متيو مك كي كاترين سوتكر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رهایی از زندان ذهن (تمرین روزانه به منظور دستیابی به آرامش در میان هجوم افکار)
رهایی از زندان ذهن
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
بازسازی عزت‌نفس در 10 هفته
  • 119,900 تومان
  • با تخفیف: 119,900 تومان
رهایی از زندان ذهن
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

رهایی از زندان ذهن (تمرین روزانه به منظور دستیابی به آرامش در میان هجوم افکار)

  • 35,000 تومان

هر فکری را باور نکنید. اگر یاد بگیریم افکارمان را بدون قضاوت، فقط تماشا کنیم، آنگاه می‌توانیم انرژی خود را صرف داشتن یک زندگی غنی و هدفمند کنیم. تمرینات این کتاب به شما در تحقق این هدف کمک می‌کند. این فعالیت‌ها که از رویکرد جدیدی به نام درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (act) استخراج شده‌اند ، به شما نمی‌گوید که تفکر مشکل‌ساز خود را متوقف و یا کنترل کنید بلکه به شما کمک می‌کند بیاموزید که چگونه می‌توانید بدون قضاوت، نظاره‌گر افکارتان باشید.

رهایی از زندان ذهن

  • 85,000 تومان

این کتاب قصد آموزش چگونگی تماشای ذهن را به شما دارد. می‌توانید به هنگام تماشای ذهن‌تان، دریابید که کدام فکر برایتان مفید است و کدام یک دردسرساز و مضر. اگر موافق‌اید، شروع کنید. مطالب زیادی درباره ذهن‌تان وجود دارد که باید یاد بگیرید. هرچه آگاهی شما از عملکرد ذهن بیشتر شود، ذهن‌تان کمتر موفق به کنترل حالات خلقی و زندگی‌تان می‌شود.

بازسازی عزت‌نفس در 10 هفته

  • 119,900 تومان

اگر احساس می‌کنید فردی بد و فاقد ارزش هستید، بیشتر چالش‌های زندگی می‌تواند جلوه‌ای از مشکلاتی جدی به خود بگیرد. خواه در پی انتخاب همسر باشید و خواه یافتن شغل یا پیدا کردن دوستان تازه، دیدی که نسبت به خودتان دارید تاثیری مستقیم در موفقیت شما دارد. قضاوت‌های منفی قدیمی و تجربه‌های آسیب‌زای گذشته می‌توانند بر زندگی شما سایه بیندازد و شما را از رسیدن به کل توانایی‌تان باز دارند. این کتاب برای بازسازی عزت‌نفس سالم، مناسب است. با مطالعه این کتاب و انجام تمرینات آن می‌توانید ویژگی‌های خوبتان را دوباره تعریف کنید و تجربه‌های آسیب‌زای گذشته را به روش‌هایی مثبت التیام ببخشید.

رهایی از زندان ذهن

  • 60,000 تومان

در این کتاب یاد می‌گیرید، از چشم‌اندازی دور به مشاهده ذهن‌تان بنشینید. وقتی دست از اعتقاد به افکارتان برمی‌دارید، افکارتان تسلیم می‌شوند و ذهن‌تان به احساس آرامش و امنیت بیشتری دست می‌یابد. در بخش اول کتاب یاد می‌گیرید چه‌طور افکارتان را بشناسید و آن‌ها را مشاهده کنید و چگونه فکرتان را تغییر دهید. در بخش دوم کتاب به نقش و تاثیر این افکار در زندگی‌تان پی می‌برید. وقتی فریب افکارتان را نمی‌خورید و آن‌ها را به دقت شناسایی می‌کنید و می‌دانید که عملکردشان چیست و قرار است چه کار کنید، موفق می‌شوید که نفوذ آن‌ها را در زندگی‌تان کاهش دهید. در بخش سوم کتاب به این موضوع می‌پردازیم که چه‌طور می‌توانید یک فکر را مشاهده کنید، بدون اینکه درگیر محتوای آن شوید. این کتاب روش‌های نوین و خلاقانه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد، که در طول سفر روانه ذهن‌تان شما را همراهی می‌کند. اگر موافقید، شروع کنید.

صفحه‌ی 1