كيم كيوساكي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اکنون زمان استقلال مالی است
  • 289,900 تومان
  • با تخفیف: 289,900 تومان
شادی (با کارآفرینی به قدرت و آزادی مالی برسید)
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
زن پولدار (کتابی ویژه خانم‌ها در امر سرمایه‌گذاری) با سی‌دی

اکنون زمان استقلال مالی است

  • 289,900 تومان

اکنون زمان استقلال مالی است! برای زنان سراسر جهان. وقت آن است که... از موانع بگذرید. فراتر از توان‌تان قدم بردارید. وقت آن است که به سوی نبوغ مالی‌تان بروید. کیم کیوساکی در سبک منحصربه‌فرد و کاملا شخصی‌اش، رویکرد بی‌پرده و مستقیم خود را برای دستیابی به شجاعت، غلبه بر سردرگمی‌ها و ایجاد اعتماد به نفس برای مواقعی که واقعا لازم است، برای تحقق رویاهای مالی شما، نمایان می‌کند. کیم داستان‌های عملی تجاری و سرمایه‌گذاری واقعی خود و سایر زنان را در زندگی واقعی با شما به اشتراک می‌گذارد که موجب روشنفکری، تشویق و حیرت‌تان می‌شود. «اکنون زمان استقلال مالی است!» فراخوانی برای شما زنان سراسر جهان است تا به چالش‌های شخصی‌ای که با آنها مواجه بوده و هستید و شکست‌هایی که داشته‌اید، نگاه دقیق‌تر و عمیق‌تری بیندازید. وقت آن است که قدم بردارید، توشه سفر ببندید و برای دستیابی به آن زندگی سرشار از ثروتی که سزاوارش هستید، دست به کار شوید.

شادی (با کارآفرینی به قدرت و آزادی مالی برسید)

  • 12,000 تومان

کتاب شادی نخست مخصوص زنانی است که می‌خواهند مستقل باشند نه وابسته به دیگران. اما قوانین و قواعد مطرح شده نه فقط برای زنان بلکه برای سایر افراد در راه رسیدن به آزادی مالی، کارآ‏فرینی و روش‌های تامین بودجه نیز مفید است.

زن پولدار (کتابی ویژه خانم‌ها در امر سرمایه‌گذاری) با سی‌دی

  • 120,000 تومان

زندگی برای همه ما چالش‌های دور از انتظاری را پدید می‌آورد. این کتاب به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید در رویارویی با هر چالشی به خودتان متکی باشید. صرف نظر از این‌که اهل کجا هستید، تحصیلاتتان در چه زمینه‌ای بوده، در حال حاضر چقدر پول دارید و یا چه عذر و بهانه‌هایی دارید، این کتاب به شما نشان خواهد داد که به چه نوعی از شجاعت نیاز دارید تا زندگی خود را تغییر دهید.

صفحه‌ی 1