علي شميسا


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تکنیک‌های تقویت حافظه (براساس روش تصویرسازی ذهنی آموزش روش علمی مطالعه پی کیو سیکس آر)
برای اعتماد به نفس بیشتر قدم بردار (سبک زندگی نوین بر اساس برداشتی از تائوئیسم)
ذهن فضول (به شما هیچ ربطی ندارد به من چه به تو چه به ما چه)
نه بالغانه بگو نه و آسوده باش (به چه افرادی نه بگوییم)
ورود به خلاقیت (به خلاقیت خوش آمدید)
  • 19,900 تومان
  • با تخفیف: 19,900 تومان
کمال‌گرایی یا کامل‌گرایی (خوب بودن کافی نیست من باید عالی و بی‌نقص باشم)
تازه به دوران رسیده‌ها (رفتارشناسی نوکیسه‌ها)
کودک بالغ صمیمیت جنسی در روابط زناشویی با برداشتی از دیدگاه تحلیل رفتار متقابل تی ای
مراقبه در طبیعت (چگونه آگاهانه در طبیعت مراقبه و نوازش‌گیری کنیم)
نشانگان بالغ درون (می‌خواهم فردی عاقل و بالغ باشم)

تکنیک‌های تقویت حافظه (براساس روش تصویرسازی ذهنی آموزش روش علمی مطالعه پی کیو سیکس آر)

  • 79,900 تومان

روانشناسان یادگیری معتقدند زبان حافظه، زبان تصویر است و انسان به واسطه تصاویر فکر می‌کند. اساس آموزش این کتاب، برخورد حرفه‌ای با اطلاعات درسی و غیر درسی است. شما پس از پایان مطالعه عملی این کتاب می‌توانید به طور مثال: - جدول شیمی را به صورت عمودی و افقی با شماره بازگو کنید. - جدول سینوس‌ها و کسینوس‌ها را با اعداد و شماره آن‌ها بازگو کنید. - می‌توانید 500 فرمول ریاضی و فیزیک و شیمی را بیان کنید. - می‌توانید بیش از 500 لغت انگلیسی (با معنی آن) را یادآوری کنید. - در پایان شما می‌توانید هر نوع اطلاعاتی را ابتدا تصویرسازی کنید و به حافظه بسپارید و به راحتی یادآوری کنید.

برای اعتماد به نفس بیشتر قدم بردار (سبک زندگی نوین بر اساس برداشتی از تائوئیسم)

  • 85,000 تومان

اعتماد به نفس را نمی‌توان صرفا با حرف و واژه‌ها معنا داد. این تجربه تلخ و شکننده زندگی است که آن را از تو گرفته‌اند اما دائو استاد بزرگ هر لحظه آن را به تو هدیه می‌دهد. او ده‌ها، دشمن دارد و نیاز به مراقبت‌های روانی تو دارد. همه ما زمانی که متولد می‌شویم سراسر وجودمان اعتماد به نفس، خودباوری و دوست داشتن خود است اما این دیگران به اندازه بغض و حقارتشان (پدر، مادر، فامیل، معلم، دوستان و...) خرد خرد آن را از ما می‌گیرند، آنگاه می‌افتیم به گدایی نگاه و تایید دیگران و گاهی خودمان را با تجربه‌هایی سطحی از زندگی گول می‌زنیم.

ذهن فضول (به شما هیچ ربطی ندارد به من چه به تو چه به ما چه)

  • 49,900 تومان

برداشت شما از فضولی و دخالت چیست؟! بیشتر افراد فضولی را این‌گونه تعریف می‌کنند که رفتاری است که ما در قبال افرادی در پیش می‌گیریم که آن‌ها را دشمن می‌پنداریم. ـ فضولی رفتاری است که به‌ طور معمول از آن لذت می‌بریم. ـ فضولی و دخالت کردن گاهی برای انتقام گرفتن مؤثر است. ـ فضولی به موجودیت فرد هویت اجتماعی می‌دهد. ـ سرک کشیدن رفتاری است که انسان ناخودآگاه از آن لذت می‌برد. ـ دخالت کردن شکلی از خشم و عصبانیت را نشان می‌دهد. ـ تجاوز به حریم خصوصی دیگران نوعی اعلام جنگ به دیگران است. ـ فضولی گاهی می‌تواند به مرگ، نابودی و تضعیف شخصیت یک فرد منجر شود. ـ فضول بودن یک عادت و صفت منفی فردی و اجتماعی است که به فرد لطمه زیادی می‌زند. ـ تجسس در زندگی دیگران گاهی شغل و درآمد محسوب می‌شود. ـ دخالت یا تجاوز به حریم شخصی برای عده‌ای یک نوع انحراف ذهنی است که موجب آزار دیگران می‌شود. ـ عده‌ای برای دخالت در زندگی مردم، دلایل عقیدتی و ایدئولوژیک پیدا می‌کنند. امیدوارم با خواندن این کتاب به نگرش جدیدی در حوزه احترام به حریم خصوصی دیگران دست یابید.

