كارول دوك


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
طرز فکر (تغییری برای استفاده حداکثری از قابلیت‌ها)
طرز فکر (روانشناسی جدید برای موفقیت روش‌هایی برای بالا بردن توانایی‌مان در یادگیری)
طرز فکر (روانشناسی نوین موفقیت)
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان

طرز فکر (چطور می‌توانیم استعدادهایمان را در زمینه‌های تربیت فرزندان کسب و کار تحصیلات و روابط شکوفا کنیم)

  • 225,000 تومان

در این اثر خواندنی در می‌یابید که چطور حتی ساده‌ترین باورهای شما راجع به خودتانء زندگی فردی و اجتماعی‌تان را به‌طور گسترده تحت تاثیر قرار می‌دهد و ناگهان به راز بزرگی در مورد پیشرفت‌های هنریء ورزشیء تجاری و مالی پی می‌برید. این کتاب با تمرکز روز طرز فکر شما باعث می‌شود به بسیاری از رویاهایی که در سر می‌پرورانیمء دست یابیم. این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

طرز فکر (تغییری برای استفاده حداکثری از قابلیت‌ها)

  • 60,000 تومان

اگر قرار باشد در حوزه‌ی موفقیت و پیشرفت فقط یک کتاب بخوانیم، تنها توصیه‌ی من این کتاب است، کتابی که به زبان ساده مهم‌ترین اصل موفقیت و کامیابی هر انسانی را توضیح می‌دهد. اصلی که از دوران قدیم تا امروز و از زبان فلاسفه‌ی بزرگ تاریخ تا روانشناسان بزرگ از آن شنیده‌ایم و هر کدام از بزرگ‌ترین انسان‌های تاریخ به شیوه‌ای از آن سخن گفته‌‌اند و امروز در این کتاب به صورت ساده به همراه مثال‌های متعدد در اختیار ماست. وقتی این کتاب را می‌خوانید ابزاری خواهید داشت که روز به روز به رشد شما کمک می‌کند، چون دانشی را در اختیار شما قرار می‌دهد که هرروز با استفاده از آن می‌توانید نسخه‌ی بهتری از خود را بازآفرینی کنید، طوری که بعد از چند سال خود را شخصی کاملا متفاوت و موفق‌تر از گذشته ببینید. این کتاب به شما قدرت می‌دهد، قدرت ایجاد تغییرهای بزرگ در خود، قدرت گام‌های بلند در زندگی...این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

طرز فکر (روانشناسی جدید برای موفقیت روش‌هایی برای بالا بردن توانایی‌مان در یادگیری)

  • 70,000 تومان

زمانی که محقق جوانی بودم و تازه کارهای تحقیقاتی را آغاز کرده بودم، اتفاقی افتاد که زندگیم را تغییر داد. من بسیار علاقه‌مند بودم تا بدانم افراد چگونه با شکست‌ها مواجه می‌شوند. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا تحقیقی پیرامون آن با نگاه کردن به این‌که بچه‌ها چگونه با مشکلات جدی که در زندگی‌شان وجود دارد می‌جنگند انجام دهم. .. در این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه یک باور ساده پیرامون خودتان راهنمای بخش عظیمی از زندگی‌تان می‌شود...این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

طرز فکر (روانشناسی نوین موفقیت)

  • 245,000 تومان

دکتر کارول دوک در این کتاب، با معرفی مفهوم «طرز فکر» مبحثی نوین، ساده ولی به شدت تاثیرگذار را مطرح می‌کند. وی در سه فصل ابتدایی کتاب، ضمن معرفی ایده طرز فکر و مباحث جانبی، بیان می‌کند برخی افراد به ذاتی بودن توانایی‌ها واستعدادهایشان «طرز فکر ثابت» اعتقاد دارند و برخی دیگر به امکان پیشرفت یا پسرفت خود در زمینه‌های مختلف باور دارند «طرز فکر رشد» و برخی هم با توجه به موضوع مورد بحث، عقیده متفاوتی دارند؛ مثلا برخی افراد باور دارند استعداد نقاشی و هنر ندارند ولی می‌توانند با تمرین و تلاش، مهارت‌های ریاضی خوبی کسب نمایند. یعنی تعداد زیادی از ما به ثابت بودن برخی از توانایی‌های و قابل رشد بودن توانایی‌های دیگر اعتقاد داریم. نویسنده سعی دارد نشان دهد تفاوت رفتاری و عملکردی افراد مختلف در دو گروه به چه صورت است. برای این منظور او با عناوین «ورزش؛ طرز فکر یک قهرمان»، «کسب و کار؛ طرف فکر و رهبری»، «طرز فکر در روابط عاشقانه» و «معلمان، مربیان و والدین؛ طرز فکر برای تربیت» بحث را ادامه می‌دهد و بصورت کاربردی و تخصصی در هر زمینه بحث می‌کند. در انتهای کتاب، «تغییر طرز فکرها» مطرح و راهکارهای عملی زیادی پیشنهاد شده است. اگر به دنبال شناخت بیشتر خود هستید و مایلید بدانید طرز فکر شما چه تاثیری بر رفتار خود و عزیزانتان دارد، خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1