مايكل كروگروس رومن چپلر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شما که هستید (پرسش‌هایی که زندگانی‌تان را دگرگون می‌سازند)
کتاب تغییر (50 الگو برای توصیف رخدادها)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
کتاب سوال (چه چیزی باعث می‌شود پاسخ بدهید)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
کتاب تصمیم (50 الگو برای تفکر راهبردی)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

شما که هستید (پرسش‌هایی که زندگانی‌تان را دگرگون می‌سازند)

  • 19,800 تومان

این کتاب سیاه کوچک، پرسش‌هایی را مطرح می‌کند که همیشه دلتان می‌خواسته از دیگران - و حتی از خود - بپرسید اما هرگز این کار نکرده‌اید. کتاب «شما که هستید» شامل پرسش‌هایی برانگیزاننده است که شما را به فکر وا می‌دارند و کمک می‌کنند بفهمید که هستید؛ در این دنیا چه می‌کنید و ثانیه‌های زندگی‌تان را چگونه سپری می‌کنید؛ چقدر به مادیات یا معنویات اهمیت می‌دهید؛ چقدر از ذهن و جسم خود مراقبت می‌کنید و... این پرسش‌های تامل‌برانگیز، ذهن و در نتیجه زندگی شما را به حرکتی نو وامی‌دارند و باعث می‌شوند که تا دیر نشده، به فکر ایجاد تغییر در نحوه زندگی خود بیفتید و سال‌های باقیمانده عمرتان را به بهترین شکل و با تمام وجود زندگی کنید. آیا خود را فرد موفقی می‌دانید؟ مهم‌ترین فرد در زندگی شما کیست؟ بهترین تصمیمی که تاکنون گرفته‌اید چیست؟ از چه چیزی دیگر نمی‌ترسید؟ دوستان‌تان شما را چگونه توصیف می‌کنند؟ چقدر قابل اعتماد هستید؟ کارهایی که همیشه در لیست کارهای روزانه‌تان قرار دارند کدامند؟ چه پیشامدهایی در زندگی شما تاثیرگذار بوده‌اند؟

کتاب تغییر (50 الگو برای توصیف رخدادها)

  • 65,000 تومان

این کتاب درباره تغییر است ـ از تغییرات کوچک و ظاهرا بی‌اهمیت در زندگی روزمره تا تحولات درک ناشدنی در تاریخ نوع بشر. تغییر آن چیزی است که مدام در اطراف ما و در هر عرصه‌ای رخ می‌دهد، از سیاست و مقولات اجتماعی گرفته تا اقتصاد و محیط زیست.

کتاب سوال (چه چیزی باعث می‌شود پاسخ بدهید)

  • 65,000 تومان

کتاب سوال شما را به تفکر وادار می‌کند، می‌خنداند، و به شما کمک می‌کند افکار و عقاید خود و دیگران را بیشتر درک کنید. می‌توانید از این کتاب، که در همه زمینه‌ها (از کار و امور مالی تا روابط خصوصی) سوالاتی برانگیزنده و روشنگر مطرح ساخته، مثل دفتر خاطرات استفاده کنید یا آن را با همکار، همسر یا دوستتان مشترکا به کار برید. مهم نیست که پاسخ‌ها صحیح یا غلط باشند، باید صادقانه باشند.

کتاب تصمیم (50 الگو برای تفکر راهبردی)

  • 110,000 تومان

در کتاب تصمیم، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در اروپا، چکیده‌ای از 50 تدبیر عالی برای تصمیم‌گیری گردآوری شده : از شناخته‌ شده‌ها (مثل ماتریس آیزنهاور برای مدیریت زمان) تا الگوهایی کمتر مشهور اما به همان اندازه سودمند (مانند الگوی پنیر سویسی)، و به شما کمک می‌کنند به سوالات مهم بالا پاسخ دهید. این کتابچه سیاه و مختصر سرمایه‌ای قدرتمند است. اعم از این که بخواهید ارائه پروژه‌ای را برنامه‌ریزی کنید، ایده‌ای کاری را ارزیابی کنید یا خودتان را بهتر بشناسید، این کتاب راهنمای منحصر به فرد - به شما کمک خواهد کرد مشکلات را ساده کنید و به سمت تصمیم‌گیری صحیح قدم بردارید.

صفحه‌ی 1