نه بالغانه بگو نه و آسوده باش (به چه افرادی نه بگوییم)

  • 239,900 تومان

«نه» ساده‌ترین جمله کوتاهی است که می‌تواند سرنوشت یک فرد و یک جامعه را تغییر دهد، اما «نه گفتن» در زمان و مکان‌هایی بسیار سخت است. گاهی باید به خواسته‌ها، تمنیات، هوس‌ها و آرزوهای طول و دراز خودتان «نه» بگویید که این خود ریاضتی سخت و آگاهانه را می‌طلبد و به زندگی شما معنایی تازه می‌دهد، طوری که شما از خودتان احساس زضایت می‌کنید. از زاویه دیگر باید درصدی از «نه»های خود را به سمت دیگران ببرید، دیگرانی که ما را رعایت نمی‌کنند و قصد آزار ما را دارند. اما برای «نه گفتن» باید از نه‌های کوچک شروع کنید و همچنین باید فرهنگ و ادبیات «نه گفتن» بالغانه را گام به گام یاد بگیرید، گاهی با گفتن یک «نه» پسرفت می‌کنید و گاهی با گفتن یک «نه» به زندگی‌تان معنایی دوباره می‌دهید، همه ما به نوعی به تمرین «نه گفتن» در شرایط مختلف نیازمندیم، امیدوارم با خواندن این کتاب، گامی در راستای یادگیری فرهنگ «نه گفتن» بالغانه بردارید.

پرسش‌های کوانتومی و رمانتیک پیش از ازدواج (تمرین گفتگو با شیوه پرسش‌گری در دوران نامزدی راهنمایی استثنایی برای دختران و پسران)

  • 56,500 تومان

این سؤالات غیرمتعارف، شکلی از پرسشگری مدرن، پیش از ازدواج و زندگی مشترک است. این پرسش‌ها می‌تواند شما را در انتخاب همسر دلخواه خود یاری دهد. حتی زن و شوهرهای جوان هم می‌توانند برای شناخت یکدیگر به این پرسش‌ها پاسخ بدهند. این پرسش‌ها جنبه‌ی روان‌شناختی دارند و می‌توانند زوایای پنهان ناخودآگاه نامزد یا دوست‌تان را بیرون بکشند. با طرح این پرسش‌ها با ابعاد شخصیتی، زیبایی‌شناختی، اخلاقی، اجتماعی، احساسی و فکری دوست و نامزدتان آشنا می‌شوید.

ورود به خلاقیت (به خلاقیت خوش آمدید)

  • 19,900 تومان

این کتاب مقدمه‌ای است بر بحث خلاقیت و نوآوری که سعی می‌کند مفاهیم پایه‌ای آن ‌را به زبان ساده به شما آموزش بدهد. مفهوم خلاقیت هم دانش و هم شکلی از تجربه است که هر فردی باید با آن عمیقاً درآمیزد تا به ژرفای آن برسد. با مطالعه محض نمی‌توان فردی خلاق شد. بهتر است با دید سیستمی به این موضوع نگریسته شود، یعنی مجموعه عوامل را با هم درآمیخت تا پدیده خلاق به ‌وجود آید. اگر قوانین خلاقیت را بیاموزیم، آن‌ها را درک کنیم و در زندگی روزمره به کار بگیریم راه مکاشفه‌گری را شروع کرده‌ایم. نوآوری از قدم‌های کوچک و ساده شروع می‌شود. به طور قطع شما را به آفرینش‌گر روی زمین تبدیل خواهد کرد.

