مجتبي لشكر بلوكي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
استراتژی‌های 1 حرفه‌ای (تجویزهای راهبردی برای حرفه‌ای شدن و موفقیت)
خلاصه خوشبختی (15 تکنیک از 12 کتاب)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
کنترل و پایش استراتژی
  • 148,000 تومان
  • با تخفیف: 148,000 تومان
جعبه ابزار استراتژی  (استراتژیست‌ها باید به چه ابزارهای مدیریتی مسلط باشند)
فنون و فرامین تفکر استراتژیک
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
جاری‌سازی استراتژی (راهنمای گام به گام پیاده‌سازی استراتژی)
فنون و فرامین تفکر استراتژیک
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

استراتژی‌های 1 حرفه‌ای (تجویزهای راهبردی برای حرفه‌ای شدن و موفقیت)

  • 190,000 تومان

شما در محیط دانشگاه، متخصص و در محیط کار، متبحر می‌شوید؛ اما لزوما حرفه‌ای نمی‌شوید. به همین خاطر است که ما با پزشکان، مهندسان، استادکاران، معلمان و در کل متخصصان غیرحرفه‌ای روبرو هستیم. این کتاب در زمینه حرفه‌ای شدن و موفقیت سرنخ‌های خوبی به شما می‌دهد. خلاصه آنچه در بهترین‌ها دیده‌ام و آنچه در این زمینه‌ها خوانده‌ام تقدیم به آدم‌هایی که می‌خواهند توسعه پیدا کنند و توسعه‌آفرین باشند.

خلاصه خوشبختی (15 تکنیک از 12 کتاب)

  • 48,000 تومان

با گذار از میانسالی به این جمع‌بندی رسیدم که خیلی چیزها آموختم. خیلی چیزها را در دانشگاه صنعتی شریف و همین‌طور دانشگاه زندگی یاد گرفتم؛ اما یک چیز را نه؛ شاد زیستن و شادکامی را. محاسبات عددی و معادلات دیفرانسیل را پاس کرده‌ام اما سرخوشی را هرگز. به همین خاطر رفتم ببینم آخرین پژوهش‌ها، یافته‌ها و نوشته‌ها در مورد شادمانگی و خوشبختی چه می‌گویند؟ و متوجه شدم که چقدر اشتباه رفته‌ام ! و به 15 تکنیک کاملا کاربردی رسیدم...

کنترل و پایش استراتژی

  • 148,000 تومان

اطمینان و آرامش گوهر کمیابی است. این سوالات همیشه در ذهن ما می‎چرخد: از کجا می‌توانم مطمئن شوم که سازمان من درست کار می کند و استراتژی درستی دارد؟ و آن استراتژی را به درستی اجرا می کند؟ از کجا می توانم مطمئن شوم که در سازمان من خطای عمدی‏‎‏‏، فساد، تبانی، خطای غیر عمدی و اشتباه رخ ندهد؟ در شرایطی که آینده هیچ شرکتی تضمین شده نیست از کجا می توانم نسبت به آینده سازمان خود اطمینان حاصل کنم؟ در این کتاب 14 اهرم کنترلی را معرفی می کنیم که می تواند برای شما اطمینان خاطر بیشتری، ایجاد وبرای سازمان تان، آینده مطمئن تری خلق کند.‌

جعبه ابزار استراتژی (استراتژیست‌ها باید به چه ابزارهای مدیریتی مسلط باشند)

  • 148,000 تومان

برخی از ابزارهای استراتژی ابزارنما هستند. شکل و قیافه یک ابزار استراتژی را دارندء اما در دنیای واقعی به درد نمی‌خورند. در بسیاری از کتاب‌ها و کلاس‌های استراتژی تدریس می‌شوندء اما دردی از کسی دوا نمی‌کنند. در این کتاب جعبه‌ابزاری غنی به استراتژیست‌ها پیشنهاد می‌شود. از تاریخ‌های معکوس بگیرید تا تونل باد. از تحلیل لایه‌ای علت‌ها تا تست لیتموسء از نردبان پرسش تا وکیل مدافع شیطانء از پنج نیروی رقابتی تا هفت اس مکنزی. همه اینها به شما کمک می‌کنند که تحلیل‌های استراتژیک عمیق‌ترء تصمیمات استراتژیک کیفی‌تر و تغییرات استراتژیک پایدارتری داشته باشید.

