كن بلانچارد مارگارت مك برايد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چهارمین راز مدیر 1 دقیقه‌ای (روش قدرتمند برای بهبود کارها)
عذرخواهی 1 دقیقه‌ای
  • 14,500 تومان
  • با تخفیف: 14,500 تومان
عذرخواهی 1 دقیقه‌ای
  • 19,000 تومان
  • با تخفیف: 19,000 تومان

چهارمین راز مدیر 1 دقیقه‌ای (روش قدرتمند برای بهبود کارها)

  • 79,000 تومان

کنت بلانچارد و نویسنده همکار او، دکتر اسپنسر جانسون، با کتاب مدیر یک دقیقه‌ای روش مدیریتی ما را برای همیشه تغییر دادند. آنها سه راز موفقیت در مدیریت را معرفی کردند: اهداف یک دقیقه‌ای تحسین‌های یک دقیقه‌ای و بازهدایت‌های یک دقیقه‌ای. در کتاب حاضر، بلانچارد به همراهی مارگارت مک‌براید، پرده از راز چهارم برمی‌دارد؛ مفهومی که اگر به درستی به کار رود، یکی از قدرتمندترین اقدام‌ها برای بهبود سازمان و روحیه کارمندان است. این کتاب از قلمرو کسب و کار فراتر می‌رود و روابطی که فکر می‌کنیم برای همیشه از بین رفته‌اند را ترمیم می‌کند. چهارمین راز مدیر یک دقیقه‌ای، با استفاده از سبک منحصربه‌فرد و جذاب بلانچارد، داستان جوان مشتاقی به نام مت هاوکینز را روایت می‌کند که می‌خواهد به رئیس شرکتش کمک کند تا با برخی از اشتباه‌های اساسی مواجه شود. مت برای مشورت به دوستی خانوادگی به نام جک پیترسون مراجعه می‌کند، کسی که همه او را به‌عنوان مدیر یک دقیقه‌ای می‌شناسند. تعطیلات زیبای آخر هفته در بیرون از شهر، به چندین روز آگاهی‌بخش تبدیل می‌شود. مت درمی‌یابد که حرکت مؤثر هنگام اشتباه کردن چیست. بلانچارد و مک‌براید در خلال این تمثیل جذاب، گام به گام به خوانندگان می‌آموزند که چگونه مسئولیت اشتباه خود را بپذیرند و با علت آسیب مواجه شوند و درعین حال درستکاری خود را حفظ کنند. تکنیک‌های ساده اما عمیق شرح داده شده در این داستان، نتایج قابل‌توجهی در محل کار و خانه خواهند داشت.

عذرخواهی 1 دقیقه‌ای

  • 14,500 تومان

این کتاب داستان مدیری است که در هیاهوی این زمانه متغیر، همان اشتباهاتی را مرتکب می‌شود که ما غالباً آنها را در تیترهای روزنامه‌ها می‌خوانیم. این داستان به ما نشان می‌دهد که چطور در کار یا زندگی بفهمیم چه موقع خطا کرده‌ایم و از آدم‌هایی که به آنها آسیب زده‌ایم عذرخواهی کنیم و در نتیجه موقعیت بدی را به موقعیت بهتری تبدیل کنیم. کنت بلانچارد، از نگاه مرد جوانی که رازهای یک عذرخواهی معنی‌دار را یاد می‌گیرد، به ما شیوه صحیح و موفقیت‌آمیز کنار آمدن با اشتباهاتمان را می‌آموزد.

عذرخواهی 1 دقیقه‌ای

  • 19,000 تومان

رئیس موفق بودن به معنی برخورداری از این توانایی است که قادر باشید بگویید متأسفید. این داستان جذاب بر این موضوع تأکید دارد که داشتن درایت و قدرت در این نهفته است که با خود صادق باشید و بپذیرید که مرتکب اشتباه شده‌اید. راهنمای شما، مدیر یک دقیقه‌ای، نه تنها بر روی اهمیت استفاده از این ویژگی حیاتی و مهم مدیریت و رهبری تأکید دارد، بلکه آنچه را که ممکن است دربارة عذرخواهی فراموش کرده باشید، به شما می‌آموزد.

صفحه‌ی 1