بازی‌های روانی در زندگی زناشویی (چگونه اتفاقات ساده به فاصله روانی بین زن و شوهرها منجر می‌شود)

  • 29,900 تومان

وقتی زن و شوهر، به صورت پررنگ، به بازی‌های روانی بد پا می‌گذارند، روابط عاشقانه‌شان آلوده می‌شود، چرا که زن و مرد، هر کدام خودآگاه و ناخودآگاه، در جهت فریب هم حرکت می‌کنند و آن‌قدر جلو می‌روند تا روابط‌شان آسیب می‌بیند، زمانی که چوب‌خط آن‌ها از بازی‌ها پر می‌شود، آن‌وقت آستانه تحریک‌پذیری عصبی آن‌ها بالا می‌رود و تحمل و پذیرش آن‌ها، روز به روز کمتر می‌شود. وقتی تمبرهای قهوه‌ای یا همان احساسات تخریبی ناشی از بازی‌های زن و شوهر زیاد می‌شود، دعوا و درگیری‌های آن‌ها هم بیشتر می‌شود. تمبرهای قهوه‌ای یا همان خرده گلایه‌ها، رنجش‌ها و دلخوری‌های ریز و ریز و سوء‌تفاهم‌هایی است که به تمبرهای قرمز یا همان خشم‌ها و نفرت‌های ریز و درشت بین زن و شوهرها تبدیل می‌شود و روزی می‌رسد که آن‌ها از هم فاصله روانی گرفته‌اند و به مرحله همسرزدگی رسیده‌اند. این کتاب بر اساس ادبیات تحلیل رفتار متقابل (تی ای) و فرهنگ عامه ایران، به بررسی کلک‌ها، حقه‌ها، و بازی‌های روانی در حوزه روابط زناشویی می‌پردازد. امیدوارم این کتاب مورد توجه شما قرار بگیرد.

کمال‌گرایی یا کامل‌گرایی (خوب بودن کافی نیست من باید عالی و بی‌نقص باشم)

  • 139,900 تومان

فرد کامل‌گرا همیشه می‌خواهد عالی‌ترین و بی‌نقص‌ترین فرد باشد و حق هر اشتباهی را از خود و دیگران می‌گیرد. او ارزش معنوی خود را در موفقیت محض در هر کار می‌داند و پر از بایدها و نبایدهای عصبی است. حد انتظارات این فرد از خود و دیگران بسیار بالاست. فرد کامل‌گرا روحیه رقابت‌جویی شدید دارد و همیشه خودش را با دیگران مقایسه می‌کند. فرد کامل‌گرا به بهانه موفقیت، از خودش بیگاری می‌کشد و در نهایت به سوی عصبیت، وسواس ذهنی و عملی حرکت می‌کند. او همیشه فردی ناراضی است و درباره همه چیز تردید دارد. در مقابل، کمال‌گرایی جنبه مثبت رشد و پیشرفت شخصی است. در این کتاب شما با انواع کامل‌گرایی عصبی در فرهنگ ایرانی آشنا می‌شوید.

تازه به دوران رسیده‌ها (رفتارشناسی نوکیسه‌ها)

  • 35,900 تومان

من یک تازه به دوران رسیده نوکیسه هستم، که گاه در شعر شاعران مداح می‌خروشم و گاه در سخنرانی‌های منفعل، که بی‌دردی گسترش می‌دهند. من درست مانند یک بمب ساعتی، صبح به صبح در نگاه و کلام افراد بی‌ریشه منفجر می‌شوم و ده‌ها تن از آدمیان را به ستایش ترس وا می‌دارم. قسمت زیادی از جهان و جامعه امروز بر خیالات مرده من پایه‌گذاری شده است. خانه‌ای دارم خیالی، که بر مرتفع‌ترین قله‌های ذهن آدم‌نماهای جاه‌طلب فخرفروش بنا شده است. من نه قید دارم نه فعل مثبت و به هیچ اضافه‌ای تشبیه نمی‌شوم. من یک کودک خودخواه و شناور در ذهن هر فرد نوکیسه و تازه به دوران رسیده این جامعه هستم...

