فلورانس اسكاول شين


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرمان‌های شفابخش (کارما عشق و تقدیر)
  • 96,000 تومان
  • با تخفیف: 96,000 تومان
4 اثر از فلورانس اسکاول‌شین (بازی زندگی و چگونگی انجام آن)
بازی زندگی و کلام شما عصای جادویی شماست دروازه نهان به سوی سرزمین کامیابی قدرت کلام
معجزه شهود
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
قدرت هدیه خداوند به انسان
  • 9,000 تومان
  • با تخفیف: 9,000 تومان
4 اثر از فلورانس اسکاول‌شین
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
4 اثر از فلورانس اسکاول‌شین (شومیز)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان

فرمان‌های شفابخش (کارما عشق و تقدیر)

  • 96,000 تومان

معجزه افکار به حدی قدرتمند است که به محض تجسم هرچیزی بر ذهن نیمه هوشیار آدمی اثر می‌گذارد و مو به مو در زندگی‌اش ظاهر می‌گردد. هیچ‌چیز جز ترس و تردید نمی‌تواند میان انسان و بزرگترین آرمان‌ها و آرزوهایش فاصله بیندازد. هر بیماری و مرضی اصولا واکنش ذهن ناآرام بشر است و حاصل اعتقاد به دو قدرت خیر و شر به جای باور یک قدرت یعنی قدرت لایزال خداوند است. براساس قانون جذب انسان فقط چیزهایی را جذب می‌کند که مدام به آن‌ها می‌اندیشد پس با دشمنان خود مهربان باشید برایشان برکت بطلبید و دعای خیرتان را بدرقه راهشان کنید تا هاله‌ای عظیم از خیر و برکت شما را احاطه کند.

4 اثر از فلورانس اسکاول‌شین (بازی زندگی و چگونگی انجام آن)

  • 70,000 تومان

درست است که زندگی یک بازی است ولی بدون آگاهی و دانستن قوانین الهی حاکم بر آن امکان پیروزی و موفقیت وجود ندارد. در عهد قدیم و جدید به قوانین حاکم بر این بازی اشاره شده است. عیسی مسیح به پیروان خود آموخت که زندگی مجموعه‌ای ست از «داد» ها و ستدها.

بازی زندگی و کلام شما عصای جادویی شماست دروازه نهان به سوی سرزمین کامیابی قدرت کلام

  • 269,900 تومان

قدرت اعجاب‌انگیز ذهن خویش را کشف کنید و موفقیت را در آغوش بگیرید. با مطالعه و به کار بستن اصول معرفی شده در این کتاب، به ثروت، موفقیت، سلامت و وفور دست می‌یابید و درهای شادمانی و آفرینش به رویتان گشوده می‌شود...

معجزه شهود

  • 80,000 تومان

میل و خواسته، قدرتی عظیم است و باید به درستی هدایت شود. بخواهید، تا به شما داده شود. بجویید، آن را خواهید یافت. بر در بکوبید. در به رویتان گشوده خواهد شد.

قدرت هدیه خداوند به انسان

  • 9,000 تومان

لامارک( زیست‌شناس فرانسوی) مدعی است که پرندگان به دلیلی پرواز نمی‌کنند که بال دارند بلکه از آن رو بال دارند که آرزومند پرواز بودند. یعنی پرواز حاصل فشار نیروی آرزو است. در هر عمل ناشی از ترس نطفه شکست نهفته است. مردم به من می‌گویند: شفاعتی بکن تا شوهرم یا برادرم عوض شوند. پاسخ می‌دهم: نه، شفاعت می‌کنم که خودت عوض بشوی. چون وقتی خودت عوض شوی شوهر و برادرت هم عوض می‌شوند. آن‌چه آدمی می‌جوید در جستجوی آدمی است. تلفن در پی بل بود. وقتی چشم امیدتان به خدا باشد هیچ‌چیز آن‌قدر عجیب نیست. دعا تلفن شما به خدا و شهود تلفن خداست به شما.

4 اثر از فلورانس اسکاول‌شین

  • 69,000 تومان

خانم فلورانس اسکاول شین در 24 سپتامبر 1871 در یکی از خانواده‌های قدیمی فیلادلفیا در کامدن نیوجرسی به دنیا آمد سالیان متمادی در مقام هنرمند (نقاش) مشاور امور، متافیزیسین و خطیب نامی بلند آوازه داشت. وی سالیان بسیار در نیویورک به تدریس مابعدالطبیعه پرداخت. افراد زیادی در جلسات درس او شرکت می‌کردند و از این طریق‌های معنوی خود را به گروه بی‌شماری می‌رساند. کتاب‌های او نه تنها در امریکا بلکه در دیگر کشور‌ها نیز از محبوبیت خاصی برخوردار شده‌اند و در اکثر کشور‌ها و حتی روستا‌ها و مناطق دور‌افتاده مخاطبان به هم زدند. بارها افرادی را دیده‌ام که به خواندن یک کتاب از اسکاول شین راه درست و حقیقت زندگی را دریافته‌اند

4 اثر فلورانس اسکاول‌شین بازی زندگی و چگونگی انجام آن کلامت عصای جادویی توست در مخفی کامیابی قدرت کلام

  • 225,000 تومان

ایمان بدون شهامت محکوم به فناست. آنان که چشم به یاری خدا دارند، دروباره قدرتمند خواهند شد. آنان همچون عقاب پرواز خواهند کرد، خواهند دوید و خسته نخواهند شد، راه خواهند رفت و ضعیف نخواهند شد.

4 اثر از فلورانس اسکاول‌شین (شومیز)

  • 195,000 تومان

فلورانس اسکاول‌شین، نویسنده فقید این کتاب به یک خانواده قدیمیِ فیلادلفیایی متعلق بود. سالیان بسیار در مقام نقاش، متافیزیسین و خطیب، نامی بلند آوازه داشت و با شفابخشیدن، هزاران تن از مردمان را در گشودن گره‌ها و حل مسائل زندگی‌شان یاری می‌کرد. وی سال‌ها در نیویورک مابعدالطبیعه تدریس می‌کرد و افراد بی‌شماری در کلاس‌هایش شرکت می‌کردند. کتاب‌های او نه تنها در آمریکا، بلکه در کشورهای دیگر نیز کثیرالانتشار بودند و با مهارتی بسیار جای خود در دور افتاده‌ترین نقاط جهان باز می‌کردند. کتاب حاضر نیز که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این نویسنده است شامل چهار بخش می‌باشد: بازی زندگی و راه این بازی (هر آنچه آدمی در خیال خود تصور کند دیر یا زود در زندگیش نمایان می‌شود)، کلام تو عصای معجزه‌گر توست (آدمی می‌تواند با یک حرکتِ عصایِ کلام خود، وضعیتی ناخوشایند را از میان بردارد)، درِمخفیِ توفیق (موفقیت راز نیست، نظام است)، نفوذ کلام (آنچه در عبادت سؤال می‌کنید یقین بدانید که آن را یافته‌اید و به شما عطا خواهد شد).

صفحه‌ی 1