لي چايلد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
صف نیمه شب
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
مجبورم کن
  • 132,000 تومان
  • با تخفیف: 132,000 تومان
شخصی
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
هرگز برنگرد (از سری کتاب‌های جک ریچر)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
لانه زنبور (از سری کتاب‌های جک ریچر)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
12 نشانه (از سری کتاب‌های جک ریچر)
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
راه سخت (از سری کتاب‌های جک ریچر)
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
آخرین مهمان (از سری کتاب‌های جک ریچر)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
تا پای مرگ (از سری کتاب‌های جک ریچر)
  • 76,000 تومان
  • با تخفیف: 76,000 تومان
قتلگاه (از سری کتاب‌های جک ریچر)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

صف نیمه شب

  • 165,000 تومان

جک ریچر حین قدم زدن در شهر کوچکی در ویسکانسین، پشت ویترین مغازه امانت فروشی چشمش به یک انگشتر فارغ‌التحصیلی دانشکده افسری «وست‌پوینت» می‌افتد؛ وست‌پوینت 2005 سالی دشوار برای فارغ‌التحصیل شدن؛ جنگ عراق و سپس افغانستان. انگشتر خیلی کوچکی است، پس متعلق به زنی بوده است. در قسمت داخلی انگشتر حروف اول اسمش حکاکی شده است. ریچر که خود هم فارغ‌التحصیل وست‌پوینت بوده است، از خودش می‌پرسد چه شرایطی باعث شده یک نفر چیزی را که طی چهار سال سخت به دست آورده این گونه رها کند، تصمیم می‌گیرد ته‌و‌توی قضیه را دربیاورد، زن را پیدا کند و انگشترش را به او برگرداند.

مجبورم کن

  • 132,000 تومان

ریچر با قطار به شهر کوچک و دورافتاده‌ای با نام عجیب «استراحتگاه مادر» در ایالت اوکلاهوما می‌رسد و در همان بدو ورود با زنی چینی-آمریکایی به نام میشل چانگ مواجه می‌شود که ظاهرا دنبال همکار گمشده‌اش می‌گردد. ریچر از آنجایی که با خودش فکر می‌کند ممکن است آن منطقه محل زایمان یک زن یا شاید هم آرامگاه یک مادر باشد در شهر می‌گردد و از ساکنینش راجع به اسم آن پرس وجو می‌کند. ولی چیزی دستگیرش نمی‌شود. سپس تصمیم می‌گیرد بیشتر با چانگ آشنا شود و می‌فهمد که چانگ قبلا مأمور اف‌بی‌آی بوده و حالا کارآگاه خصوصی است و دنبال همکارش کیور می‌گردد که بعد از درخواست پشتیبانی از او در این شهر ناپدید شده است. رفتار مرموز اهالی آن منطقه از یک طرف و یافتن یادداشتی در اتاق متل کیور که رویش فقط کلمات «200 مرگ» و شماره تلفن روزنامه‌نگاری در لس‌آنجلس‌تایمز نوشته شده از طرف دیگر، ریچر را منقاعد می‌کند به تحقیقات چانگ کمک کند.

شخصی

  • 99,000 تومان

با گلوله‌ای آمریکایی و از فاصله‌ای بسیار دور سوءقصدی به جان رئیس جمهور فرانسه صورت می‌گیرد و در ادامه نشست قریب‌الوقوع جی هشت تهدید می‌شود. افراد انگشت‌شماری قادرند از چنین فاصله‌ای شلیک موفقی داشته باشند. یکی از این افراد جان کات تک‌تیرانداز زبده‌ای است که پانزده سال پیش جک ریچر پلیس بازنشسته ارتش او را بازداشت و روانه زندان کرده است. اگر کسی بتواند کات را مجددا متوقف کند آن شخص کسی نیست جز ریچر. بنابراین ژنرال اودی با بهره‌گیری از خصومت شخصی آن دو، ریچر را فرامی‌خواند و برای جلوگیری از تهدیدهای پیش رو او را به پاریس اعزام می‌کند...

