شكوفه موسوي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رابطه والدین و نوجوان
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان
موفقیت تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
موفقیت تحصیلی (نقش والدین در تحصیل فرزندان)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

رابطه والدین و نوجوان

  • 46,000 تومان

والدین ایرانی، دوره نوجوانی را به رسمیت نمی‌شناسد و برای رویارویی با آن آمادگی ندارند. در واقع بسیاری از آنان دل‌شان می‌خواهد فرزندشان بدون گذر از دوره نوجوانی، از کودکی وارد جوانی شود. یعنی جست و جوی‌های نوجوانی اتفاق نیفتد و کودک مستقیما وارد مناسبات بزرگسالی از قبیل انتخاب رشته تحصیلی، شغل، همسر و... شود. این طرز فکر به ظاهر کم خطر ولی در واقع بسیار آسیب‌ زاست. شاید خواندن این کتاب کمکی باشد برای رسمیت شناختن نوجوانی فرزندمان و بهتر مواجه شدن با آن و شکل‌گیری این سوال در ذهن والدین که آیا این چالش‌ها را می‌توان به شکل بهتری حل کرد؟ آیا می‌توان نوجوانی را نه تهدیدی برای خانواده، بلکه فرصتی برای رشد والدین و نوجوان دانست؟

موفقیت تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان

  • 55,000 تومان

در دنیای امروز بیش از هر چیز، کسب دانش برای ادامه زندگی ضروری است و شاید یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده کیفیت زندگی انسان‌ها، میزان برخورداری از دانش و آموزش است. اشتغال به تحصیل یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی برای تعدادی زیادی از افراد جامعه یعنی دانش‌آموزان، دانش‌جویان، دستیاران پزشکی و... می‌باشد و از بارزترین نمودهای عملکرد کلی آن‌ها است. از سویی فرد باید از نظر وجود کلی زندگی موفق و کارآمد باشد تا بتواند عملکرد تحصیلی خوبی داشته باشد. دانش و مهارت کلی در زندگی در کنار دانش و مهارت راجع به درس خواندن در کنار هم برای موفقیت تحصیلی لازم است.این کتاب فقط حاوی بیان مسئله و مشکل نیست بلکه شامل راه‌کارهای متعددی است که هر کدام در عمل به کار گرفته شده و تاثیرشان آزموده شده است. مطالب کتاب، وجوه کلی و با اهمیت زندگی را در برگرفته، برای افرادی که جز خانواده‌های شاغلین به تحصیل هستند و برای افراد معمولی نیز مثبت و کارآمد است و بسیاری از روش‌های توصیه شده در کتاب توسط همه افراد جامعه قابل استفاده هستند.

موفقیت تحصیلی (نقش والدین در تحصیل فرزندان)

  • 55,000 تومان

یکی از مهم‌ترین عملکردهایی که از کودک و نوجوان انتظار می‌رود، فعالیت در زمینه آموزشی است. گاهی موفقیت‌های تحصیلی به مهم‌ترین عامل ارزیابی فرد تبدیل می‌شود. تا حدی که گاه در این موضوع با افراط مواجه می‌شویم. به نظر بسیاری از والدین و مربیان، فردی موفق است که از نظر دستاوردهای تحصیلی و کسب امتیازات آموزشی ممتاز باشد. باید توجه داشت که والدین نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری زندگی فرزندشان دارند که شامل نگرش به زندگی، هدفمندی، شکل‌گیری ارزش‌ها و عادات و روش‌های زندگی است، موفقیت یا عدم موفقیت تحصیلی حاصل عوامل متعددی است. در ضمن باید در نظر داشت که غیر از نقش والدین، عوامل دیگری هم موثرند که مهم‌‌ترین آن‌ها نقش خود دانش‌آموز است. او هرچه بزرگتر می‌شود نقشش در این زمینه بارزتر و جدی‌تر می‌شود.

صفحه‌ی 1