محمدرضا اصلاني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
محمد قاسم‌زاده و هنر داستان‌نویسی
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
دریایی که همیشه توفانی بود (سیری در زندگی و آثار صادق چوبک)
فرهنگ واژگان و اصطلاحات طنز همراه با نمونه‌های متعدد برای مدخل‌ها

محمد قاسم‌زاده و هنر داستان‌نویسی

  • 28,000 تومان

من معتقدم نویسنده‌ای که تاریخ و ادبیات سرزمین خودش را نشناسد و با روایت‌های تاریخ چالش نداشته باشد، نمی‌تواند در کارش جدیت به خرج بدهد. حتی شاید چنین نویسنده‌ای تاریخ را چپه کند، در برابر تاریخ موضع منفی بگیرد. نویسنده باید در رمان، تاریخ رسمی را به چالش بکشد. نویسنده‌ای مثل "هدایت" اگر جهانی شده و موفق است، در چندین و چند جبهه حضور دارد و با تاریخ درگیر است.

دریایی که همیشه توفانی بود (سیری در زندگی و آثار صادق چوبک)

  • 15,000 تومان

در زندگی انسان ممکن است حوادث و اتفاقاتی روی داده باشد که از به یاد آوردن آن رعشه بر اندام او بیندازد. چگونه می‌توان این حوادث را برای دیگران تعریف کرد؟ گمان می‌کنم این ماکسیم گورکی است که گفته بعضی وقت‌ها حقیقت چنان دهشتناک است که نویسنده ناچار می‌شود چاشنی‌ای از دروغ بر آن بزند تا مقبول همگان افتد...

فرهنگ واژگان و اصطلاحات طنز همراه با نمونه‌های متعدد برای مدخل‌ها

  • 28,500 تومان

ـ ویرایش جدید نخستین فرهنگ تخصصی واژگان و اصطلاحات طنز ایران. ـ در 400 صفحه بالغ بر 300 مدخل و بیش از 100 مدخل دایره‌المعارفی. ـ همراه با نمونه‌های متعدد، برگزیده از آثار شاخص ادبیات ایران و جهان. ـ دارای مدخل‌های خاص فرهنگ ایرانی مانند تعزیه کمیک، جشن انگور چینی، خروس‌بازی، طنز فقهی، کاریکلماتور و... . ـ داری مدخل‌های خاص فرهنگ غربی مانند خنده کارناوالی، ضیافت دلقک‌ها، طنز جوونالی، فارس قرون وسطایی و... . ـ دارای مدخل‌های خاص فرهنگ عربی مانند ادبیات / نوادر جحوی و قتال. ـ دارای ریشه‌شناسی واژگان و معادل‌های هر مدخل در زبان‌های دیگر. ـ با استفاده از ده‌ها منبع معتبر فارسی و انگلیسی. ـ مرجعی معتبر برای تمام کاربران حرفه‌ای و خوانندگان و علاقمندان عادی طنز.

صفحه‌ی 1