مالكوم گلدول


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مافیای بمب‌افکن (طولانی‌ترین شب جنگ جهانی دوم)
تافته‌های جدابافته (داستان موفقیت راز استعدادهای درخشان)
گفتگو با غریبه‌ها (چرا در تشخیص حالات درونی دیگران شکست می‌خواهیم)
گفتگو با غریبه‌ها (هر آنچه لازم است راجع به کسانی که نمی‌شناسیم بدانیم)
داستان موفقیت نخبگان
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
نقطه عطف (چگونه اتفاقات کوچک تغییرات بزرگی را رقم می‌زنند)
از ما بهتران (داستان موفقیت)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
قدرت تفکر بدون فکر کردن (بلینک)
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان

مافیای بمب‌افکن (طولانی‌ترین شب جنگ جهانی دوم)

  • 92,000 تومان

مافیای بمب‌افکن داستان این آدم‌هاست: نابغه‌ای هلندی و کامپیوتر آنالوگش، آرمان‌های گروهی همدل در آلاباما، بلندپروازی‌های دیوانه‌ای بریتانیایی و آتش افروزی شیمی‌دانانی در هاروارد. مالکوم گلدول در این کتاب یکی ‌از تنگناهای بزرگ اخلاقی تاریخ آمریکا را روایت می‌‌کند که طولانی‌ترین شب جنگ جهانی دوم از دل آن سر برآورد. این کتاب داستان سرسختانه‌ای از پایداری، نوآوری و پاداش بی‌حساب جنگ است. مافیای بمب‌افکن داستان تقابل دو اندیشه است که کرتیس له‌می و هیوود هنسل آینۀ تمام‌نمای آن‌اند. یکی معتقد به راه‌انداختن جنگی تمام‌عیار، حتی با هدف گرفتن مواضع غیرنظامی برای از‌ کار انداختن ماشین جنگی دشمن در سریع‌ترین زمان ممکن و دیگری معتقد به اجتناب از بمباران مناطق مسکونی و غیرنظامی و با تفکر هدف قراردادن مواضع حیاتی دشمن مثل مراکز صنعتی و کارخانه‌های تولید مواد اولیۀ سلاح. شاید یکی دیگر از نقاط قوت کتاب، تلاش نویسنده برای پرهیز از بیان عقیدۀ خود و واگذاری نتیجه به خواننده باشد. او فقط روایت می‌کند و مانند کسی که دنبال کشف معماست، سرنخ‌ها را پیدا می‌کند و به دست مخاطب می‌دهد. ناگفته نماند که در انتهای کتاب نویسنده آرشیو عکسی گرد آورده که خواننده را به حال‌وهوای آن روزهای جنگ جهانی دوم نزدیک‌تر می‌کند.

تافته‌های جدابافته (داستان موفقیت راز استعدادهای درخشان)

  • 220,000 تومان

کتاب «تافته‌های جدا بافته» داستان موفقیت افراد بزرگی است که بی‌گمان خواندن و پی بردن به علل و زمینه‌های موفقیت آنان، برای همه جذاب و گیرا است. نویسنده در این کتاب نشان می‌دهد که موفقیت، به طور کامل با تلاش و زمان درهم آمیخته است. نکته‌ای که در سراسر کتاب، توجه آدمی را به خود جلب می‌کند این است که اگر مایلیم کاری را به شکل بهتری انجام دهیم باید ساعت‌های بیشتری را برای آن وقت بگذاریم. مسئله مهم دیگری که در این کتاب به چشم می‌خورد این است که انسان محصول همان فرهنگی است که در آن زندگی می‌کند و فرهنگ نیز تاثیر بسزایی بر تمام جنبه‌های زندگی ما دارد. درست است که موفقیت به مجموعه‌ای از عوامل فرهنگی و زمینه‌ای، که از کنترل ما خارج است بستگی دارد اما آن چیزی که به‌طور کامل در اختیار ما قرار دارد و موفقیت ما را تضمین می‌کند، همانا میزان تلاش خود ما است. بنابراین در نهایت، ما مسئول موفقیت خود هستیم. ما برای شناخت افراد موفق، بیش از اندازه بر هوش، بلندپروازی و ویژگی‌های شخصیتی آنان متمرکز می‌شویم. ولی نویسنده کتاب «تافته‌های جدابافته» استدلال می‌کند که باید به دنیای پیرامون افراد موفق - مانند فرهنگ، خانواده، نسل و تجربه‌های فردی آنان - توجه کنیم. با درک بهتر عواملی که باعث موفقیت می‌شود، باید بتوانیم افراد موفق بیشتری را پرورش دهیم.

