محمدحسين محمدزاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پیدایش حیات (داستان جهان 2)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
پیدایش انسان (داستان جهان 3)
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
پیدایش جهان (بیگ‌بنگ) داستان جهان 1
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

پیدایش حیات (داستان جهان 2)

  • 60,000 تومان

دوستی از من پرسید: آیا می‌دانی فردوسی هدفش از خلق داستان رستم و سهراب و تراژدی تلخ کشته شدن سهراب به دست رستم چه بوده است؟ پاسخ شایسته و مناسبی برای آن نیافتم. با نگاهی نافذ رو به من کرد و گفت: آیا فکر نمی‌کنی فردوسی می‌خواسته است بگوید اگر کسی از گذشته‌ خویش مطلع نباشد و نداند که از کجا آمده است، محکوم به نابودی است؟ مجموعه‌ شش جلدی داستان جهان بر آن است تا شاید به زبانی ساده و غیرتخصصی نوری تابانده باشد بر تاریخ مشترک همه انسان‌ها. دومین راز بزرگ هستی پس از بیگ بنگ یعنی «حیات» و اینکه چگونه ماده‌ گُنگ و بی‌جان، جان‌دار و هوشمند شده است، موضوع اصلی این داستان است که در آن با نظریات مختلف پیدایش حیات از نظریه‌ی خلق‌الساعه‌ ارسطو تا جدیدترین نظریات و همچنین داستان پُر سر و صدای «ژن» و چگونگی کشف آن آشنا می‌شویم.

پیدایش انسان (داستان جهان 3)

  • 70,000 تومان

دوستی از من پرسید: آیا می‌دانی فردوسی هدفش از خلق داستان رستم و سهراب و تراژدی تلخ کشته شدن سهراب به دست رستم چه بوده است؟ پاسخ شایسته و مناسبی برای آن نیافتم. با نگاهی نافذ رو به من کرد و گفت: آیا فکر نمی‌کنی فردوسی می‌خواسته است بگوید اگر کسی از گذشته‌ خویش مطلع نباشد و نداند که از کجا آمده است، محکوم به نابودی است؟ مجموعه‌‌ شش جلدی داستان جهان بر آن است تا شاید به زبانی ساده و غیرتخصصی نوری تابانده باشد بر تاریخ مشترک همه‌ انسان‌ها. این داستان، داستان پیدایش انسان است. داستان گذشته‌ همه‌ی ما، از آن هنگام که ماهی دریاها بودیم تا اجداد میمون‌نمای شش میلیون سال پیش و از انسان راست قامت تا «انسان خردمند» همراه با آشنایی با نظریه‌ پُر سر و صدای داروین و یادداشت‌هایی متنوع و خواندنی.

پیدایش جهان (بیگ‌بنگ) داستان جهان 1

  • 70,000 تومان

دوستی از من پرسید: آیا میدانی فردوسی هدفش از خلق داستان رستم و سهراب و تراژدی تلخ کشته شدن سهراب به دست رستم چه بوده است؟ پاسخ شایسته و مناسبی برای آن نیافتم. با نگاهی نافذ رو به من کرد و گفت: آیا فکر نمی‌کنی فردوسی می‌خواسته است بگوید اگر کسی از گذشته‌ خویش مطلع نباشد و نداند که از کجا آمده است، محکوم به نابودی است؟ مجموعه شش جلدی داستان جهان بر آن است تا شاید به زبانی ساده و غیرتخصصی نوری تابانده باشد بر تاریخ مشترک همه‌ انسان‌ها. این داستان به زبانی ساده شما را با بزرگترین و مهیج‌ترین راز جهان هستی و راز همه‌ی دوران‌ها یعنی بیگ‌بنگ آشنا می‌کند. همراه با یادداشتهایی از تاریخ کیهان شناسی از ارسطو تا اینشتین، کپلر، کوپرنیک، نیوتن، استیون هاوکینگ و…!

صفحه‌ی 1