هرگز برنگرد (از سری کتاب‌های جک ریچر)

  • 80,000 تومان

جک ریچر، پلیس سابق ارتش، پس از پشت سر گذاشتن نواحی برفی داکوتای جنوبی بالاخره به مقر فرماندهی سابقش، یعنی یگان صد و دهم پلیس ارتش در ویرجینیا می‌رود تا با فرمانده جدید یگان، سرگرد سوزان ترنر ملاقات کند، زنی که او تا قبل از این فقط صدایش را از پشت تلفن شنیده است. اما وقتی به آنجا می‌رسد، شخص دیگری به نام سرهنگ مورگان را پشت میز او می‌بیند. مورگان به او اطلاع می‌دهد که به خاطر دو مسئله قدیمی تحت پیگرد قانونی است: یک اتهام قتل که به شانزده سال پیش برمی‌گردد، و یک شکایت از جانب زنی که ادعا می‌کند ریچر در کره جنوبی با او رابطه داشته و پدر دختر پانزده ساله اوست. علاوه بر این سرگرد ترنر هم به اتهام جاسوسی و دریافت رشوه در بازداشتگاه به سر می‌برد. ریچر تصمیم می‌گیرد ترنر را از بازداشتگاه نجات بدهد. او و ترنر باید از دشمنان بانفوذی که در بالاترین سلسله مراتب پنتاگون قرار دارند فرار کنند و به علت اصلی این دسیسه‌ها پی ببرند و خود را تبرئه کنند.

لانه زنبور (از سری کتاب‌های جک ریچر)

  • 50,000 تومان

جک ریچر قصد دارد برای ملاقات با سوزان ترنر فرمانده جدید واحد ویژه صد و دهم به ویرجینیا برود، ولی در توقفگاهش در بخشی زراعی در نبراسکا اتفاقات مرگباری در جریان است. دانکن‌ها،‌ خانواده‌ای که با قدرت اقتصادی خود و ایجاد رعب و وحشت سراسر آن بخش را تحت تسلط خود در آورده‌اند، مشغول یک سری معاملات پنهانی و در انتظار رسیدن یک محموله هستند که ریچر با ورودش به آنجا موانعی سر راهشان به وجود می‌آورد. آن‌ها با کمک تعدادی از مشتری‌های خارجی خطرناکشان می‌خواهند از شر ریچر خلاص شوند، چرا که او نه تنها روند معامله‌شان را مختل کرده، بلکه در حال پرده‌برداری از راز پرونده‌ای قدیمی و حل نشده‌ مربوط به ناپدید شدن دختربچه‌ای هشت‌ساله است. برای ریچر کار عاقلانه و منطقی این است که به راهش ادامه بدهد و بین خودش و دردسرهایی که سر راهش قرار می‌گیرد فاصله بیندازد. ولی چنین کاری برای جک ریچر غیرممکن است.

12 نشانه (از سری کتاب‌های جک ریچر)

  • 37,000 تومان

ساعت دو بامداد است و جک ریچر، ارتشی سابق، در قطار متروی نیویورک‌سیتی نشسته است. کمی بعد، ظاهر و رفتار مشکوک یکی از پنج مسافر توجه او را جلب می‌کند؛ زنی که طبق آموخته‌های نظامی ریچر تقریباً همه‌ نشانه‌های یک بمب‌گذار انتحاری را دارد. وقتی ریچر با پیشنهاد کمک به او نزدیک می‌شود، زن تپانچه‌ای از کیفش درمی‌آورد و خودکشی می‌کند. این مرگ غیرعادی مداخله‌ فوری پلیس نیویورک را در پی دارد و پس از بازجویی از ریچر به‌ عنوان شاهد عینی، تصمیم می‌گیرند پرونده را بدون انجام تحقیقات ببندند. اما ریچر افکار دیگری در سر دارد. می‌خواهد بفهمد آن شب چه اتفاقی رخ داده و چرا آن‌همه سؤالِ بی‌جواب باقی مانده است و خودش در این‌باره تحقیق می‌کند. پس‌ از آن مکرراً و اکیداً به او هشدار داده می‌شود که خودش را از این پرونده کنار بکشد، ولی عذاب وجدان او به خاطر احتمال تحریک آن زن به خودکشی موجب می‌شود تا زمانی که این معما را تا آخر پیگیری نکرده آرام و قرار نداشته باشد. طولی نمی‌کشد که او با رازهای بزرگی مواجه می‌شود که مأموران فدرال و عوامل القاعده برای جلوگیری از افشای آن‌ها حاضرند دست به کشتن بزنند...

