كونوسوكه ماتسوشيتا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مسیر پیروزی
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
نه برای لقمه‌ای نان (آداب کسب و کار و اخلاق مدیریت)
ثروت‌سازی به سبک ژاپنی (دیدگاه‌های مدیریتی بنیان‌گذار برند پاناسونیک)
گشایش مسیر
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
پرورش رویاها (راه من در زندگی زندگینامه موسس پاناسونیک)
اخلاق مدیریت روشن‌بین (فلسفه موفقیت مالی و پیروزی شخصی نه برای لقمه‌ای نان)

مسیر پیروزی

  • 25,000 تومان

مسیر پیروزی با نگارشی متواضعانه از موضع کمال، به شکلی که در میان مردان کسب و کار تقریبا بی همتاست، به خوانندگان امروز نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از راه‌های مختلف، توان و تمرکز لازم را برای اجرای موفقیت‌آمیز و درست هر کار از طریق تمام و کمال انجام دادن آن به دست آورند. فصل‌بندی خلاصه و خوب تنظیم شده این کتاب، فلسفه مدیریت غیر متعارفی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید آن را هم به صورت جهان شمول و هم به عنوان راهنمایی برای موقعیت‌های روزمره به کار ببندید.

نه برای لقمه‌ای نان (آداب کسب و کار و اخلاق مدیریت)

  • 49,500 تومان

... از تجربه‌هایم آموخته‌ام که با وجود ناکامی‌ها و آشوبی که ممکن است در اوضاع دنیا به وجود بیاید، انسان همیشه این توانایی را دارد که مهارت‌های مدیریتی خود را ارتقا داده کسب و کارش را رونق بخشد.دوران فعلی را عصر تغییرات بزرگ، یا «دوران انتقال» نامیده‌اند. دورانی که در آن مشکلاتی شدید و پیچیده پی در پی سر راه کسب و کار قرار می‌گیرند. من یقین دارم که برای مقابله با آن‌ها راه‌های فراوانی وجود دارد. برای درک درست شیوه‌های کار و شناختن زمان مناسب رسیدگی به مشکلات شدید، شخص باید بر اصول تجارت و فوت و فن مدیریت موفق تسلط داشته باشد و ...

ثروت‌سازی به سبک ژاپنی (دیدگاه‌های مدیریتی بنیان‌گذار برند پاناسونیک)

  • 20,000 تومان

ایده‌هایی که در این کتاب مطرح کرده‌ام، بازتابی‌ست از آموخته‌هایم طی سال‌ها فعالیتم به عنوان مدیر. به همین خاطر شاید بعضی از حرف‌هایم از دیدگاه نظری صحیح به نظر نرسند، ولی معتقدم در واقعیت، تمام این نکات قابل استفاده و عملی خواهند بود. ساخت یک کسب و کار بر پایه این فلسفه باعث موفقیت می‌شود. این را بر اساس تجربیات و شنیده‌هایم می‌گویم. در نهایت معتقدم شیوه‌های مدیریتی که به اصول ارائه شده در این کتاب پایبند می‌مانند، نتایج بسیار خوبی به دست خواهند آورد.

گشایش مسیر

  • 15,000 تومان

این کتاب منتخبی از نوشته‌های کوتاهی است که هر یک از آن‌ها منعکس‌کننده عواطف و افکاری است که در برهه‌ها و فرصت‌های مختلف در درونم شکل‌ گرفته‌اند و به نوعی نشان‌دهنده دیدگاه‌های من هستند، در مورد این‌که چگونه می‌توان جامعه‌ای ساخت که چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی به رشد و بالندگی برسد. بنابراین بسیار مایه مباهات خواهد بود اگر این افکار و احساسات من به عنوان عضوی از یک ملت در جایی و به نحوی مفید، مورد استفاده قرار گیرد.

پرورش رویاها (راه من در زندگی زندگینامه موسس پاناسونیک)

  • 15,900 تومان

کونوسو که ماتسوشیتا که در کودکی بیماری، نداشتن آموزش رسمی و از دست دادن زودهنگام والدین و خواهر و برادرهایش را تجربه کرد، به نظر سرنوشتی جز تنهایی و فقر نداشت؛ اما توانست از این موانع عبور کند و جایگاهی ماندگار برای خود در صنعت جهانی خلق نماید. از میان تجربه‌های گوناگون و مشقت‌های او، فلسفه‌ای انسانی از زندگی بیرون آمد که در سراسر زندگی‌اش مبنای عملکرد او بود. بسیاری از داستان‌های ذکر شده در این زندگی‌نامه حاوی پس‌زمینه‌ای از ژاپن بعد از جنگ و صنعتی‌شدن آن در اقتصاد جهانی است. روحیه و ایده‌آل‌های کونوسو که جهان‌شمول است و در افکار خوانندگان از هر گروه و نژادی انگیزه ایجاد خواهد کرد.

اخلاق مدیریت روشن‌بین (فلسفه موفقیت مالی و پیروزی شخصی نه برای لقمه‌ای نان)

  • 110,000 تومان

این کتاب حاصل رویکردی یگانه و عمیقا فکر شده به موفقیت مالی و پیروزی شخصی یکی از ماهرترین مدیران کسب و کار قرن است. نه برای لقمه‌ای نان شرح خطوط کلی موفقیت بی‌نظیر کونوسوکه ماتسوشیتا، رهبر پیشگام صنعتی ژاپن و دنیا، است. فلسفه وی در کسب و کار ساده و حتی ایده‌آلیستی است، اما اصول موفقیت او بی‌زمان است. وی در طول زندگی کاری خود رهیافتی مردم‌محور اتخاذ می‌کند و به واژه «موفقیت» معنای جدیدی می‌دهد. وی درکی از ماهیت بشر پیدا می‌کند که دربرگیرنده ارزش‌های جدید مسئولیت و بخشندگی است. اخلاق مدیریت وی متکی بر انصاف، هماهنگی و حق‌شناسی به منظور القای حس موفقیت است. فلسفه او از جست و جوی سود صرف فراتر می‌رود. این کتاب منبع بسیار گران‌بهای یادگیری برای مدیران امروز و رهبران فردا است.

صفحه‌ی 1