كريستوفر كنورتي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کارگردانی به سبک اسکورسیزی
  • 99,500 تومان
  • با تخفیف: 99,500 تومان
کارگردانی به سبک تارانتینو (رازهای بصری داستان‌گویی پر مخاطره)
دکوپاژهای مرجع 3
  • 285,000 تومان
  • با تخفیف: 285,000 تومان
کارگردانی به سبک اسپیلبرگ
  • 29,500 تومان
  • با تخفیف: 29,500 تومان
100 صحنه گفتگو (100 الگو برای صحنه‌های گفتگو در فیلم‌های سینمایی)
دکوپاژهای مرجع
  • 257,500 تومان
  • با تخفیف: 257,500 تومان

کارگردانی به سبک اسکورسیزی

  • 99,500 تومان

مارتین اسکورسیزی یکی از تاثیرگذارترین فیلم‌سازان تاریخ سینماست. فیلم‌های او دامنه متنوعی دارند: از مداقه در شخصیت‌های شکننده و ظریف تا آثار حماسه‌گون و خشن،‌ مملو از خلاف‌کارانی بی‌رحم که نهایت شخصیت خود را نشان می‌دهند. با یادگیری تهمیداتی که اسکورسیزی به کار می‌گیرد و این که چگونه از فضا و قاب‌بندی به همراه توانایی کارگردانی‌اش استفاده می‌کند، می‌توانید فیلم‌هایتان را لبالب از هیجان، غافلگیری و احساسات کنید. این کتاب با بررسی صحنه به صحنه برخی از آثار برگزیده اسکورسیزی، به شکلی واضح و کاربردی، تمهیدات این کارگردان را در فیلم‌هایش تحلیل کرده است و با تفکیک عناصر هر یک از این تمهیدات،‌ به خواننده نشان داده اسکورسیزی چطور از جزئیات برای رسیدن به مقصود مورد نظرش سود جسته است. بزرگ‌ترین ویژگی این کتاب در این است که پس از مطالعه‌اش این امکان را به خواننده / فیلم‌ساز می‌دهد تا این تمهیدات را بنا به سلیقه و نیاز خود در کارهایش به کار برد.

کارگردانی به سبک تارانتینو (رازهای بصری داستان‌گویی پر مخاطره)

  • 99,500 تومان

آیا می‌خواهید فیلمتان با خشونت و مخاطره همراه باشد؟ از استاد تنش و هیجان بیاموزید. از حقه‌های نامحسوس تارانتینو برای ایجاد درگیری استفاده کنید تا سبک خاص خود را تقویت کنید. گفتگوها را زنده نگاه دارید و غوغا به پا کنید. بودجه‌تان هر چقدر باشد، با ترکیب‌بندی و حرکات دوربینی که در این کتاب توضیح داده شده است، هیجان را در کار خود افزایش دهید. یک مطالعه کوتاه و اثرگذار تلنگرش را به شما می‌زند، وقت تلف نمی‌کند و به سرعت به مثال بعدی می‌رود. اگر دنبال این هستید که توانایی‌های داستان‌گویی سینمایی خود را افزایش دهید، این کتاب شروعی محشر برای این منظور است. خواندن کارگردانی به سبک تارانتینو مانند این است که در کافی‌شاپی با خود کوئنتین به گفتگو بنشینی... بدون شمشیر، بدون خون و بدون تکه‌های بدن نینجاها، این‌جا و آن‌جا روی زمین...

دکوپاژهای مرجع 3

  • 285,000 تومان

کتاب "دکوپاژهای مرجع 3" آخرین کتاب از مجموعه سه جلدی دکوپاژ مرجع، نوشته کریستوفر کنورتی است که محمد ارژنگ آن را به فارسی ترجمه کرده است. تاکنون کتاب‌های محدودی در زمینه تخصصی سینما به فارسی ترجمه شده است و دکوپاژهای مرجع یکی از کتاب‌های معتبر در این حوزه است که جلد سوم آن به تازگی روانه بازار کتاب شده است. "دکوپاژهای مرجع" نوشته کریستوفر کنورتی نویسنده و کارگردان موفق سینما است که پس از فعالیت‌های حرفه‌ای خود در سینما، اکنون تمرکز خود را بر روی نگارش کتاب‌های سینمایی گذاشته است. از جمله کتاب‌های او می‌توان به: "کارگردانی به سبک اسپیلبرگ"، "کارگردانی به سبک تارانتینو" و "کارگردانی به سبک اسکورسیزی" اشاره کرد که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند. شباهت این کتاب با دو جلد پیشین خود را می‌توان در نحوه ارائه مطلب دانست که در کنار تصاویر فیلم‌ها توضیحاتی را ارائه می‌دهد. اما مطالب ارائه شده راه‌حل‌های اجرایی صرف نیستند و در جلد سوم کتاب او یک گام فراتر رفته و به مفاهیمی پرداخته که کارگردان می‌تواند برای کمک به داستان‌گویی فیلمش به کار ببرد. این کتاب را نیز می‌توان به فیلمسازان به ویژه آن‌هایی که دغدغه‌ی مولف بودن را در کارگردانی فیلم‌هایشان دارند، پیشنهاد کرد. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه داستان تعریف کنید و از آن مهم‌تر اینکه چگونه این داستان را خلاقانه و موثر بگویید. جلد سوم کتاب دکوپاژهای مرجع را می‌توان گامی جلوتر از دو جلد پیشین دانست.

