محمدپيام بهرام پور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

مهندسی آرزوها (چرا اغلب آموزش‌ها در مورد هدف‌گذاری به درد نمی‌خورند و چطور شانس‌تان را برای رسیدن به اهداف‌تان با علمی‌ترین روش به بالاترین حد ممکن برسانید)

  • 80,000 تومان

کتابی که در دست دارید روشی خاص برای هدف‌گذاری و رسیدن به آن‌ها را پیشنهاد می‌کند! روشی که تقریبا مطمئنم جایی مشابه آن را ندیده‌اید! روشی که با آن شانس رسیدن به اهداف‌تان را بسیار بیش‌تر کنید. روشی که حین تلاش برای رسیدن به هدف هم حال دل‌تان خوب باشد. نه فقط در صورت رسیدن به آن! روشی که اگر به هدف‌تان نرسیدی آسیبی نبینید و البته رشد زیادی داشته باشید. فکر می‌کنم یک معامله بی‌نظیر باشد!اگر موافقید همراه ما باشید!

مهندسی خوشبختی (مهم‌ترین بخش زندگی خود را با جعبه ابزار ارتباطی بسازید)

  • 30,000 تومان

بگذارید بگویم در این کتاب چه آشی برای‌تان پخته‌ایم! قرار است یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی را با شما به اشتراک بگذاریم که اغلب مردم جهان یا از آن بی‌خبرند یا نمی‌توانند از آن استفاده کنند. با این ابزار از پس خیلی از مشکلات ارتباطی‌تان برمی‌آیید و از روابط‌تان لذت می‌برید و کیفیت زندگی‌تان را ارتقاء می‌دهید. ابزاری که در این کتاب به شما معرفی می‌کنم، طوری‌ست که کم‌تر کسی حتی متوجه وجودش خواهد شد و باعث می‌شود جهش شدیدی در روابط و موقعیت‌های اجتماعی‌تان داشته باشید.

از شنبه (راهنمای علمی و کاربردی برای رهایی از اهمال‌کاری و تنبلی تا رسیدن به موفقیت) کتاب گویا

  • 30,000 تومان

با صدای: امیرمحمد صمصامی
برای هر کسی، زمان‌هایی پیش آمده که تصمیم بگیرد در یک فرصت مناسب، کار مشخصی را انجام دهد. - از این مهمانی به بعد رژیم غذایی خاصی را شروع می‌کنم. - از هفته بعد به باشگاه ورزشی خواهم رفت. - سر فرصت اتاقم را مرتب می‌کنم. - و از شنبه منظم می‌شوم. مساله اینجاست که چرا آن روز طلایی که قرار است همه این اتفاق‌ها رخ بدهد، نمی‌آید؟ و هیچ شنبه‌ای با شنبه‌های دیگر فرقی ندارد، هیچ نوروزی باعث تغییر جدیدی نمی‌شود و همه چیز از اتنهای فروردین، مانند سال گذشته است. اگر زمان‌هایی وجود دارد که از انجام کارهای مهم طفره می‌روید و یا این که به انجام کارهای مهم نمی‌رسید، نسبت به این شرایط احساس بدی دارید و احساس می کنید که برای ایجاد تغییر، نیاز به یک برنامه دارید، شنیدن این کتاب به شما کمک خواهد کرد.
زمان: 6 ساعت و 25 دقیقه
قالب‌بندی: Audiobook mp3

از شنبه (راهنمای علمی و کاربردی برای رهایی از اهمال‌کاری و تنبلی تا رسیدن به موفقیت)

  • 36,000 تومان

از آنجایی که اهمال‌کاری یکی از بیماری‌های انسان‌های ناکام است و نظم و ترتیب و دیسیپلین در کار و زندگی از ویژگی‌های انسان‌های موفق می‌باشد، لذا مطالعه کتاب «از شنبه» را که توسط برادر توانمندمان آقای محمدپیام بهرام‌پور نگارش شده است را به همه هموطنان توصیه می‌کنم. دکتر علیرضا آزمندیان

صفحه‌ی 1