مسيحا برزگر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رهیافتی معنوی به کاهش وزن
  • 129,000 تومان
  • با تخفیف: 129,000 تومان
ترانه خواندن به وقت باران
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
وحدت عارفانه
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
اشراق‌ها
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
کتاب بیداری
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
جهان از قصه‌ها سرشته شده است
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
دل‌آگاهی (نگاهی به زندگی از چشم‌اندازی برتر)
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
پرنده می‌میرد پرواز می‌ماند
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان

رهیافتی معنوی به کاهش وزن

  • 129,000 تومان

اگر احساس می‌کنی بی‌اراده به سوی غذا کشیده می‌شوی و پرخوری می‌کنی، پس این کتاب برای توست. مسیحا برزگر در رهیافتی معنوی به کاهش وزن خاستگاه اضافه وزن تو را نشانت می‌دهد: جایی در ژرفای وجودت که در آن جا کمال و زیبایی آلوهی خود را از یاد برده‌ای. این فرآموشی نه تنها ذهن تو آشفته کرده، بلکه تناسب و زیبایی بدن تو را نیز بر هم زده است. این کتاب، سفری معنوی‌ست؛ سفری که رابطه تو با خود ـ و بدنت ـ را دگرگون می‌کند: رابطه‌ای مبتنی بر عشق و نه مبتنی بر ترس. به کمک این کتاب یاد می‌گیری چگونه میان ذهن، بدن، و روح خود توازن و تناسب ایجاد کنی، وبدین‌سان، خود زیبا خود را پیدا کنی.

ترانه خواندن به وقت باران

  • 200,000 تومان

ما موجوداتی شرطی شده‌ایم. به ما آموخته‌اند که توانی نداریم. به ما آموخته‌اند که توان ما در میزان سپرده‌های بانکی ماست. به ما آموخته‌اند که توان ما در اتومبیل ما و یا در پست و مقاوم ماست. شکستن زندان توهمات شرطی شده، دشوار است. نخستین آموزه وحدت شهود و شهود وحدت، این است که نیازی به شکستن زندان نیست. زیرا آزادی در ذات ماست. خدا را فطرت ما را آزاد آفریده است. تو همان بادی هستی که بازیگوشانه در لابه لای شاخه‌های درختان می‌رقصی؛ تو آتشی هستی که از دهانه آتشفشان بیرون میریزی. تو رودی هستی جاری در ذره‌ها که آهنگ دریا داری،تو خاکی هستی مشتاق آسمان. تو در ضمن یک مرد و یا یک زن‌ هم هستی که در حال حاضر مشغول محدودیت‌های بشری خویشی و می‌کوشی به نیروی بیداری، عشق و حقیقت، به فراسوی این محدویت‌ها سفرکنی.

وحدت عارفانه

  • 45,000 تومان

ابوالمجد، مجدود بن آدم سنائی غزنوی، مردی‌ست با خبر، که رویتش بر روایتش مقدم است. او آن چیزی را روایت می‌کند که پیشاپیش آن را دیده است. او آیینه جانش را چنان صیقل داده که خداوند سینه او را مفتاح خزینه غیب و حکمت گردانیده است. از کلام حکیم سنایی نور می‌تراود. او با لطف، قرین است و با رفیق، هم‌نشین. او لباس دین به تن نکرده است تا فارغ‌البال به دنیا مشغول باشد. او را با اهل زر و زور که سرمه بی‌خبری در دیده ناپسندیده‌شان کشیده و عسل کسل از شراب‌خانه ابلیس نوشیده‌اند، کاری نیست. حکیم سنائی آدمی‌ست بی‌پیرایه. او با کسانی که سر بر بالین غفلت نهاده و غرور، حجاب روزگارشان شده، فرق بسیار دارد. بیشتر آدم‌ها، بیگانه‌وار می‌آیند و دیوانه‌وار می‌روند، اما حکیم سنائی، آشنا آمد و فرزانه رفت.

اشراق‌ها

  • 32,000 تومان

هستی هست و جز هستی، چیزی نیست. هستی، خداست. خدا، واحد کثیر است. خدا، همه چیزهای غیر خدا نیز هست. هیچ چیز خدا را از غیر خدا جدا نمی‌کند. همه آن چیزهایی که ما غیر خدا می‌نامیم، ظهور و ظاهر خداوند است. خدا چنان آشکار است که پنهان می‌نماید. خدا نور است؛ نه رنگ دارد، نه شکل، اما همه رنگ‌ها و شکل‌ها در پرتو نور رویت می‌شوند. نور، نامرئی ست، اما هنگامی که با تاریکی می‌آمیزد مرئی می‌شود. خدا وقتی دیده می‌شود که در حجاب می‌رود. جهان، حجاب است. خدا در جهان دیده می‌شود. خیالات ما، ذره‌های زنده‌ روشنایی‌اند که در تاریکی‌های عجز ما از شناخت خدا می‌درخشند.

کتاب بیداری

  • 99,000 تومان

یک روز نو، صفحه‌ای سفید است که در آن چیزی نوشته نشده است، اما فرصت‌ها و امکاناتی بی‌شمار در آن یافت می‌شود. زندگی زمین بازی فرصت‌هاست. فقط کافی‌ست نقش خود را در این بازی بدانی،‌ وقتی که تو نقش خویش را ایفا می‌کنی، همه هستی با تو همکاری می‌کند تا تو را به اوج بازی زندگیت برساند. وقتی تو به اوج قله‌ی بازی زندگی خویش می‌رسی، دیگر جهان مثل سابق نخواهد بود. این گونه است که تو دنیا را دگرگون می‌کنی. هنگامی که به نقش حقیقی خویش واقف شدی، بهتر است جزئیات بی‌اهمیت زندگی را فراموش کنی. مهم آن است که میان تو و خدا چه می‌گذرد. آری،‌ تنها همین نکته مهم است. باقی، بهانه‌ای بیش نیست.

