ماكسول مالتز


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سایبرنتیک روان (هدف حرکت بازخورد)
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
روانشناسی تصویر ذهنی (سایکو سیبرنتیک - علم کنترل ذهن)
سایکو سیبرنتیک خودشکوفایی
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
سایکوسایبرنتیک جدید (علم اولیه خود اصلاحی و موفقیت که زندگی 30 میلیون نفر را تغییر داده است)
قدرت جادویی روانشناسی تصویر ذهنی (راهی جدید برای زندگی‌ای روشن و پربار)
روانشناسی خلاقیت
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان

سایکوسایبرنتیک جدید (علم اصلی اصلاح خود و موفقیت که زندگی 30 میلیون نفر را تغییر داده است) ویرایش جدید

  • 160,000 تومان

برنامه خودیاری‌ای که زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد، اکنون به‌روز شده و گسترش یافته است. با بیش از سی نسخه و تمرین آموزش ذهن که به شما کمک می‌کنند، آموزه‌های مالز را اجرا کنید. کتاب پرفروش سایکوسایبرنتیک دکتر مالتز از زمان انتشارش در 1960 الهام‌بخش و ارتقادهنده زندگی بیش از سی میلیون نفر بوده است. در این ویرایش جدید و توسعه‌یافته، با ورزشکاران و مربیان معروف تخصصی و المپیک، کابو‌های کمندانداز، گلف‌بازارن، روان‌شناسان، ورزش، مدیران، کارآفرینان، متخصصین فروش و بسیاری افراد دیگر برخورد خواهید داشت که زندگی‌شان با اجرای فرمول‌های مالتز برای موفقیت تغییر کرده است. چه هدف شما کاهش وزن باشد چه ترقی در ورزش، موفقیت کارآفرینی خارق‌العاده، یا فروش استثنایی، عملا هر هدفی را با سایکوسایبرنتیک سریعا و به سادگی حاصل می‌کنید، خواهید دید. . چگونه مکانیسم خودکار موفقیت‌تان را بیدار کنید. . راز شرطی‌سازی موفقیت گلف‌باز جک نیکولاس. . تئاتر ذهن دکتر مالتز برای کمک به شما در فروش یا گفت‌و‌گو با اعتماد و قدرت. . چگونه خود را از باور‌های بازدانده‌تان خلاص کنید. .چرا نیروی اراده شکست می‌خورد و چگونه ریلکسیشن برای موفقیت استفاده کنید. . چگونه با جرات بیشتری زندگی کنید. . چگونه می‌توانید عادت شادی را کسب کنید. . تکنیک چاک نوریس هنرپیشه برای ابطال افکار منفی. . چگونه چگونه خود را از خجالتی بودن رها کنید. راز قهرمان شیرجه المپیک گرگ لوگانیس برای توقف اضطراب وضعیتی و این که چگونه در صورت نیاز اعتماد داشته باشید.

سایبرنتیک روان (هدف حرکت بازخورد)

  • 160,000 تومان

«سایبرنتیک روان» برنامه خودیاری است که زندگی میلیون‌ها نفر را نجات داده است. از سال‌های 1960 که اولین کتاب سایبرنتیک روان نوشته دکتر ماکسول مالتز منتشر گردید تا سال 2000 بیش از سی میلیون نسخه فروش داشته است. کتابی که در دست دارید ویرایش جدید از نسخه اصلی کتاب است. امروزه روانشناسان، مدیران، ورزشکاران، دانشجویان سرشناس و موفق، افراد را به خواندن روش‌های دکتر مالتز توصیه می‌نمایند. به کارگیری روش‌های سایبرنتیک روان برای هر هدفی که دارید اعم از کاهش وزن موفقیت شغلی یا تحصیلی، غلبه بر احساسات منفی بر اثر شکست، یا حتی تغییرات قابل توجه در شخصیت مفید و کارآمد هستند.

