فيليپ مك گرا


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه رابطه زناشویی خود را نجات دهید (راهبرد 7 مرحله‌ای برای پیوند مجدد با همسرتان)
مهارت‌های زندگی برخورد موثر با مسائل زندگی
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
مهارت‌های عملی زندگی (تمرینات و خودآزمون‌های موثر در تغییر)

چگونه رابطه زناشویی خود را نجات دهید (راهبرد 7 مرحله‌ای برای پیوند مجدد با همسرتان)

  • 39,900 تومان

چنانچه رابطه زناشویی‌تان با مشکل روبه‌رو شده است، صرف‌نظر از اینکه مشکل آن کوچک باشد یا بزرگ، روش سر و سامان دادن به آن را به شما یاد خواهم داد. می‌خواهم به شما پاسخ‌هایی بدهم که سرراست و صریح‌اند و زیر خروار مطالب مهمل و بی‌معنا روانشناسی عامه‌پسند مدفون شده‌اند.

مهارت‌های زندگی برخورد موثر با مسائل زندگی

  • 220,000 تومان

گاه مردم منصف نیستند، حساسیت لازم را ندارند، اما این هم بخشی از زندگی است. متاسفانه به نظر می‌رسد هرچه موفق‌تر باشید بیشتر آماج حملات دیگران قرار می‌گیرید. اما به هر صورت منصفانه یا غیرمنصفانه تنها شما هستید که می‌توانید به خودتان کمک کنید. اغلب اشخاص این مسائل را نمی‌دانند، اما می‌توانند شروع کنند و دست به کار شوند، می‌توانند بیاموزند و فرا گیرند. موفق‌ها کسانی هستند که در برابر یادگرفتن مقاومت نمی‌کنند. وقتی قواعد بازی را یاد گرفتید می‌توانید موفق شوید. این بازی را یاد بگیرید، چه‌بسا از نتایج آن حیرت کنید. دنیا و زندگی شبیه محاکمه و محکمه است. در محکمه همه می‌خواهند از طرف مقابل امتیاز بگیرند در زندگی هم دقیقا همین شرایط حاکم است.

مهارت‌های عملی زندگی (تمرینات و خودآزمون‌های موثر در تغییر)

  • 190,000 تومان

اگر تمرینات ارائه شده در این کتاب را انجام دهید به علم و اطلاعی دست می‌یابید که برای زندگی‌تان به آن احتیاج دارید. از سرزنش کردن دیگران دست می‌کشید و مسئولیتی در قبال زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید. به این نتیجه می‌رسید اگر وضعتان بهتر می‌شود، از آن روست که شما آن را بهتر کرده‌اید. شما در زمینه موفقیت در زندگی مطالبی را به خودتان آموزش می‌دهید که کسی آن را تا کنون به شما آموزش نداده است. پیشنهاد این کتاب است که اگر به قدر کافی تلاش کنید و تمرینات ارائه شده در این کتاب را انجام دهید، برای نخستین بار خودتان را آن‌طور که هستید خواهید شناخت. برای نخستین بار به موقعیتی می‌رسید که با خود رابطه‌ای صمیمانه برقرار سازید.

صفحه‌ی 1