و کشف را برایتان روایت کنم و اینکه چطور شما هم می‌توانید از این عادت برای تغییر زندگی خود استفاده کنید. «در این حالت بدون گفتن حتی یک کلمه، داشتم به خودم چیزی می‌گفتم که به شدت نیازمند شنیدنش بودم. من داشتم به خودم اطمینان می‌دادم هرکاری که باشد، از پسش برمی‌آیم. داشتم برای خودم هورا می‌کشیدم و زنی را در آینده می‌دیدم تشویق می‌کردم که سرش را بلند کند و به تلاش ادامه دهد. وقتی با دستم تصویر خودم در آینه را لمس کردم، احساس کردم که روحیه‌ام کمی بهتر شد. من تنها نبودم. من خودم را داشتم. این یک حرکت ساده بود، ابراز محبتی ساده در حق خودم. چیزی که به آن احتیاج داشتم و مستحقش بودم.»

دیگر نگو که حالت خوب است (خود قوی)

  • 110,000 تومان

این کتاب را به مسئولیت خودتان بخوانید. مِل بهانه­ هایتان را از بین می­‌برد و به شما انگیزه و قدرت می­‌بخشد و شما را به حرکت وامی­‌دارد. بزرگ­ترین مانع، بین شما و زندگی دلخواهتان چیست؟ مطمئنم این­‌ها به ذهنتان می­‌ر‌سند: پول، وقت، تجربه و شرایط. اشتباه می‌کنید. بزرگ­ترین مانع، خود شمایید. شما سرِ راه خودتان هستید. عجیب آنکه، هر چه در زندگی بیشتر درمانده می‌شوید، بیشتر خودتان را متقاعد می‌کنید که اوضاع خوب است. برای رشد کردن، باید کارهایی انجام بدهید که همین حالا هم سخت به نظر می‌رسند، نه بعدا

قانون 5 ثانیه (زندگی شخصی شغلی و اعتماد به نفس‌تان را با شجاعت روزمره متحول کنید)

  • 95,000 تومان

می‌توان با بهره‌گیری از این کتاب زندگی را فقط در عرض پنج ثانیه دگرگون کرد! ادعای بزرگی است، نه؟ اما به مرور، درستی این مطلب به شما اثبات می‌شود. کافیست هر گاه فکری به سرتان زد، آن را در عرض پنج ثانیه عملی کنید. اما چه فکری؟ کدام افکار ارزش اقدام دارند و زندگی شما را به طرزی مثبت زیر و رو می‌کنند؟ بهتر است با ما همراه باشید...

قانون 5 ثانیه (زندگی کار و اعتماد به نفس خود را با شجاعت‌های روزانه تغییر دهید)

  • 65,000 تومان

زندگی شما می‌تواند با یک تصمیم 5 ثانیه‌ای تغییر کند و این همان دانشی است که در این کتاب به آن دست پیدا خواهید کرد. قانون 5 ثانیه به شما کمک خواهد کرد که زندگی کنید، عشق بورزید، کار کنید و اعتماد به نفس و شجاعت شما را زیاد خواهد کرد. شما می‌توانید این قانون را به راحتی بیاموزید و اطمینان داشته باشید که تاثیر عمیقی بر شما و زندگی‌تان خواهد گذاشت.

1  صفحه‌ی 1