شريل ابرلي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کلیدهای آموختن آداب اجتماعی به کودکان و نوجوانان

365 آداب رفتاری که بچه‌ها باید بدانند (بازی‌ها فعالیت‌ها و دیگر شیوه‌های سرگرم کننده برای کمک به فرزندان در یادگیری آداب معاشرت)

  • 21,900 تومان

آیا تاکنون از دیدن این صحنه ناراحت شده‌اید که پسر 4 ساله‌تان بدون دعوت وارد منزل همسایه شود؟ آیا تا به حال اتفاق افتاده که کودک 6 ساله‌تان تشکر از هدیه مادربزرگی که با عشق آن را تهیه کرده‌، فراموش کند و شما مجبور به عذرخواهی از آن شخص نازنین شوید؟ و ... شما والدین، به احتمال زیاد این‌گونه موارد را تجربه کرده‌اید. اگر می‌خواهیم فرزندانی با اعتماد به نفس و متین داشته باشیم، باید قوانین و آداب معاشرت را به آنها بیاموزیم. دانستن رفتار صحیح، نوید‌دهنده آمادگی آنها برای شروع زندگی است. روش نویسندگان این کتاب، آموزش شیوه های عملی به والدین است و در مواقع لزوم توصیه‌های معقولانه و واقع‌بینانه ارائه می‌دهد که شاید گاهی فراموش شده باشد. در نتیجه، این کتاب از فصلهای متعددی تشکیل شده است که هر فصل به توضیح یک روش کلیدی می‌پردازد...

کلیدهای آموختن آداب اجتماعی به کودکان و نوجوانان

  • 94,000 تومان

این مجموعه به والدین کمک می‌کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند. امروزه روش بزرگ کردن فرزند با گذشته فرق کرده است و از جهات فراوانی نیز مشکل‌تر شده است. کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، والدین امروز را مخاطب قرار می‌دهد و به مشکلات کنونی آنها پاسخ می‌گوید. اگر می‌خواهیم فرزندانی با اعتماد به نفس و متین داشته باشیم، باید قوانین و آداب معاشرت را به آنها بیاموزیم. دانستن رفتار صحیح نوید دهنده آمادگی آنها برای شروع زندگی است. شریل ابرلی مدیر موسسه معتبری است که طرز رفتار صحیح را به کودکان، جوانان و صاحبان مشاغل از طریق برگزاری سمینار و ارائه دستورالعمل آموزش می‌دهد.

صفحه‌ی 1