لن اسپري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دستنامه تشخیص و درمان اختلالات شخصیت دی اس ام فایو (ارزیابی مفهوم‌سازی موردی و درمان)
تشخیص و درمان اختلالات شخصیت براساس دی اس ام فایو (ارزیابی بررسی موردی درمان)
فنون پیشرفته مشاوره و روان‌درمانی
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
تشخیص و درمان اختلالات شخصیت بر مبنای در اس ام فور تی آر

دستنامه تشخیص و درمان اختلالات شخصیت دی اس ام فایو (ارزیابی مفهوم‌سازی موردی و درمان)

  • 190,000 تومان

"اختلال شخصیت" از دیرباز برای درمانگران واژه‌ای چالش برانگیز بوده است. اعتقاد دیرینه به درمان ناپذیری این دسته از اختلالات، منجر به اکراه بسیاری از درمانگران از پذیرش چنین بیمارانی بوده است. از سویی دیگر بارعظیم بیماری بر روی بیمار و خانواده و سیستم‌های سلامت همگانی بسیار فرساینده است. حتی امروزه نیز دیدن بیمارانی که با تشخیص اختلال شخصیت سال‌ها بین مراکز درمانی و درمانگران مختلف سرگردان بوده‌اند دور از ذهن نیست. اما در دهه‌های اخیر روزنه‌های امید به روی این بیماران و درمانگران این اختلالات گشوده شده است. تحقیقات وسیع بر روی درمان‌های دارویی وانواع رویکردهای روان‌درمانی این اختلالات کاملاً نویدبخش بوده‌اند و منجر به شکل‌گیری درمان‌هایی علمی و اثربخش گردیده‌اند. نظر به شیوع بالای این اختلالات در جمعیت عمومی و رنج زیادی که بیمار متحمل می‌شود، وجود منابع مطالعاتی برای درمانگران این حیطه ضروری به نظر می‌رسد. کتابی که در دست دارید دستنامه‌ای به روز و منطبق بر آخرین پیشرفت‌های تشخیصی و درمانی اختلالات شخصیت است. این کتاب که توسط درمانگران متبحر این حوزه نگارش شده، با تقسیم‌بندی کاربردی انواع اختلالات شخصیت و توضیح معیارهای تشخیصی و درمان‌های نوین، مفاهیم پیچیدۀ این حیطه را به شیوایی بیان کرده است. مطالعۀ این کتاب به کلیۀ روان‌درمانگران، روانشناسان، دانشجویان روانشناسی، روانپزشکان و دستیاران روانپزشکی و علاقه‌مندان این حوزه توصیه می‌شود.

تشخیص و درمان اختلالات شخصیت براساس دی اس ام فایو (ارزیابی بررسی موردی درمان)

  • 175,000 تومان

در آغاز این هزاره جدید، درمانگران در کار با افراد مبتلا به اختلالات شخصیت نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ روانپزشکی و علوم سلامت روان به طور قابل توجهی مطمئن‌تر و موثرتر هستند. در حالی که 20 سال پیش بسیاری از درمانگران (نه همه آنها) اعتقاد داشتند این اختلالات غیرقابل درمان هستند، اکنون درمانگران می‌توانند به تجربه بالینی و شواهد تحقیقاتی اشاره کنند که نشان می‌دهد افراد مبتلا به اختلال شخصیت، حتی افرادی با اختلال شخصیت مرزی، می‌توانند برای افزایش عملکرد و بهزیستی خود کمک دریافت کنند.

فنون پیشرفته مشاوره و روان‌درمانی

  • 43,000 تومان

با گسترش روزافزون نیاز جامعه امروز ایران به خدمات حرفه‌ای متخصصان مشاوره و روان‌درمانی؛ تربیت نیروهای زبده‌ای که بتوانند به مراجعان خود در غلبه بر مشکلات هیجانی و چالش‌های زندگی کمک کنند؛ یک ضرورت حتمی به شمار می‌آید. این مهم البته بدون تسلط بر فنون و مهارت‌های روان‌درمانی محقق نمی‌شود. نیاز مبرم متخصصان مشاوره و روان‌درمانی به این کتاب؛ به این معنی نیست که سایر علاقمندان علوم روان شناختی از آن بی‌نیاز باشند یا نتوانند از آن بهره‌مند شوند. خوشبختانه متن روان کتاب؛ چنین امکانی را برای تمام پژوهشگران این علم سطوح مختلف فراهم ساخته است.

تشخیص و درمان اختلالات شخصیت بر مبنای در اس ام فور تی آر

  • 75,000 تومان

کتاب حاضر منبع مفیدی برای متخصصین بالینی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی بالینی و دستیاری روانپزشکی است. متخصصین بهداشت روانی و زمینه‌های وابسته در مواقعی که با مشکلی در زمینه درمان اختلالاتی که با ملاک‌های اختلالات شخصیت روبرو می‌شوند، می‌توانند به این کتاب مراجعه کنند. تا دو دهه پیش این قبیل اختلالات تحت عنوان اختلالات محیطی تلقی می‌شد و جایگاهی تصنعی در روانشناسی بالینی و روانپزشکی داشت. دکتر اسپری، روانشناس بالینی و روانپزشک برجسته و استاد توانمندی در زمینه تشخیص و درمان است. او نویسنده توانایی است و نظریه‌های پیچیده را به زبانی ساده و قابل فهم بیان می‌کند.

صفحه‌ی 1