لئو بابوتا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عادت‌های ذن
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
چگونه کمتر کار کنیم
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
قدرت گزینه‌های کمتر (هنر محدود ساختن خود  به امور مهم‌تر در کسب و کار و زندگی)
مهارت رها کردن (چگونه ترس‌ها و نگرانی‌های‌مان را رها کنیم)

عادت‌های ذن

  • 140,000 تومان

آنچه از این کتاب خواهید آموخت این نیست که چگونه خود را به یک شخص بهتر تبدیل کنیدء این است که چگونه چیزهایی را که مانع شما می‌شوند حذف کنید. وقتی این کار را می‌کنیمء خوشبختی و آرامش داریم. دیگر احساس اضطراب نمی‌کنیمء نیازی به تعویق نداریمء عصبانیت و کینه را کنار می‌گذاریم و می‌توانیم در این لحظه کاملا لذت ببریم. این چیزی است که این کتاب در مورد آن می‌گویدء با استفاده از یک تغییر کوچکء وارد یک مسئله از ذهن شوید و با این روش تمرین کنید و در این فرآیندء تسلط بر مهارت‌های ناراحتی و تغییر خود را احساس کنیدء با استفاده از این مهارت‌هاء ما یاد می‌گیریم که عادت‌های آگاهانه‌ای را ایجاد کنیم که ما را در هر تغییری که می‌خواهیم ایجاد کنیمء راهنمایی کند...

چگونه کمتر کار کنیم

  • 69,000 تومان

تحت فشارید و کارتان زیاد است؟ اگر برای کارهای دلخواهتان زمان بیشتری می‌خواهید، این کتاب به شما نشان می‌دهد چطور نیازها را در زندگی‌تان تشخیص دهید و حدودی برای خود تعیین کنید و به تعادل بیشتری در زندگی و کار دست یابید. امکانات ما به هیج ‌وجه قابل مقایسه با گذشته نیست، اما بیش از گذشته تحت فشار هستیم. دور و بر ما پر است از چیزهایی که نیاز داریم، اما تمایل ما برای حفظ کردن این چیزها و حتی افزایش دادن آن‌ها موجب می‌شود که فشار بیشتری تحمل کنیم. با این حال، خوشبختانه می‌توانیم تصمیم بگیریم چه چیزهایی را بپذیریم یا نپذیریم، و چه چیزهایی را نگه داریم یا نگه نداریم. با راهنمایی‌های این کتاب می‌آموزیم چگونه کمتر کار کنیم و به نتیجه بیشتر برسیم. یا چگونه کمتر کار کنیم تغییری اساسی را تجربه می‌کنید: از نیاز به بی‌نیازی می‌رسید و درمی‌یابید چطور با فراغ ‌بال زندگی ‌کنید نه دست ‌به عصا.

قدرت گزینه‌های کمتر (هنر محدود ساختن خود به امور مهم‌تر در کسب و کار و زندگی)

  • 95,000 تومان

تا به امروز، دوره‌ای وجود نداشته است که در آن توانسته باشیم در مدتی کوتاه تا بدین حد کار زیاد انجام دهیم. همچنین، تا به حال دوره‌ای وجود نداشته است که در اثر وجود چنین حجم زیادی از اطلاعات، وظایف، ای‌میل‌ها، مطالبی برای خواندن و ویدئوهایی برای دیدن و استرس بسیار به واسطه وجود تقاضاهای عجیب و غریب در زندگی، تحت فشار بوده باشیم. این روزها، کار برای بسیاری از مردم، جریان ثابتی از ای‌میل‌ها، خبرها، درخواست‌ها، تلفن‌ها،‌ پیام‌های فوری، گزارش‌ها، یادداشت‌ها و پرونده‌هاست. هر روز با این باکس پر از ای‌میل شروع می‌شود و به پایان می‌رسد و هر ای‌میلی، درخواستی را برای ارائه اطلاعات یا انجام کاری که زمانی برای تحقق آن نداریم، مطرح می‌کند. ما جام‌های عطش‌آور اطلاعات را یکی پس از دیگری سر می‌کشیم، بدون این که هیچ تصوری از این موضوع داشته باشیم که چه‌طور می‌توان حرکت این فرآیند را کاهش داد.

مهارت رها کردن (چگونه ترس‌ها و نگرانی‌های‌مان را رها کنیم)

  • 40,000 تومان

ریشه تمام مشکلات ما عدم توانایی در مهارت رها کردن است. من این ایده را سال‌ها پیش از یک کتاب ذن گرفتم، و سادگی این موضوع نظر مرا جلب کرد. بنابراین طی چند سال اخیر این ایده را امتحان کردم و نتیجه شگفت‌آور بود: فشارهای روحی و عصبی‌ام کاهش یافت، تعلل‌هایم کمتر شد، روابطم گسترش پیدا کرد، توانایی‌ام برای تغییر و تحول بیشتر شد، آموختم که عادت‌های سخت را تغییر دهم و اکنون در زندگی بیشتر حضور دارم. زیاده‌گویی در مورد مهارت رها کردن سخت است و احساس مقاومت بیشتر مردم در مورد این پیشنهاد نیز به همان اندازه زیاد.

صفحه‌ی 1