لائو تزو


تولیدکننده







بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دائو د جینگ بر پایه کهن‌ترین نسخه‌های یافت‌شده از گورهای ماوانگ دویی و گودیان
تائو ته چینگ (نامه راستی و درستکاری)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
دائو د جینگ
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
هوآ هو چینگ (دنباله ژرفی بر تائو ته چینگ) سوتره آموزش فرهنگ نایافتگان
دائو د جینگ
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
تائوت چینگ
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
شنیدن از دائو د جینگ (متن کهن چینی)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
استاد پیر تائوت چینگ یا کتاب پیروی مستقیم از راه و روش هستی و حیات به راهنمای درک درونی (دل)
تائوت چینگ
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان

دائو د جینگ بر پایه کهن‌ترین نسخه‌های یافت‌شده از گورهای ماوانگ دویی و گودیان

  • 290,000 تومان

با دانش‌اندوزی، هر روز چیزی افزوده می‌شود. و با دریافتن راه، هر روز چیزی کاسته می‌شود. (گفتار 48) دائو د جینگ، کتاب حکمت چین باستان، متنی است که همواره الهام‌بخش مردمان در دوره‌های مختلف تاریخی بوده است و حکمت نهفته در آن، زمان و مکان نمی‌شناسد. بینشی که از عبارت‌های ساده اما پرمعنی این متن کهن می‌تراود، مانند آب زلال سرچشمه‌ای است که از دل زمین می‌جوشد و دریافت ما را از جهان تازگی می‌بخشد. ترجمه حاضر ترجمه‌ای است روان و رسا از دائو د جینگ، و امتیازش این است که بر پایه کهن‌ترین دست‌نوشته‌های یافت‌شده از این کتاب از گورهای ماوانگ‌دویی و گودیان انجام پذیرفته است.

تائو ته چینگ (نامه راستی و درستکاری)

  • 120,000 تومان

آیین تاژ جهان زورمند ننماید، لیک نیرویش پایان نپذیرد. بی بن، ریشه همه چیز تواند شد... هم‌آوا با یاسپرس باید گفت برای دریافتی درست از نوشته گنگ، پیچیده و تناقض‌آمیز تائو ته چینگ بهترست چندین برگردان را با هم خواند. لوچیا - لوئن، کتاب لائو تزو را سرشار از متناقض‌نماهایی می‌داند که با شکوه و دلالت‌گری‌شان، آن را تا مرز جام جهان‌بین برمی‌کشند. چامه‌ها و گفته‌های رازناک خردنامه تائو ته چینگ جنبه‌های بسیاری از فلسفه، فرهنگ (و به گفته روزنتال حتی باورها، سیاست، دوره تاریخی و نظام آموزشی) و جامعه چین را متاثر کرده است.

دائو د جینگ

  • 68,000 تومان

دائو د جینگ یا تائو ت چینگ یک متن کلاسیک چینی است. در خصوص تاریخ نگارش آن جای تردید وجود داشته و دارد اما قدیمی‌ترین متن به‌دست آمده به اواخر قرن چهارم پیش از میلاد باز می گردد. این اثر به همراه جوانگزی، آثار اصلی و پایه در فلسفه تائوئیسم محسوب می‌شوند و بسیاری دیگر از اندیشه‌ها و مکاتب نظیر کنفوسیوسیسم و بودیسم چینی از این دو متن بهره‌ها برده‌اند. جوانگزی مجموعه‌ای از حکایات و افسانه‌‌های چین باستان است که توسط فردی به نام استاد جوانگ به رشته‌ی تحریر درآمده است. دائو د جینگ همواره منبع الهام بسیاری از هنرمندان در حوزه‌های مختلف نظیر نقاشی، خطاطی. شعر و غیره بوده است و میتوان به طورمستقیم یا غیرمستقیم در آثار هنرمندان ذن و علاقه‌مندان به فلسفه‌های بودیسم و تائوئیسم اثر آن را رصد کرد.

هوآ هو چینگ (دنباله ژرفی بر تائو ته چینگ) سوتره آموزش فرهنگ نایافتگان

  • 28,000 تومان

دوست داری خودت را از قلمرو‌های زیرین زندگانی آزاد کنی؟ دوست داری جهان را از تباهی و ویرانی برهانی که گویا سرنوشت آن است؟ پس از جنبش‌های سطحی توده‌ها کناره بگیر و به آرامی بر خود آگاهی خویش کار کن.