کودک بالغ صمیمیت جنسی در روابط زناشویی با برداشتی از دیدگاه تحلیل رفتار متقابل تی ای

  • 15,900 تومان

شاید وقتش رسیده باشد که مفاهیم جنسی زناشویی را در قالب کلید واژگان تحلیل رفتار متقابل و برداشت ایرانی از آن، به حوزه گفتگو، نقد و به چالش جدی بکشانیم. قطعا مفاهیم تحلیل رفتار با روش‌شناسی و واژگان خاص خود سر و کار دارد؛ تلاش کردم در قالب چند واژه کلیدی (کودک، بالغ، والد) مفاهیم جنسی را در حوزه احساسات و لذت بردن شرح بدهم تا بتوان به واسطه فعال کردن آگاهانه کودک بازیگوش و همراهی بالغ، در حوزه روابط زناشویی شور و هیجانی دوباره ایجاد کرد، طوری که اتاق خواب هر زن و شوهری، همیشه گرم و آتشین، عاشقانه و خلاقانه باشد. حال وقتی کودک جنسی نقش خود را به نحو مطلوب بازی کند، زن و شوهر از اتاق خواب نمادین یا واقعی خود رضایت خواهند داشت. همچنین بالغ جنسی سمبل دانش جنسی هر فرد است و وظیفه دارد اطلاعات علمی در اتاق خواب ارائه بدهد. از طرف دیگر والد جنسی به دو صورت خود را نشان می‌دهد؛ یکی والد نوازش‌گر و حمایت‌گر جنسی است که نقشش در روابط زناشویی، حمایت همه جانبه عاطفی ـ جنسی از همسر است تا او را از معرض آسیب‌ها و تهدیدهای جنسی دیگران مصون نگاه دارد و به همسرش روحیه امید و عزت‌نفس جنسی بدهد و دیگری والد سرزنش‌گر جنسی است و سعی می‌کند عزت‌نفس و اعتماد به نفس جنسی همسرش را همیشه به چالش بکشد و کم ‌کم انگیزه جنسی او را از بین ببرد. امیدوارم این کتاب در حد و اندازه خود بتواند به شما کمک کند.

مراقبه در طبیعت (چگونه آگاهانه در طبیعت مراقبه و نوازش‌گیری کنیم)

  • 59,900 تومان

طبیعت منبع انواع نوازش‌هاست. می‌توانید هزاران نوازش از او بگیرید و به اجزایش نوازش بدهید. مهم این است که فوت و فن‌های این شکل و فرم نوازش‌گیری و نوازش‌دهی را بیاموزید و بر لحظات حال آن آگاهی داشته باشید که این خود، شکلی از «مراقبه عمیق در طبیعت» است. مراقبه عمیق یعنی شما با فلسفه احترام به طبیعت و آگاهی کامل، از او نوازش‌گیری کنید و گاهی به اجزای آن با جان و دل نوازش دهید و از این تعامل و بده و بستان‌ها لذت مادی و معنوی ببرید. طبیعت درمان‌گری بزرگ است که با ادبیات مراقبه درک آن آسان‌تر خواهد بود. پس بیایید شاگردی آن را بپذیریم و آب را از سرچشمه بنوشیم و این‌قدر به اندیشه‌های آلوده و مزاحم زندگی نپردازیم. هر روز خودتان را در نمادها و نشانه‌های طبیعت به جریان بیندازید و از آن‌ها نهایت نوازش و آرامش بگیرید. آدرس اصلی خوش‌بختی و آرامش همین جاست، جایی دیگر نروید. درضمن این کتاب را به تورهای گردشگری طبیعت (توریسم درمانی) اکیدا پیشنهاد می‌کنم.

نشانگان بالغ درون (می‌خواهم فردی عاقل و بالغ باشم)

  • 79,900 تومان

این کتاب به شما نشانگان بالغ، بر اساس دیدگاه تحلیل رفتار متقابل تی ای را آموزش می‌دهد و در واقع اولین باریست که این مفهوم، این چنین باز و تفسیر می‌شود، و به شما کمک می‌کند که بالغ و درجات آن را بشناسید و از قدرت او، در ارتباطات اجتماعی مطلع شوید، هر چقدر بالغ‌تان قوی‌تر باشد، شما در مسیر تجربه‌های زندگی موفق‌تر خواهید بود و اگر بالغ‌تان ضعیف و شکننده باشد، کودک و والد انتقادگرتان عرصه را بر انتخاب‌هایتان تنگ خواهد نمود. هدف آموزه‌های تی ای این است که شما بتوانید، بالغ‌تان را بشناسید و با او هر روز زندگی کنید. یک بالغ قوی و قدرتمند همیشه مشاور خوبی برای شما خواهد بود. این کتاب در نوع خود تازگی دارد و جای تامل و تحقیق بیشتر را برای علاقه‌مندان به این مفهوم باز می‌گذارد.

1  صفحه‌ی 1