متيو مك كي مارتا ديويس پاتريك فانينگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سی بی تی سوپر سیمپل (6 مهارت برای بهبود خلق در چند دقیقه)
فکرها و احساس‌ها
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
رهایی از مشکلات هیجانی
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان

سی بی تی سوپر سیمپل (6 مهارت برای بهبود خلق در چند دقیقه)

  • 74,000 تومان

سی بی تی شیوه‌ای طلایی است که به شما کمک می‌کند شفاف‌تر فکر کنید احساس بهتری داشته باشید و موثرتر عمل کنید. کتاب «سی بی تی سوپر سیمپل» شبیه بک یک کتاب آشپزی به زبان ساده و حاوی دستورهای پخت آزمایش‌شده است تا شما به واسطه آن بر دردهای خود چیره شوید و به رشد برسید. نویسندگان این کتاب کاملا ماهرانه به شما نشان می‌دهند چگونه مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید. پس ایده‌ها و تمرین‌های این کتاب را به کار ببندید تا از اضطراب افسردگی خشم و هیجان‌های دردآور دیگر رها شوید.

فکرها و احساس‌ها

  • 230,000 تومان

همه ما برای کنار آمدن با مشکلات زندگی به مجموعه‌ای از ابزارها مجهز هستیم که معمولا پدر و مادرها، خویشاوندان، دوستان، کارفرمایان و سایرین، برحسب اتفاق، در اختیارمان قرار داده‌اند. برخی از این ابزارها مفید و برخی غیرمفید هستند. در کتاب «فکرها و احساس‌ها» ابزارهای موثری برای کنار آمدن با این مشکلات پیشنهاد شده است. این کتاب به عنوان راهنمایی برای تغییر الگوها و روش‌های کهنه پاسخ‌دهی، به شما کمک می‌کند که کنترل وضعیت روانی و زندگیتان را به دست بگیرید. در این کتاب فصلی درباره هشیاری نوشته شده، زیرا در حال حاضر در قسمت اعظم موج سوم درمان های رفتاری، از هشیاری به منزله یکی از تکنیک های درمانی مهم و اصلی نام برده و استفاده می شود. هشیاری در مقوله هایی همچون کنترل اضطراب، افسردگی، و تنش جسمانی از پشتوانه پژوهشی قابل توجهی برخوردار است. در این کتاب پروتکل های چند مرحله ای برای درمان بسیاری از مشکلات خلق-وابسته ارائه می شود.

رهایی از مشکلات هیجانی

  • 180,000 تومان

در فصل اول به دوازده مشکل مهم اشاره کرده‌ایم. برای هر کدام از این مشکلات، طرح‌های درمانی دقیقی مطرح شده است. ممکن است مشکل شما به چندین تکنیک نیاز داشته باشد. فصل‌های دوم، سوم و چهارم به اصول بنیادین رفتاردرمانی شناختی اشاره شده است. در این سه فصل یاد می‌گیرید که افکار چگونه بر احساس‌های شما اثر می‌گذارند و الگوهای فکری دیرپای شما چه نحوی می‌توانند بر حالت‌های خلقی شما اثر بگذارند. برای اینکه بتوانید از رفتاردرمانی شناختی نهایت استفاده را ببرید، بایستی تمرین‌های این کتاب را به طور منظم و چند بار انجام دهید. تنها درک تکنیک‌ها بدون انجام آنها، کمکی به شما نمی‌کند.

صفحه‌ی 1