دائو د جینگ

  • 25,000 تومان

دائو د جینگ یا تائو ت چینگ یک متن کلاسیک چینی است. در خصوص تاریخ نگارش آن جای تردید وجود داشته و اما قدیمی‌ترین متن به دست آمده به اواخر قرن چهارم پیش از میلاد باز میءگردد. این اثر به همراه جوانگزی، آثار اصلی و پایه در فلسفه تائوئیسم محسوب می‌شوند و بسیاری دیگر از اندیشه‌ها و مکاتب نظیر کنفوسیوسیسم و بودیسم چینی از این دو متن بهره‌ها برده‌اند. جوانگزی مجموعه‌ای از حکایات و افسانه‌های چین باستان است که توسط فردی به نام استاد جوانگ به رشته تحریر در آمده است. دائو د جینگ همواره منبع الهام بسیاری از هنرمندان در حوزه‌های مختلف نظیر نقاشی، خطاطی، شعر و غیر بوده است و می‌توان به طور مستقیم یا غیر مستقیم در آثار هنرمندان ذن و علاقه‌مندان به فلسفه‌های بودیسم و تائوئیسم اثر آن را رصد کرد.

تائوت چینگ

  • 100,000 تومان

تائو ت چینگ نام یک اثر ادبی باستانی چینی است که چون کتاب مادر در آیین تائو محسوب می‌شود و از حیث اهمیت می‌تواند با کتب اصلی ادیان دیگر چون قرآن و انجیل قابل مقایسه باشد. این کتاب منسوب به لائوتسو یا لائوتزو است. به لحاظ لغوی عنوان کتاب از سه جز تشکیل شده که برای سهولت می‌توان آنان را به «نوشتار» و «راه» و «فظیلت» ترجمه کرد...این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

شنیدن از دائو د جینگ (متن کهن چینی)

  • 140,000 تومان

دائو د جینگ (Dao de jing) کتاب چینی کهنی است در آیین کشورداری بر اساس فلسفه دائویی، یا دائوئیسم. اسم این کتاب مرکب از سه جزء است: «دائو»، یعنی راه، طریقت؛ «ده»، که «بهره‌مندی» از دائو است، آن را فضیلت، نیرو یا «هنر» کشورداری دانسته‌اند؛ و «جینگ»، به معنی «کهن‌نامه» یا کتاب رسمی است.

استاد پیر تائوت چینگ یا کتاب پیروی مستقیم از راه و روش هستی و حیات به راهنمای درک درونی (دل)

  • 120,000 تومان

استاد پیر، ترجمه‌ای است از دو واژه لائو و تزو در زبان چیزی که اولی به معنی پیر و دومی به معنی استاد است و این عنوانی است که پیروان متفکری به نام «ارح» با نام خانوادگی و لقب «تن» به او داده‌اند و هشتاد و یک قطعه منسوب به این استاد پیر است. از افسانه‌ها که بگذریم، طبق کتاب تاریخ داستان فلسفه چین، لائو تزو، نویسنده تائو ت چینگ زمانی بین سال‌های 722 تا 841 پیش از میلاد می‌زیسته. تائو به معنای راه، قانون یا نظام حاکم بر هستی و حیات، ته به معنای برخورداری و استفاده مناسب و صحیح از حیات و زندگی و چینگ به معنای متن یا نوشته است. پس تائو ت چینگ را می‌توان به کتاب راه و روش هستی و حیات و برخورداری از آن‌ها ترجمه کرد.

تائوت چینگ

  • 72,000 تومان

تائوت چینگ یا دائو جینگ را می‌توان کتاب طریقت هم نامید. درباره لائوتزو نویسنده آن اطلاعات دقیقی در دست نیست. گفته می‌شود او در زمان کنفوسیوس، حدود 550 سال پیش از میلاد مسیح، در چین زندگی می‌کرده و به سمت بایگان در دربار یکی از پادشاهان آن زمان مشغول بوده است. با این وجود معنایی که برای این نام گمان می‌رود پسر پیر است. آنچه از او باقی مانده همین کتاب است، راهنمای هنر زندگی و خرد ناب یکی از عجایب باقی‌مانده از روزگاران کهن.

صفحه‌ی 1