روانشناسی تصویر ذهنی (سایکو سیبرنتیک - علم کنترل ذهن)

  • 195,000 تومان

تصویر ذهنی مایه‌‌ اصلی شخصیت و رفتار انسان است. با تغییر تصویر ذهنی شخصیت و رفتار ما تغییر می‌کند. اما از این هم بیشتر «تصویر ذهنی» مرزها و حدود فضایل انسان را مشخص می‌کند، نشان می‌دهد که چه کاری از ما ساخته و چه کاری ساخته نیست. با توسعه‌ تصویر ذهنی،‌ دامنه‌ عمل توسعه می‌یابد. پرورش تصویر ذهنی واقع‌بینانه و مناسب، با ایجاد توانایی‌ها و استعدادهای جدید در انسان، عملا شکست را به موفقیت تبدیل می‌کند. با مطالعه این کتاب نه تنها با دانش جدید سیبرنتیک یا علم کنترل ذهن آشنا می‌شوید، بلکه می‌توانید از آن برای دستیابی به هدف‌های مهم زندگی خود استفاده کنید.

سایکو سیبرنتیک خودشکوفایی

  • 85,000 تومان

واژه سیبرنتیک مشتق از کلمه یونانی کیبرنتز به معنای سکان‌گیر، یعنی دریانوردی است که کشتی خود را به بندرگاه می‌رساند. واژه سایکو سیبرنتیک به اقتباس دکتر ماکسول مالتز به مفهوم هدایت ذهن خود به سوی هدفی مفید و سودمند است.

سایکوسایبرنتیک جدید (علم اولیه خود اصلاحی و موفقیت که زندگی 30 میلیون نفر را تغییر داده است)

  • 75,000 تومان

کتاب پرفروش سایکوسایبرنتیک دکتر مالتز از زمان انتشارش در 1960 الهام‌بخش و ارتقا دهنده زندگی بیش از 30 میلیون نفر بوده است. در این ویرایش جدید و توسعه‌ یافته، با ورزشکاران و مربیان معروف تخصصی و المپیک، کابوهای کمندانداز، گلف‌بازان، روانشناسان ورزش، مدیران، کارآفرینان، متخصصین فروش و بسیاری افراد دیگر برخورد خواهید داشت که زندگی‌شان با اجرای فرمول مالتز برای موفقیت تغییر کرده است. چه هدف شما کاهش وزن باشد چه ترقی در ورزش، موفقیت کارآفرینی خارق‌العاده، یا فروش استثنایی، عملا هر هدفی را با سایکوسایبرنتیک سریعا و به سادگی حاصل کنید.

قدرت جادویی روانشناسی تصویر ذهنی (راهی جدید برای زندگی‌ای روشن و پربار)

  • 70,000 تومان

تصویر ذهنی مایه اصلی شخصیت و رفتار انسان است. با تغییر تصویر ذهنی، شخصیت و رفتار او نیز تغییر می‌کند. تصویر ذهنی، سرحدات فضایل انسان را مشخص می‌کند و نشان می‌دهد چه کاری از او ساخته است و چه کاری از او ساخته نیست. با توسعه تصویر ذهنی، دامنه عمل توسعه می‌یابد و با پرورش واقع‌بینانه و مناسب آن، توانایی‌ها و استعدادهای جدید ایجاد شده، عملاً شکست به موفقیت تبدیل می‌شود. این کتاب شما را با دانش جدید سیبرنتیک یا کنترل ذهن آشنا نموده و به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از آن برای دستیابی به هدف‌های مهم زندگی خود استفاده کنید.

روانشناسی خلاقیت

  • 125,000 تومان

در این روزگار که انبوه تفکرات منفی،اذهان مردم را تسخیر کرده،بسیاری با احساس ملالت و افسردگی و این سوال که اصلا برای چه زندگی می‌کنند،زندگی را برخود حرام می‌کنند. کتاب حاضر بذر امیدی در دل‌ها می‌فشاند،مردم را بشارت می‌دهد که زندگی می‌تواند ماجرایی شورانگیز باشد،هنوز افق‌های جدیدی وجود دارد،و اینکه مرز روحی انسانی را پایانی نیست.لزومی نیست که در محبس احساس زندگی کنید،می‌توانید به استقبال دنیا بروید،به دنیای پرامید و ثمربخش پای بگذارید و احساس غرور کنید.واقع‌بینی است که اگر بگوییم در این عصر پراضطراب،سال‌های عمر شما می‌تواند قرین شادی باشد.

صفحه‌ی 1