کارگردانی به سبک اسپیلبرگ

  • 29,500 تومان


استیون اسپیلبرگ یکی از مطرح‌ترین و بزرگ‌ترین کارگردانان تاریخ سینمای جهان است که آثاری از جمله "آرواره‌ها"، "ای‌تی"، "فهرست شیندلر" و "نجات سرباز رایان" را در کارنامه خود دارد. او یکی از موفق‌ترین کارگردانان سینما در زمینه تجاری محسوب می‌شود و فیلم‌هایش در دوره‌های مختلف پرفروش‌ترین فیلم زمان خود بوده‌اند. کتاب "کارگردانی به سبک اسپیلبرگ" یکی از معدود کتاب‌های منتشر شده در حوزه‌ کارگردانی سینما است که از سوی نشر چتر روانه بازار شده است. کریستوفر کنورتی، نویسنده این کتاب، کارگردان، تهیه‌کننده و از نویسندگان مطرح در حوزه سینما است. "کارگردانی به سبک اسپیلبرگ" اولین کتاب از سری کتاب‌های کارگردانی به سبک کارگردانان مطرح است که به بررسی تکنیک‌ها و شیوه کارگردانی اسپیلبرگ می‌پردازد. کنورتی در این کتاب ده فیلم اسپیلبرگ را در ده فصل بررسی می‌کند و با تصاویری از فیلم‌ها تلاش می‌کند تا به ریزه‌کاری‌های به کار رفته در فیلم‌ها اشاره کند. محمد ارژنگ این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است. مخاطبان اصلی این کتاب را می‌توان علاقه‌مندان اسپیلبرگ و همچنین کارگردانان جوان در نظر گرفت، زیرا تلاش شده تا نشان داده شود می‌توان سبک شخصی خود را به وجود آورد و هر بار فیلم‌هایی بهتر از پیش ساخت. همچنین مطالعه این کتاب به کارگردانان جوان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را تقویت کنند و بینشی نو برای فیلمسازی به دست آورند.

100 صحنه گفتگو (100 الگو برای صحنه‌های گفتگو در فیلم‌های سینمایی)

  • 40,000 تومان

بسیاری بر این باورند که برای ساخت یک فیلم سینمایی، تنها بودجه کلان ضروری است. هدف من در این کتاب این است که نشان دهم که شکل سینمایی یک فیلم ربطی به بودجه آن ندارد. آن‌چه یک صحنه سینمایی نیرومند را تشکیل می‌دهد محل دوربین و محل استقرار بازیگران در صحنه و هدایت آن‌هاست. در این کتاب نشان خواهم داد که با مهارت‌های فراگرفته در این کتاب می‌توانید صحنه‌های گفتگو را چنان نیرومند و موثر که در خور آن‌هاست، ارائه دهید به طریقی که تمام نکات داستانی، احساسات نمایشی و تمام زیر و بم‌های مفهومی با وضوح کامل به بیننده منتقل شود و در عین حال شما در مقام کارگردان از بازیگران خود بهترین بازی‌‌ها را اخذ کنید.

دکوپاژهای مرجع

  • 257,500 تومان

یک صحنه تعقیب و گریز را چگونه باید گرفت؟ یک سکانس دیالوگ‌دار را چطور؟ برای فیلم‌برداری از یک درگیری چه دکوپاژی کاربردی‌تر؟ این‌ها نمونه سوالاتی‌ست که کتاب دکوپاژهای مرجع در پی پاسخ گفتن به آن است. نویسنده کتاب با آوردن مثال‌هایی و اشاره به ویژگی‌های هر کدام توانسته روش‌های خلاقانه و دقیقی را برای کارگردانان عرضه کند و با پرهیز از پرداختن به مباحث تئوری سعی کرده کتاب را آن چنان کاربردی بنویسد که هر کارگردانی لازم بداند آن را هر روز با خود سر صحنه ببرد.

صفحه‌ی 1