لارس اسوندسن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فلسفه آزادی
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
فلسفه تنهایی
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
فلسفه تنهایی
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
کار
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
فلسفه ترس
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان

فلسفه آزادی

  • 210,000 تومان

آیزایا برلین در مقاله معروفش، «مفاهیم دوگانه آزادی»، شرح می‌دهد که بیش از 200 معنای ثبت‌شده از واژه «آزادی» وجود دارد و او صرفا توانسته دو معنا را مد نظر قرار دهد. بنابراین یکی از خصایص اساسی مفهوم آزادی، گستره معنایی آن است که احتمالا از هر واژه دیگری پیشی می‌گیرد. وقتی دو نفر از «آزادی» دم می‌زنند،، لزوما درباره پدیده واحدی سخن نمی‌گویند. هیچ‌اصل بی‌طرفی هم وجود ندارد که کمکمان کند بفهمیم آزادی «حقیقی» چه چیزی است. برداشت هر فرد از مفهوم آزادی کاملا به ارزش‌های آن فرد بستگی دارد. این کتاب دفاعی است از آزادی. مخاطب کتاب آنهایی هستند که معتقدند آزادی با جهان‌بینی علمی ناسازگار است و همچنین دست‌اندرکاران حیطه‌های سیاسی که حاضرند آزادی را برای اهداف به‌گفته خودشان متعالی‌تر قربانی کنند. این دو مسئله در ارتباط با هم مطرح می‌شوند. آزادی اساسا مفهومی چندبعدی است، از ابعاد هستی‌شناسانه و متافیزیکی گرفته تا ابعاد سیاسی و شخصی. بنا بر همین خصلت، این کتاب در رویه‌ای متمایز معتقد است که بسیاری از پیچیدگی‌های موجود در فهم آزادی ناشی از اختلاط همین‌برداشت‌های متنوع‌آزادی هستند.

فلسفه تنهایی

  • 140,000 تومان

این کتاب‌ها فلسفه را ساده نمی‌کنند بله از ابهت هراس‌آور فلسفه می‌کاهند. خواننده ممکن است خواندن این کتاب‌ها را به امید یافتن پاسخ‌های روشن آغاز کند: پاسخی برای مساله تنهایی‌اش، چرایی مرگ، منشاء ملال و دل‌زدگی... اما انتظار این‌که کتابی یا کسی در چند صفحه یا فلان تعداد نکته به ما بگوید چطور زندگی کنیم و چگونه خوشبخت شویم، درواقع یک جور انکار مسئولیت شخصی انسان است. پاسخی قطعی و ابدی که مناسب حال همه کس باشد وجود ندارد. کتاب‌هایی که چنین مدعاهایی دارند قطعا فریب‌کارند. کتاب‌های این مجموعه نسخه نمی‌پیچند و سیاهه‌ای از اعمال نیک و بد پیش روی شما نمی‌گذارند؛ بلکه می‌خواهند به فهم بهتر زندگی و پرسش‌ها و تجربه‌هایمان کمک کنند؛ چراغی بیفروزند تا در این اتاق تاریک زندگی و در لحظات دشوار، در کمان از پرسش‌های بی‌پایان انسانی روشن‌تر شود، بدانیم فیلسوفان و حکیمان جهان به این پرسش‌ها چطور فکر کرده‌اند؛ تا با فهم دقیق‌تر و دیدی بازتر بتوانیم در زندگی‌مان تصمیم بگیریم،‌ مسئولیت تصمیم‌مان را شجاعانه بر عهده بگیریم و با عواقب تصمیم‌هایمان آگاهانه روبرو شویم.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

فلسفه تنهایی

  • 185,000 تومان

احساس تنهایی، احساسی است که همگی‌مان از کودکی با آن آشنا هستیم، از آن روزی که انگار همه همبازی داشتند غیر ما؛ از آن شبی که در غم تنهایی گذراندیم، هر چند خیلی دلمان می‌خواست همراه و همدمی داشته باشیم؛ از آن مهمانی که در آن هیچ‌کس را نمی‌شناختیم و دور و برمان پر از آدم‌هایی بود که سخت گرم صحبت با هم بودند؛ از آن شبی که کنار همدم‌مان به خواب رفتیم اما می‌دانستیم که دیگر همدم یکدیگر نیستیم...این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

کار

  • 70,000 تومان

فلسفه فقط رشته‌ای دانشگاهی نیست که در دانشگاه خوانده شود. فلسفه به همه تعلق دارد و همه ما از کودکی سوالاتی طرح می‌کنیم که جنبه فلسفی آشکاری دارند این سوال‌ها و پاسخ‌های آنها راه زندگی هر کس را معین می‌کنند. این مجموعه به مسائلی فلسفی از همین دست می‌پردازد که همه ما به نوعی در زندگی با آن مواجهیم. از سوال‌های کلی نظیر معنای زندگی و خوشبختی گرفته تا مسائل جزئی‌تر نظیر درد، بخشودن، ترس، ملال، جسد، عشق، جاودانگی و ... زبان این کتاب‌ها فنی نیست و همگان می‌توانند آنها را بخوانند.

فلسفه ترس

  • 160,000 تومان

ترس یکی از مهم‌ترین عوامل قدرت است و کسی که بتواند در جامعه سمت و سوی ترس را معین کند قدرت زیادی بر آن جامعه پیدا می‌کند. شاید بتوان هم‌ صدا با آگامبن گفت که ما امروزه همیشه در یک حالت اضطرار زندگی می‌کنیم که در آن یادآوری خطرهای جدی تقریبا نقش ورق حکم یا برگ برنده را دارد و این ورق چیزی را که می‌برد حقوق دمکراتیک به رسمیت شناخته شده است.

صفحه‌ی 1