مارتين ليندستروم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه برندها در ذهن ما نفوذ می‌کنند
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
خلق تجارت‌های بزرگ با ریزداده‌ها
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
حس برند (برندهای قدرتمندی را از طریق حس‌های لامسه بینایی بویایی چشایی و شنوایی بسازید)
خریدشناسی
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
خریدشناسی (راست و دروغ رفتار مشتری‌ها در خرید)

چگونه برندها در ذهن ما نفوذ می‌کنند

  • 54,000 تومان

چگونگی فعالیت‌های کامل مغز هنوز معمای بزرگی است و بعضی مدعی‌اند که معمای مغز به بزرگی معمای جهان است. کسب تجربه مستلزم داشتن ورودی حسی است . ما ورودی حسی را از همان آغاز حیاتمان در درون رحم مادر دریافت می‌کنیم. بنابراین، وقتی مادرمان ما را از روی پوست شکم نوازش می‌کرد، ما در حال کسب تجربه بودیم. انباشت این تجربه‌ها در نهایت، حافظه ذهنی ما را می‌سازند و برندها با نفوذ به ذهن ما عادات، رفتارها و در نهایت تصمیمات ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. کتاب چگونه برندها در ذهن ما نفوذ می‌کنند داستان این نفوذ بی‌وقفه و مداوم است که از پیش از تولد آغاز می‌شود و تا هنگام مرگ ادامه می‌یابد...

خلق تجارت‌های بزرگ با ریزداده‌ها

  • 35,000 تومان

مارتین، ملتفت همه چیز شده است... در خانه‌های روسی هیچ آینه‌ای وجود ندارد، صاحبان جاروبرقی روباتیک رومبا اغلب برایش اسم انتخاب می‌کنند، پنجره هتل‌های آمریکایی هرگز باز نمی‌شوند، فرهنگ‌ها همان‌قدر متنوع‌اند که در عربستان سعودی و سیبری از مگنت تبلیغاتی یخچال تا انتقال ارزش‌های مهم خانوادگی، تنوع وجود دارد. مارتین همه چیز هست جز یک ناظر منفعل. وقتی به فرودگاه یک کشور جدید وارد می‌شود، دستش را برای یک تاکسی بلند می‌کند که راننده غیربومی دارد تا او را به داخل شهر ببرد و برای مشاهده احوال مردم محلی بچرخاند. می‌داند که آدم‌های غریبه، اغلب ویژگی‌های فرهنگی را بهتر از خود افراد بومی می‌شناسند. به عنوان یک بیگانه، با مردم در خانه‌های‌شان ملاقات می‌کند و از نزدیک می‌بیند که چه می‌کنند و چگونه به فضای خانه‌شان سر و شکل می‌دهند...

حس برند (برندهای قدرتمندی را از طریق حس‌های لامسه بینایی بویایی چشایی و شنوایی بسازید)

  • 24,000 تومان

کتاب حس برند را می‌تون به عنوان یک کتاب بین موضوعی معرفی کرد. یک موضوع مدیریت برند است و موضوع دیگر بازاریابی حسی. بازاریابی حسی یکی از ابزارهای مهم و نسبتا جدیدتر نسبت به سایر ابزارهای ارتباطات و ترویج است. بازاریابی حسی فرایند شناسایی و تأمین نیازها و علائق مشتریان به روشی سودآور است تا آن‌ها را درگیر ارتباطات دوجانبه‌ای کند که شخصیت برندها را به زندگی آورده و برای مشتریان هدف، ارزش افزده ایجاد کند.

خریدشناسی

  • 38,000 تومان

علم بازاریابی عصبی، ابزاری است که کمک می‌کند تا آنچه را که به عنوان مصرف‌کننده در هنگام خرید به آنها می‌اندیشیم، رمزگشایی کنیم. فصل‌های این کتاب به طور مفصل وارد حوزه بازاریابی عصبی می‌شود و مرحله به مرحله به مطالعه این علم و عوامل موثر در آن یعنی جای‌گذاری محصول، اعصاب آینه‌ای، پیام‌گذاری زیرحسی، تاثیر آیین و خرافه بر چرایی خریدمان، تاثیر دین بر برندها، قدرت نشانگرهای تنی، تجارب حسی‌مان، پیشگویی آینده با استفاده از بازاریابی عصبی و جاذبه جنسی در تبلیغات می‌پردازد.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

خریدشناسی (راست و دروغ رفتار مشتری‌ها در خرید)

  • 38,000 تومان

آیا گنجاندن محصول در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی واقعا موثر است؟ آرم شرکت‌ها و مارک‌های تجاری چقدر پرقدرت هستند؟ آیا تبلیغات دانخل فیلم هنوز انجام می‌گیرد؟ آیا رفتارهای خرید ما تحت تاثیر مذاهب عمده دنیا هستند؟ مسائل و هشدارهای بهداشتی چه تاثیری روی خرید ما دارند؟ کتاب حاضر با حکایات سرگرم‌کننده در خصوص عکس‌العمل و واکنش‌های خریداران در مواجه با مارک‌های معروفی چون ماربرو، نوکیا، کالوین کلین، فورد و محبوب آمریکا، سفری جالب و حیرت‌آور به ذهن و فکر مصرف کنندگان امروزی دارد.

صفحه‌ی 1