لورا ريس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خروش نبرد (چگونه شعارهای تاثیرگذار برندها را متحول می‌کنند)
چکش بصری
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
شعار برند شیپور جنگ (پیروزی در نبرد دهن با خلق شعارهای ماندگار
چکش بصری
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

خروش نبرد (چگونه شعارهای تاثیرگذار برندها را متحول می‌کنند)

  • 40,000 تومان

لورا ریس در کتاب خروش نبرد با جزییات به 5 روش کلامی متفاوت برای ساخت شعاری که به طور موثر در اذهان جامعه هدف جای می‌گیرد پرداخته است. هر یک از 5 روش می‌تواند به طرز چشمگیری به افزایش قابلیت ذهن‌پذیری شعار بازاریابی کمک می‌کند. قابلیت ذهن‌پذیری موضوعی کلیدی است. شعار هر چند تمام عیار از نظر شرکت اگر در خاطر کسی نماند یا ارتباط آن با برند مشخص نباشد بی‌استفاده است. لوراریس در کنار پدرش ال ریس بنیانگذار مفهوم جایگاه‌یابی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های دنیای بازاریابی و برندینگ هستند.‌

چکش بصری

  • 60,000 تومان

برای برندسازی در شرکت‌های ایرانی چه توصیه‌هایی دارید؟ ال‌ریس: طبیعتا برای کشورهایی مثل ایران که تجربه چندانی از حضور در این بازار ندارد نکات و پیام‌های بازاریابی بسیاری وجود دارد. یکی از مهم‌ترین اصولی که در کسب و کار باید به خاطر سپرد این است که هیچ کشوری از طریق فروش و عرضه کالاها و خدمات به مردم خودش ثروتمند نمی‌شود. ثروت زمانی به دست می‌آید که بتوانیم مردم دیگر کشورها را با تولیدات خودمان آشنا کنیم. این اصل در واقع همان چیزی است که شرکت‌های آمریکایی را به سود و سرمایه بسیار رساند. در حال حاضر بیش از نیمی از یکصد برند برتر جهان، آمریکایی هستند. فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار ایرانی باید به این نکته توجه داشته باشند که وابستگی طولانی مدت به اقتصاد نفتی ثروت به همراه نمی‌آورد و ایرانیان را ثروتمند نمی‌کند. باید به فکر ساختن برندهای قوی جهانی بود. ساخت یک برند جهانی فرآیند دشواری است که زمان و توان بازاریابی بسیاری می‌طلبد؛ اما همین فرآیند پیچیده را می‌توان با تعدادی از قواعد ساده عملیاتی کرد.

شعار برند شیپور جنگ (پیروزی در نبرد دهن با خلق شعارهای ماندگار

  • 90,000 تومان

پنج تکنیک برای به خاطرسپاری یک شعار برند به یاد ماندنی: قافیه‌پردازی تشابه حروف تکرار وارونگی ایهام

چکش بصری

  • 110,000 تومان

لورا ریس یکی از خبرگان استراتژی برند، نویسنده‌ای با کتاب‌هایی پرفروش، سخنرانی پرطرفدار و شخصیتی تلویزیونی است. لورا رئیس شرکت رایز اند رایز در آتلانتای جورجیاست. او به مدت 18 سال با پدر و شریکش، ال ریس که از پیشتازان افسانه‌ای حوزه جایگاه‌سازی است، همکاری کرد. این دو در کنار یکدیگر به شرکت‌های مختلفی در جای جای دنیا در خصوص استراتژی برند، مشاوره ارائه داده‌اند.

صفحه‌ی 1