محمدصادق شجاعي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روان‌شناسی در قرآن و حدیث 1
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
روان‌شناسی در قرآن و حدیث 2
  • 118,000 تومان
  • با تخفیف: 118,000 تومان
انگیزش و هیجان (نظریه‌های روان‌شناختی و دینی)

روان‌شناسی در قرآن و حدیث 1

  • 95,000 تومان

این پژوهش بر اساس سرفصل دروس وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای آشنا ساختن دانشجویان دوره کارشناسی رشته روان‌شناسی روانشناسی تربیتی مشاوره و گرایش‌های وابسته به آن با موضوعات و مباحث روانشناسی در قرآن و حدیث انجام و مشتمل بر 8 فصل است. در فصل اول ضمن اشاره به تعریف و تاریخچه روان‌شناسی کلیات و مبانی نظری روان‌شناسی در قرآن و حدیث مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل دوم به مبانی انسان‌شناسی در قرآن و حدیث پرداخته شده است. فصل سوم به تاریخچه و پیشینه پژوهش‌های روان‌شناختی در قرآن و حدیث اختصاص یافته است. احساس و ادراک عنوان فصل بعدی این کتاب است. در فصل پنجم به اصول و مبانی رفتار پرداخته شده است. عنوان فصل ششم انگیزش و عوامل و فرایندهای موثر بر رفتار است. عنوان فصل هفتم رشد در گستره زندگی است. سرانجام در فصل هشتم یادگیری در قرآن و حدیث مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

روان‌شناسی در قرآن و حدیث 2

  • 118,000 تومان

این پژوهش براساس سرفصل دروس وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای آشنا ساختن دانشجویان دوره کارشناسی رشته روان‌شناسی روان‌شناسی تربیتی مشاوره و گرایش‌های وابسته به آن با موضوعات و مباحث روان‌شناسی در قرآن و حدیث و در ادامه و تکمیل جلد اول این مجموعه انجام شده که دارای 7 فصل است . عناوین فصول این مجموعه به‌ترتیب عبارتند از: عواطف و هیجانات روانشناسی اجتماعی جاذبه‌های میان‌فردی بهداشت روانی آسیب‌شناسی روانی و رفتار نایهنجار و سرانجام شخصیت د رمنابع اسلامی.

انگیزش و هیجان (نظریه‌های روان‌شناختی و دینی)

  • 12,500 تومان

انگیزش و هیجان یکی از شاخه‌های مهم و جذاب روانشناسی است. انگیزش به بررسی علت‌های رفتار و هیجان به موضوعاتی مانند شادی، خشم، نفرت، عشق و ... می‌پردازد. با توجه به پیچیده بودن انگیزش و هیجان، برای تبیین آن دیدگاه‌های گوناگونی وجود دارد. این اثر در سه بخش تدوین شده و افزون بر توصیف و تبیین دیدگاه‌های روان‌شناختی انگیزش و هیجان، مبانی و عوامل موثر بر انگیزش و هیجان را در منابع و متون دینی (اسلامی) نیز مورد بحث قرار داده است.

صفحه‌ی 1