عبدالعظيم كريمي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چیستان‌های راز گستر (فراسوی ذهن نا ‌شناخته)
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
همزیستی با کرونا (نگاهی متفاوت به زندگی پساکرونا)
در ستایش هیچ‌آموزی (تعلیم و تربیت تنزیهی)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
عشق‌درمانی (روان‌درمانی عارفانه بر اساس قصه شاه و کنیزک)

چیستان‌های راز گستر (فراسوی ذهن نا ‌شناخته)

  • 79,000 تومان

در کتاب" چیستان های رازگستر" به شیوه‌ای تناقض آمیز و پرسمان خیز آمده است که "کلیدهای مدیریت زندگی"، رازگشایی از مقصد و معنای آن نیست بلکه زیستن شادمانه در دل رازهای فروبسته آن است، مدیریت زندگی، حل مشکلات زندگی نیست بلکه حل نشدن در مشکلات فزاینده آن به قصد واگشایی مرزهای وجود خویش است، مدیریت زندگی، جست و جوی معناهای برساخته نیست بلکه معنازدایی از معنادار کردن ذهنی آن است، مدیریت زندگی جست و جوی منابع خوشی و شادی در بیرون نیست بلکه آزاد شدن از هرگونه منبع شادکامی " برساخته" در زندگی است تا " شادی خودبسنده" از مخزن وجود برخیزد.

همزیستی با کرونا (نگاهی متفاوت به زندگی پساکرونا)

  • 27,000 تومان

امروزه یکی از پیامدهای گریزناپذیر ظهور کرونا ویروس نامرئی، ترس و اضطراب ناشی از گرفتار شدن به آن است که موجی از نگرانی و دلهره فزاینده را در میان افراد جامعه ایجاد کرده است. کتاب "کلیدهای همزیستی با کرونا" با نگاهی متفاوت در پی پاسخ به این پرسش‌های رایج است که چگونه می‌توان از دل ناآرامی و ناامیدی، امید و آرامش را کشف کرد؟ چگونه می‌توان موقعیت‌های فرساینده و کاهنده را به فرصت‌های بالنده و سازنده تبدیل کرد؟ چگونه می‌توان "مواهب طربناک" را در د‌ل "مصائب دردناک" مشاهده کرد؟ و چگونه می‌توان از طریق مبارزه با این ویروس آلوده‌ساز، ویروس غفلت‌زدگی و جهل و خودخواهی و مصرف گرایی را از ساحت زندگی خود پاک کرد و طرحی نو درانداخت؟

در ستایش هیچ‌آموزی (تعلیم و تربیت تنزیهی)

  • 25,000 تومان

در کتاب «هیچ‌آموزی» یا تعلیم و تربیت تنهزیهی، هنر والای حذف کردن برای جذب نمودن، پنهان کردن برای آشکار نمودن؛ کاستن برای افزودن، منع کردن برای ترغیب نمودن، و هیچ شدن برای همه چیز شدن به کار گرفته می‌شود تا در این کنشگری تضادمندانه، خلاق‌ترین و سیال‌ترین نوع تعلیم و تربیت فطری به دور از آموزه‌های شرطی و انتظارات درسی به ثمر نشیند. تعلیم و تربیت تنزیهی، بازگشت به اصل است، بازگشت از تربیت رسمی و بدلی، به تربیت طبیعی و فطری؛ بازگشت از زندگی «فرکاهنده دنیوی»، به زندگی «فرابرنده اخروی». در این گفتان خردآشوب و هنجارکوب است که افروختن بینش، جایگزین اندوختن دانش می‌شود و «ذهن‌اندوزی تراکمی» جای خود را به «ذهن‌ورزی تحولی» می‌دهد تا هر کس به سبک خود به کشف خود و خلق سونوشت خود بپردازد.

عشق‌درمانی (روان‌درمانی عارفانه بر اساس قصه شاه و کنیزک)

  • 75,000 تومان

کتاب عشق‌درمانی یا روان‌درمانی عارفانه که براساس آموزه‌های عرفانی مولانا در قصة شاه و کنیزک شکل گرفته است، ضمن بهره‌گیری از دانش نوین روان‌شناسی به ویژه رویکردهای روان تحلیل‌گری، به تفسیر و تحلیل تصویرهای نمادین قصه شاه و کنیزک در شناخت عمقی لایه‌های وجود آدمی و شیوه‌های درمان روان‌رنجوری‌ها و روان‌پریشی‌‌های او پرداخته است.

صفحه‌ی 1