لوئيز هي


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شفای زندگی (من همیشه از جانب خدا محافظت و راهنمایی می‌شوم)
شفای زندگی (آینه درون)
  • 138,000 تومان
  • با تخفیف: 138,000 تومان
زنان توانمند (راهنمای همه زنان به سوی زندگی موفق)
تمرین با آینه
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
معجزات قرن حاضر (لحظاتی ناب و داستان‌های اعجاب‌انگیز از مردمان سراسر جهان)

شفای زندگی (من همیشه از جانب خدا محافظت و راهنمایی می‌شوم)

  • 40,000 تومان

هر تفکری که درباره خحودمان داشته باشیم، به حقیقت می‌پیوندد. به عقیده من همه از جمله خود من مسئول تمام اتفاقات زندگی اعم از خوب و بد در زندگیمان هستیم. هر فکری که از سرمان می‌گذرد، آینده ما را خلق می‌کند. هر یک از ما با افکار و احساساتمان تجربیات خود را خلق می‌کنیم. افکاری که به آن‌ها می‌اندیشیم و حرف‌هایی که می‌زنیم تجربیات ما را خلق می‌کنند. ما موقعیت‌ها ار ایجاد می‌کنیم و سپس با مقصر دانستن دیگران قدرت خود را نادیده می‌گیریم. هیچ‌کس، هیچ‌جا و هیچ‌چیزی بر ما تسلطی ندارد زیرا اندیشه‌هایمان تنها در دستان خود ماست. هنگامی که صلح و هماهنگی و تعادل در ذهنمان برقرار می‌کنیم این ویژگی‌ها در زندگیمان نیز تجلی می‌کنند.

شفای زندگی (آینه درون)

  • 138,000 تومان

لوئیز هی یکی از نویسندگان‏ سخنوران و درمانگران تاثیرگذار است. کتاب شفای زندگی او پس از اثر شفای جسم مورد استقبال خوانندگان بسیاری قرار گرفت. این کتاب در زمینه خودسازی،‏ تحول جسم و جان و ذهن بسیار کاربردی است. در واقع جریانی از ایده‌های مثبت که برای تغییر فکر طراحی شده است. کتاب به گونه‌ای تنظیم شده که گویی خواننده در یکی از جلسات لوئیز حضور دارد. او در این اثر شگفت‌انگیز ما را در سفر خود سهیم می‌کند. هر فصل با یک عبارت تاکیدی شروع و با یک درمان تمام می‌شود. هرآنچه درباره زندگی‏ درس‌ها و چگونگی عملکردمان لازم است بدانیم در این اثر ارزشمند آمده است. اگر تمرین‌ها را منظم و بر اساس آنچه در کتاب آورده شده انجام دهیم در پایان خواهیم دید که تغییرات در زندگی‌مان شروع شده است.

زنان توانمند (راهنمای همه زنان به سوی زندگی موفق)

  • 10,900 تومان

هم از قدیم، هم از جدید. این کتاب از ایده‌های قدیم و جدید برای افزودن بر توانمندی زنان بهره گرفته است. با مطالعه اصول و افزودن بر آن‌ها، سکویی محکم برای آینده می‌سازیم. توانمند کردن زنان بهترین کار است که در این کره خاکی می‌توانیم انجام دهیم. وقتی زنان سرکوب‌شده و کسل باشند، همه متضرر می‌شویم، وقتی زنان برنده باشند، همه برنده می‌شویم.

تمرین با آینه

  • 115,000 تومان

روز اول: عاشق خود باشید. روز دوم: با آینه خود دوست شوید. روز سوم: مراقب گفتگو با خود باشید. روز چهارم: گذشته خود را رها کنید. روز پنجم: اعتماد به نفس خود را بسازید. روز ششم: انتقاد درونی خود را رها کنید. روز هفتم: عاشق خود باشید: مروری بر هفته اول. روز هشتم: کودک درون خود را دوست بدارید. روز نهم: کودک درون خود را دوست بدارید. روز دهم: بدن خود را دوست بدارید، درد خود را شفا بخشید. روز یازدهم: حس خوبی داشته باشید، خشم خود را رها کنید. روز دوازدهم: بر ترس خود غلبه کنید. روز سیزدهم: روز خود را با عشق شروع کنید. روز چهاردهم: عاشق خود باشید: مروری بر هفته دوم. روز پانزدهم: خودتان و تمام کسانی که شما را رنجانده‌اند، را ببخشید. روز شانزدهم: روابط خود را شفا بخشید. روز هفدهم: بدون استرس زندگی کنید. روز هجدهم: شاهد شکوفایی خود باشید. روز نوزدهم: در زندگی، نگرش سپاسگزاری داشته باشید. روز بیستم: آموزش تمرین با آینه به کودکان. روز بیست و یکم: اکنون عاشق خود باشید.

معجزات قرن حاضر (لحظاتی ناب و داستان‌های اعجاب‌انگیز از مردمان سراسر جهان)

  • 19,900 تومان

معجزات قرن حاضر، کتابی به راستی الهام‌بخش است که در آن بسیاری از مردم سراسر جهان از آموزه‌های لوئیز هی سپاسگزاری کرده‌اند، چرا که رهنمودهای او زندگی‌شان را به شکلی مثبت دگرگون ساخته است. شاید با خواندن روایت زندگی این افراد، تبسمی بر لب‌هایتان ظاهر شود یا اشکی از چشمان‌تان سرازیر گردد. مهم آن است که شما نیز می‌توانید علاوه بر خواندن داستان معجزاتی که در زندگی آنها رخ داده است، از تمرین ها و عباراتی که در انتهای هر فصل ارایه شده است، کمک بگیرید و شاهد تحول در زندگی‌تان باشید، تحولی که شاید بتوان آن را معجزه خواند. این کتاب در هر فصل، موضوعی عمومی از جمله سلامتی، شغل، وابستگی به مواد زیان‌بار، روابط و ... را مطرح می‌کند که بی‌شک شما نیز در زندگی روزمره درگیر آنها هستید.

صفحه‌ی 1