گفتگو با غریبه‌ها (چرا در تشخیص حالات درونی دیگران شکست می‌خواهیم)

  • 45,000 تومان

چرا ما این‌قدر در تشخیص دروغ، قضاوت و خواندن حالات درونی دیگران ضعیف عمل می‌کنیم؟ چگونه غریبه‌ها را درک می‌کنیم؟ چرا اغلب اوقات متوجه منظور طرف مقابل نمی‌شویم؟ در این کتاب درباره‌ی جاسوسی می‌خوانید که سال‌ها در بالاترین سطوح پنتاگون ناشناسی باقی ماند، با مردی آشنا می‌شوید که بزرگ‌ترین کلاهبرداری تاریخ بشریت را کشف کرد، دلایل خودکشی شاعر معروف، سیلویا پلث را می‌فهمید و با پرونده محکومیت اشتباه آماندا ناکس آشنا می‌شوید.

گفتگو با غریبه‌ها (هر آنچه لازم است راجع به کسانی که نمی‌شناسیم بدانیم)

  • 189,000 تومان

مالکوم گلدول معروف‌ترین نویسنده غیر داستانی جهان است که نام او و کتاب‌هایش برای همگان کاملا آشناست. وی خالق 5 اثر از پرفروش ترین کتاب‌های نیویورک تایمز ((نقطه عطف))، ((تافته جدا بافته))، ((آنچه سگ دید)) و ((داوود و جالوت)) می‌باشد که همگی خوانندگان سراسر جهان را به تحسین واداشت. نیویورک تایمز از گلدول به عنوان یکی از 100 انسان تاثیر گذار جهان و همچنین از بزرگ‌ترین متفکران مجله معتبر ((فارن پالیسی)) (سیاست خارجی) نام برده است. گلدول متولد انگلستان، بزرگ شده منطقه‌ای روستایی در استان اونتاریوی کانادا و ساکن نیویورک می‌باشد. او از سال 1996 به هیئت تحریریه هفته نامه نیویورکر پیوست و پیش از آن گزارشگر واشنگتن پست بود. کتاب‌ها با هم متفاوت اند. ((گفتگو با غریبه‌ها)) کتابی است پر مغز که بینش شما درباره اطرافیانتان را دستخوش تغییر قرار می‌دهد. تا چه اندازه می‌توانید با غریبه ها ارتباط بگیرید؟ آیا درک درستی از رفتار دیگران دارید یا تنها تصور می‌کنید که به این مهم دست یافته اید؟ این کتاب بیان می‌دارد که ما انسان‌ها چگونه تنها به علت عدم شناخت متقابل به یکدیگر آسیب می‌رسانیم. گلدول همچنین در این کتاب به بررسی پرونده‌های جری سانداسکی، آماندا ناکس، امیلی داو، سیلویا پلاث و ساندرا بلاند پرداخته و تاثیرات عدم شناخت و درک درست از غریبه‌ها را توضیح می‌دهد. ((گفتگو با غریبه ها)) در واقع تنها یک کتاب نیست بلکه ابزاری برای ساخت روابط صادقانه و پایدار به افرادی است که می‌شناسید و یا حتی نمی‌شناسید.

