فريدا فوردهام


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مقدمه‌ای بر روانشناسی یونگ
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
مقدمه‌ای بر روانشناسی یونگ
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
مقدمه‌ای بر روانشناسی یونگ
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

مقدمه‌ای بر روانشناسی یونگ

  • 110,000 تومان

خانم فریدا فوردهام در این کتاب وظیفه سنگین و سختی در تهیه مقدمه‌ای مختصر و درعین‌حال قابل فهم بر مجموعه‌ کوشش‌های من در مسیر شناخت روان انسان بر عهده گرفته است. تلاش‌ها و تحقیقات من برای درک همه پیچیدگی‌های روان و یا حداقل بخش مهمی از آن کافی نیست، در حقیقت کار من شامل مجموعه‌ای از دیدگاه‌های متفاوت و یا به تعبیری بررسی وجوه مختلف عوامل ناشناخته در روان است. همین امر ارائه شرحی مختصر و ساده از نظریات من را مشکل می‌سازد. شاید اگر نویسنده این کتاب با مفاهیمی واضح و مشخص بدون سردرگمی در دنیای گسترده روانشناسی عام روبه‌رو بود، کار ساده‌تری بر عهده داشت. روان انسان امروزی تحت تاثیر ریشه‌های تاریخی و نژادی بسیار تغییر کرده و برای شناخت و بررسی آن نیاز به سوابق پیشین نیز هست. مطالعه کارهای من این امکان را فراهم می‌کند که علاقه‌مندان این علم با زمینه‌های جدید و متنوعی در دنیای روانشناسی امروز آشنا شوند. نویسنده این کتاب با وجود همه شرایطی که به آن اشاره کردم، به خوبی از عهده بیان درست مفاهیم موردنظر من برآمده است. او با زبانی ساده و روشن به معرفی وجوه اصلی روانشناسی من پرداخته است. من خود را برای این کار تحسین‌برانگیز مدیون او می‌دانم.

مقدمه‌ای بر روانشناسی یونگ

  • 90,000 تومان

در کتاب کنونی، اندیشه‌های یونگ به نحو شایسته و مقتضی توسط مصنفی معرفی شده‌است که او نیز چون خود یونگ، تمایل مفرط به مجادلات جانبداری و علاقه ویژه‌ای به کنجکاوی‌های نامشخص در ذهن ناخودآگاه ندارد، بلکه به جستجوی وسیع و بسیار تسکین ناپذیر در مشاهده و مطالعه خودنمایی‌های ذهن ناخودآگاه -از ماندلای نامعین و تقویم‌ناپذیر و ترانه‌ای از دون تا آخرین افکار برخی از متصوفین معاصر- علاقمند می‌باشد. خواننده می‌تواند هم از ایجاز و کیفیت ساده و دیباچه مانند این کتاب لذت ببرد، و هم در معتبر و موثق بودن مطالب آن ترضیه‌ی خاطر یابد. این‌چنین خواصی برای کتاب، در حقیقت جواز طبع یونگ، و مشمول ستایش و تقدیر خود وی از آن می‌باشد.

مقدمه‌ای بر روانشناسی یونگ

  • 30,000 تومان

در این کتاب، اندیشه‌های یونگ، به نحو شایسته و مقتضی توسط مصنفی معرفی شده است که او نیز چون خود یونگ، تمایل مفرط به مجادلات جانبداری و علاقه ویژه‌ای به کنجکاوی‌های نامشخص در ذهن ناخودآگاه ندارد، بلکه به جستجوی وسیع و بسیار تسکین‌ناپذیر در مشاهده و مطالعه خودنمایی‌های ذهن ناخودآگاه، از ماندالای نامعین و تقویم ناپذیر و ترانه ای از درون تا آخرین افکار برخی از متصوفین معاصر علاقه‌مند می‌باشد.

صفحه‌ی 1