فنون و فرامین تفکر استراتژیک

  • 79,000 تومان

برخی افراد از نعمت نبوغ ذاتی تفکر و هوشمندی استراتژیک بهره‌مند هستند و متاسفانه این‌گونه افراد نادرند. اما خوشبختانه برای افراد دیگری که دارای چنین نبوغی نیستند راه‌حلی وجود دارد. منطق بنیادین این کتاب این است: اگر می‌خواهید روش جدیدی از تفکر را بیاموزید، برای آموختن آن خود را خسته نکنید. فکر افزارها و فنون آن نوع از تفکر را بیاموزید و به کار ببرید تا روش جدیدی از تفکر در شما ایجاد شود. در این کتاب خواهید خواند: 10 فرمان تفکر استراتژیک. 20 فکر افزار تفکر استراتژیک. 30 نمونه موردی کوتاه در زمینه تفکر استراتژیک. 40 فراز از گفتارهای مختلف برای تحریک تفکر استراتژیک. 50 پرسش کلیدی برای تقویت ظرفیت استراتژیک.

جاری‌سازی استراتژی (راهنمای گام به گام پیاده‌سازی استراتژی)

  • 218,000 تومان

خاک خوردن در زونکن و قفسه و کمد، پایان محتوم استراتژی نیست. جاری‌سازی استراتژی کمک می‌کند تا تصمیمات استراتژیک به اقدامات استراتژیک، و نیات استراتژیک به نتایج استراتژیک تبدیل شوند. استراتژی‌های روی کاغذ و محصور در قفسه‌ها تغییری در این جهان نمی‌کنند، استراتژی باید جاری شود. این کتاب به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌ها را در عمل جاری‌سازی کنید.

هنر رقصیدن با استراتژی (چگونه سازمان‌ها در شرایط پیچیده و مبهم همچنان استراتژیک می‌اندیشند اقدام می‌کنند و موفق می‌شوند)

  • 238,000 تومان

مدیریت استراتژیک امری تشریفاتی و انتزاعی نیست. فرایندی نیست که بخواهد با انبوهی از نمودارهای جذاب، ماتریس‌های پیچیده و اصطلاحات فنی فقط گزارش تولید کند. مدیریت استراتژیک، موضوعی کاملا عملیاتی و کاربردی است. ما آن را می‌آموزیم و به کار می‌بریم تا بتوانیم تصمیمات استراتژیک بگیریم و برای موفقیت نظام اقتصادی - اجتماعی اقدامات اساسی انجام دهیم؛ چه سازمان باشد چه کشور یا فرد. اگر از مفاهیم، مدل‌ها و ابزارهای دانش مدیریت استراتژیک استفاده کنیم اما تاثیری بر سرنوشت و آینده سازمان، کشور یا فرد نداشته باشیم، این کار مدیریت یا برنامه‌ریزی استراتژیک نیست. این کتاب به شما کمک می‌کند رویکردی را برگزینید که در دنیای واقعی و در زمان واقعی در مسائل واقعی وارد شوید با تصمیمات و اقدامات استراتژیکی که اخذ و طراحی می‌کنید، موفقیت بیشتری به دست آورید. آموزه‌های این کتاب علاوه بر راهبری استراتژیک سازمان‌ها، برای زندگی شخصی و کشورداری نیز مفید است.

فنون و فرامین تفکر استراتژیک

  • 55,000 تومان

برخی افراد از نعمت بلوغ ذاتی تفکر و هوشمندی استراتژیک بهره‌مند هستند و متاسفانه این‌گونه افراد نادرند. اما خوشبختانه برای افراد دیگری که دارای چنین نبوغی نیستند راه‌حلی وجود دارد. منطق بنیادین این کتاب این است: اگر می‌خواهید روش جدیدی از تفکر را بیاموزید، برای آموختن آن خود را خسته نکنید. فکرافزارها و فنون آن نوع از تفکر را بیاموزید و به کار ببرید تا روش جدیدی از تفکر را در شما ایجاد کند. در این کتاب خواهید خواند: 1- 10 فرمان تفکر استراتژیک 2- 20 فکرافزار تفکر استراتژیک 3- 30 نمونه موردی کوتاه در زمینه تفکر استراتژیک 4- 40 فراز از گفتارهای مختلف برای تحریک تفکر استراتژیک 5- 50 پرسش کلیدی برای تقویت ظریفت تفکر استراتژیک.

صفحه‌ی 1