داستان موفقیت نخبگان

  • 165,000 تومان

در این کتاب جذاب ، مالکوم گلدول جامعه‌شناس ما را با خود به سیر و سفری هوشمندانه می‌برد. سفر در دنیای نخبگان یعنی دنیای باهوش‌ترین ، مشهورترین و موفق‌ترین افراد . او معتقد است که ما به وضعیت کنونی افراد موفق بسیار بیشتر از پیشینه آن‌ها یعنی فرهنگ ، خانواده، نسلی که به آن تعلق دارند و ویژگی‌های منحصر به فرد زمانه‌ی شکوفایی آن‌ها اهمیت می‌دهیم. او در این راه اسراری از میلیونرهای دنیای نرم‌افزار همچون بیل گیتس را فاش می‌کند و برایمان می‌گوید چرا هرگز نامی از باهوش‌ترین مرد جهان نشنیده‌ایم ، چرا تقریبا هیچ قهرمان هاکی در پاییز به دنیا نیامده است ، چرا آسیایی‌ها در ریاضیات مهارت بهتری دارند ... زندگی نخبگان از منطقی خاص و غیر منتظره پیروی می‌کند. گلدول تلاش می‌کند از این منطق پرده برداری کند و در همین راستا ، برای بهره‌برداری از بیشترین استعدادهای بالقوه نهفته در وجود انسان‌ها طرح اغواکننده‌ای ارائه می‌کند. این نکته می‌تواند نحوه درک ما از موفقیت را متحول کند.

نقطه عطف (چگونه اتفاقات کوچک تغییرات بزرگی را رقم می‌زنند)

  • 125,000 تومان

آیا می‌دانید که تغییرات کوچک، اثرات بزرگی در زندگی هر کس بر جای می‌گذارد؟ و از همه جالب‌تر این که کارهای منفی یا مثبتی که اطرافیان‌تان انجام می‌دهند، مثل یک بیماری واگیردار به شما هم سرایت می‌کند؟ این نقطه عطف زندگی شماست و کتاب حاضر به شما نشان می‌دهد که چگونه اصل کمال همنشین در من اثر کرد، در زندگی افراد جامعه مصداق می‌یابد...خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

از ما بهتران (داستان موفقیت)

  • 95,000 تومان

مالکوم گلدول در این کتاب شگفت‌انگیز. ما را در سفری ذهنی به دنیای از ما بهتران می‌برد؛ بهترین‌ها و درخشان‌ترین‌ها، مشهورترین‌ها و موفق‌ترین‌ها! او می‌پرسد: چه چیزی باعث موفقیت این افراد می‌شود؟ او معتقد است ما بیش از حد به اینکه افراد موفق چگونه هستند توجه می‌کنیم و توجه بسیار اندکی به این نکته داریم که آنها از کجا آمده‌اند؛ از چه فرهنگی، از چه خانواده‌‌ای، از چه نسلی و با چه تجارب خاصی که در طول تربیت و رشدشان کسب کرده‌اند. در طول مسیر این سفر، او به توضیح رازهای میلیونرهای حوزه برنامه‌نویسی و تکنولوژی و کارآفرینان موفق، چیزهایی که برای یک ورزشکار حرفه‌ای شدن لازم است، اینکه چرا آسیایی‌ها در ریاضی قوی‌تر هستند و چیزی که گروه‌های برتر موسیقی را متمایز می کند، می‌پردازد. ‌از ما بهتران به صورتی روشن‌گرانه و سرگرم‌کننده. نقطه عطفی است که همزمان شما را حیرت‌زده و آگاه نموده و تا مد‌ت‌ها بعد (و شاید برای همیشه) ذهن‌تان را درگیر خود خواهد کرد.

قدرت تفکر بدون فکر کردن (بلینک)

  • 210,000 تومان

نویسنده در این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه چیزهای کوچک می‌توانند تفاوت‌های عظیم پدید آورند و اینکه چطور نیروهای پنهان در ضمیر انسان می‌توانند موجب شوند ما در چشم به هم زدنی تصمیم‌های مهم، چه درست و چه نادرست بگیریم.

صفحه‌ی 1