جهان از قصه‌ها سرشته شده است

  • 45,000 تومان

قصه‌هایی که ما درباره آنچه هست و آنچه نیست نقل می‌کنیم، و نیز درباره خودمان، درباره درست و غلط، درباره مرگ و زندگی، و درباره جهان و هر چه در آن است، سرانجام، شالوده تجربه ما می‌شود، و نیز شالوده واقعیتی که آن را تجربه می‌کنیم. ما جهان را روایت می‌کنیم. به تعبیری، ما جهان را قصه می‌کنیم. و آنگاه، در قصه‌ای که خود نقل کرده‌ایم زندگی می‌کنیم. با درک این حقیقت که جهان از قصه‌ها سرشته شده است، درمی‌یابیم که همه صورت‌های ذهنی و عینی این جهان گذرا از «خود» تهی‌اند.

دل‌آگاهی (نگاهی به زندگی از چشم‌اندازی برتر)

  • 90,000 تومان

اگر دل‌آگاهی را به دست گرفته‌ای و عزم خواندن آن را داری، بهتر است بدانی که زندگی‌ات در آستانه دگرگونی بنیادی قرار گرفته است. هدفی در درون توست که هنوز تحقق نیافته است. این هدف نمی‌گذارد تو در راه زندگی به خواب بروی. این هدف، هدف عمده زندگی توست، که از خواب و خور فراتر می‌رود. ما گاهی احساس می‌کنیم که زندگی‌مان دارد دگرگون می‌شود. احساس می‌کنیم چیزی تازه در شرف وقوع است، اما نمی‌دانیم آن چیز تازه چیست. در این لحظه‌ها، نمی‌دانیم نخستین گامی که باید برداریم کدام است. از آن‌جا که ما به طور معمول، محصول شرایط هستیم، از آن‌جا که ما آموخته شده‌ایم کاری را انجام بدهیم که از ما توقع می‌رود، فکر می‌کنیم پاسخ پرسش ما باید بیرون از خود ما باشد. ما تحت تأثیر فرهنگ عامه قرار داریم و به ‌شدت عامیانه فکر و عمل می‌کنیم. بیرونی‌کردن حقیقت، ما را روی تردمیل سردرگمی و تردید و اضطراب نگه می‌دارد. ما مدام می‌ترسیم از دیگران عقب بیافتیم. ما خود را در انبوهی از نظرها و نظریه‌های «رمز و راز موفق‌ شدن» غرق کرده‌ایم. قدرتمندترین توانایی ما که در درون ماست، توانایی دریافت الهامات آسمانی‌ست. ما می‌توانیم این الهامات را با عقلانیت و احساسات خود همراه کنیم و از این‌ها شالوده‌ای بسازیم برای تصمیماتی که می‌گیریم. هنگامی که دیدگاه ما دگرگون می‌شود، دیگر راهی به پس نیست. هنگامی که از دل‌آگاهی خود بهره‌مند می‌شویم، در حالتی از سکون و آرامش قرار می‌گیریم، به درون نگاه می‌کنیم تا راه بیرون را پیدا کنیم. ما به‌ دنیا آمده‌ایم تا بیافرینیم. تمامی توان ما، به‌ مثابه ابزار خلق اثری هنری‌اند. دل‌اگاهی به زندگی تو لطافت و انعطاف می‌بخشد و آن را از خشکی و آسیب‌پذیری بیرون می‌آورد. در ضمن، دل‌آگاهی، مهارتی برای آینده‌نگری هم هست. دل‌آگاهی، زمینه‌ای فراهم می‌کند تا زندگی خود را بهبود ببخشیم و خود را بشناسیم. پیرامون دل‌آگاهی، پیله‌ای افسانه‌ای تنیده شده است. یکی از این افسانه‌ها این است که دل‌اگاهی ذاتی بعضی آدم‌هاست. دل‌آگاهی، ویژه بعضی از آدم‌ها نیست. فؤاد یا قلب که منبع عمده شناخت بی‌واسطه ماست، موهبتی‌ست که خداوند آن را در دسترس همه ما قرار داده است. اگر میزان و موزون دل‌اگاهی خویش شوی و یاد بگیری به شیوه‌ای تازه به دل خود گوش کنی، آنگاه دل‌آگاهانه زیستن فوایدی را به تو عرضه می‌کند: نگرشی مثبت و سازنده پیدا می‌کنی توانایی‌های درونی تو آشکار می‌شوند در فهم مسیر معنوی زندگی خود تواناتر می‌شوی خلاقیت و تخیل تو افزایش می‌یابد لطف خداوند و معجزه‌ها زندگی را بیشتر تجربه می‌کنی اعتماد به نفس بیشتری به دست می‌آوری.

پرنده می‌میرد پرواز می‌ماند

  • 10,000 تومان

حقیقت چیزی نیست که درباره آن اندیشه شود، حقیقت را باید مشاهده کرد. چشم‌های معمولی، توان دیدن حقیقت را ندارند. چشمانی تازه باید گشود. برخیز و پرنده‌ها را در آسمان صاف و آفتابی زندگیت رها کن. برخیز و ساز زندگیت را کوک کن. برخیز و نغمه‌خوان شو. برخیز و زندگی کن.

صفحه‌ی 1