راه سخت (از سری کتاب‌های جک ریچر)

  • 155,000 تومان

«راه سخت» دهمین کتاب از مجموعه داستان‌های جک ریچر است که به قلم لی چایلد نوشته شده و در سال 2006 به چاپ رسیده است. داستان با حضور ریچر در نیویورک آغاز می‌شود. رئیس یک شرکت نظامی خصوصی در ازای پرداخت یک میلیون دلار از ریچر می‌خواهد همسر و فرزندش را که ظاهرا گروگان گرفته شده‌اند نجات دهد. ریچر در طول تحقیقاتش به موارد مشکوکی برمی‌خورد و درمی‌یابد که آن‌چه او می‌داند همه داستان نیست. او در میانه راه تصمیم دشواری می‌گیرد، به نقطه شروع بازمی‌گردد و این‌ بار «راه سخت» را برمی‌گزیند. این کتابی است در حد اعلای ادبیات تعقیب و گریز که هیجانش میخکوبتان می‌کند و تصاویرش تا مدت‌ها در ذهنتان می‌درخشد.

آخرین مهمان (از سری کتاب‌های جک ریچر)

  • 40,000 تومان

در سراسر کشور زنانی به دست قاتلی کشته می‌شوند که هیچ اثری از خود به جا نمی‌گذارد؛ نه مدرکی، نه زخم مهلکی، نه اثری از درگیری، و نه هیچ سرنخی از انگیزه‌ای برای کشتن. جسدها در وانی پر از رنگ سبز ارتشی در خانه‌های قربانی‌ها رها می‌شوند. قتل‌ها کاملا بی‌نقص صورت می‌گیرند. در واقع، تنها چیزی که همه قربانی‌ها را به هم پیوند می‌دهد مردی است که آن‌ها قبلا می‌شناخته‌اند: جک ریچر. در این تریلر عالی و کاملا مبتکرانه، ریچر بار دیگر شرایط را به بهترین شکل ممکن پایان می‌دهد و ثابت می‌کند که قهرمانی بی‌همتاست و همیشه می‌تواند از هر شرایطی سربلند بیرون بیاید.«آخرین مهمان» تایید می‌کند که چایلد قطعا توانایی این را دارد که سایر نویسندگان بزرگی را که در این ژانر می‌نویسند به چالش بکشد. چهارمین تریلر ریچر تا کنون بهترین کتاب این مجموعه بوده است. طرح داستان شاهکار است.

تا پای مرگ (از سری کتاب‌های جک ریچر)

  • 76,000 تومان

«جک ریچر در زیر آفتاب دلپذیر شیکاگو قدم می‌زند که زنی عصا به دست به همراه مقداری لباس از یک خشک‌شویی بیرون می‌آید. ریچر برای کمک به سمت او می‌رود اما ناگهان، افرادی آن دو را گروگان گرفته، داخل یک کامیون می‌اندازند و این، آغاز سفر 3000 کیلومتری ریچر و زنی مرموز به ناکجاآباد خواهد بود.» «تا پای مرگ» دومین کتاب از مجموعه‌ای تریلر، با محوریت شخصیت «جک ریچر» است به قلم لی چایلد. این مجموعه که اولین قسمت آن با نام «قتلگاه» در سال 1997 به چاپ رسید، با استقبال کم نظیر مخاطبان و منتقدان در ایالات متحده و دیگر کشورها مواجه شد. تا کنون 19 کتاب از این مجموعه منتشر شده، و با فروش 90 میلیون نسخه در 97 کشور و ترجمه به 42 زبان، جک ریچر یکی از پرفروش‌ترین و در عین حال تحسین‌شده‌ترین مجموعه‌های تریلر به حساب می‌آید. «جک ریچر یک پلیس سابق ارتش است؛ از آن‌هایی که در مقابل ترس شانه بالا می‌اندازد، هیچ مصیبتی بر او تاثیر نمی‌گذارد و با انجام محاسبات بغرنج ذهنی، خود را از یک حبس دردناک چند ساعته در یک کامیون نجات می‌دهد.»

قتلگاه (از سری کتاب‌های جک ریچر)

  • 40,000 تومان

جک ریچر یک پلیس سابق ارتش است که اکنون زندگی بی‌هدفی را می‌گذراند و در سرتاسر آمریکا آواره و سرگردان است. او یک ساعت پس از ورود به شهر کوچک و گمنام مارگریو در جورجیا، به جرم قتل بازداشت می‌شود. تنها چیزی که او می‌داند این است که کسی را نکشته است. حداقل نه در این شهر، و نه اخیرا. ولی او هیچ شانسی برای قانع کردن کسی ندارد...

صفحه‌ی 1