كانل كوآن ملوين كيندر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرا زنان باهوش در انتخاب همسر احمقانه عمل می‌کنند
زنانی که مردان آنان را دوست دارند زنانی که مردان آنان را ترک می‌کنند
زنان باهوش انتخاب‌های احمقانه (مردان درستکار را بیابید و از مردان فریبکار دوری کنید)

چرا زنان باهوش در انتخاب همسر احمقانه عمل می‌کنند

  • 20,900 تومان

این کتاب، جستجوگر و انگیزه‌بخشی برای شما خواهد بود که نشان می‌دهد چگونه با نگرش‌ها و تصورات قالبی پنهانی‌تان که مخرب عشق هستند، رو‌به‌رو شوید و آن‌ها را تغییر دهید. در این‌جا تفاوت میان عشق و شیفتگی را خواهید آموخت و متوجه می‌شوید چرا وقتی مردی ابراز عشق به شما را متوقف کند نشانه خوبی است. همچنین با مطالعه این کتاب خواهید آموخت بهترین روش برای اینکه مردی را به تعهد دادن ترغیب کنید چیست، و مهم‌تر اینکه، چگونه از هوش و خردتان جهت خلق ارتباطات لذت‌بخش و پردوام استفاده کنید.

زنانی که مردان آنان را دوست دارند زنانی که مردان آنان را ترک می‌کنند

  • 24,900 تومان

چرا عشق پایدارتا این حد فریب انگیز به نظر می‌رسد؟ این کتاب عالی و کم نظیر که نویسندگان آن دو روان‌شناس نامی و برجسته هستند. افشاگر انگاره‌های پر رمزو رازهای مردان، هراس‌ها ،‌نیازها و خواسته‌های آن‌هامی‌باشد. کتاب پر از ماجراهای حقیقی زنان و مردانی است که توانسته‌اند با درایت روابط عاشقانه خود را در جهت رضایت و سرشاری هدایت کنند. به خصوص زنان می‌توانند با خواندن این کتاب به نتیجه برسند، چرا مردان زنانی را می‌پسندند و از جمعی دیگرمی‌گریزند.

زنان باهوش انتخاب‌های احمقانه (مردان درستکار را بیابید و از مردان فریبکار دوری کنید)

  • 53,000 تومان

مردان صادق و درست‌کار وجود دارند و ما به شما می‌گوییم که چگونه آنان را بیابید. چرا اکثر زن‌ها در روابط‌شان دست به هر کاری می‌زنند، به جز ارضای نیازهای فردی‌شان، در این کتاب دو روان‌شناس بالینی پاسخ عجیبی به این کتاب می‌گویند که چرا زنان باهوش مجذوب مردان فریب‌کار می‌شوند و آنان چگونه می‌توانند شکست‌های‌شان را تبدیل به تجربه‌ای خوشایند و رومانتیک کنند. وقتی آنان در مقابل مردها از هوش و زکاوت‌شان استفاده می‌کنند، می‌آموزند که چگونه: انتظارات‌شان را افزایش دهند، از ارتباط با مردانی مانند مردان فریب‌کار متاهل، مردان روشن‌فکرنما و نوجوان‌ابدی بپرهیزید، به الماسی که در پس ظاهر عبوس و خشن مردها نهفته است پی‌ببرد، خود را از شر اعتیاد به عشق خلاص کنند.

صفحه‌ی 1