سوزان كين


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تلخ و شیرین
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
تلخ و شیرین (اندوه و تمنا چگونه باعث کامل شدن شخصیت ما می‌شوند)
قدرت سکوت (قدرت درون‌گراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد)
سکوت (قدرت درونگراها در دنیایی که بی‌وقفه حرف می‌زند)
سکوت (قدرت درون‌گراها در جهانی که از سخن گفتن نمی‌ایستد)

تلخ و شیرین

  • 150,000 تومان

کتاب تلخ و شیرین نوشتۀ سوزان کین، نویسندۀ نام‌آشنای آمریکایی دربارۀ تلخ‌ترین لحظات و تجربیات زیستۀ انسان‌هاست که در آنها شادی نیز نهفته است. او در این کتاب و همانند کتاب قدرت سکوت، دست روی موضوعی می‌گذارد که در میان ما وجود دارد اما کمتر دیده می‌شود. یک‌سوم از ما خودمان را به‌دلیل احساسات منفی مانند غم و غصه قضاوت و حتی تنبیه می‌کنیم. جامعه نیز ما را تشویق می‌کند که تا می‌توانیم شاد باشیم و روی مثبت زندگی را ببینیم. اما چطور می‌توانیم در جامعه‌ای که اندوه و اشتیاق را نادیده می‌گیرد، سالم‌تر زندگی کنیم؟ تلخ‌وشیرینی به ما نشان می‌دهد که چطور با پذیرفتن غم و تبدیل آن به هنر، با درد مقابله کنیم. تلخ‌وشیرین دربارۀ درک این است که روشنایی و تاریکی، تولد و مرگ و تلخ و شیرین همواره جفت یکدیگرند. مصیبت‌های زندگی ناگزیر با شکوه آن همراه است. اگر نتوانیم غم‌ها و اشتیاق‌هایمان را تغییر شکل دهیم ممکن است آن را به شکل آزار، سلطه یا بی‌توجهی به دیگران تحمیل کنیم. ولی اگر متوجه شویم که همۀ انسان‌ها فقدان و رنج را می‌شناسند یا خواهند شناخت، می‌توانیم به یکدیگر رو آوریم. تبدیل درد به خلاقیت، تعالی و عشق قلب این کتاب است.

تلخ و شیرین (اندوه و تمنا چگونه باعث کامل شدن شخصیت ما می‌شوند)

  • 99,000 تومان

تلخ و شیرین تمایل به حالات تمنا و سوز و اندوه است. آگاهی مبرم از گذر زمان است و لذتی عجیب خوشایند از زیبایی جهان. نیرویی که به ما یادآور می‌شود نور و تاریکیء زایش و مرگ همواره جفت‌اند. تراژدی زندگی لاجرم با شکوهش پیوند دارد. همواره از دل هر نوسازی‌ای دوگانگی‌ها برمی‌آیند. اما از قضای روزگارء زیستن در این دوگانگی‌ها تنها راه گذر از آن‌هاست. و هدف چیزی جز این گذر نیست. تلخ و شیرین یعنی میل به وحدتء اشتیاق به وصل. تلخ وشیرین به ما یاد می‌دهد چگونه به درد واکنش نشان دهیم: باید آن را بپذیریم و بکوشیم همچون موسیقی‌دانان به هنر تبدیلش کنیم. یا به شفاء یا نوآوری یا هر چیز دیگری که روح را بپرورد. این انگاره تبدیل درد به خلاقیت و تعالی و عشقء قلب تپنده کتاب حاضر است.

قدرت سکوت (قدرت درون‌گراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد)

  • 279,000 تومان

براساس آمارها، حتی در برونگراترین جوامع، حداقل یک سوم افراد درونگرا هستند. آنهایی که اغلب گوش دادن را به حرف زدن ترجیح می‌دهند، کسانی که نوآوری و خلق می‌کنند اما علاقه چندانی به نشان دادن خود و مطرح شدن ندارند، کسانی که کار بصورت فردی را به جلسات طوفان فکری درون تیمی ترجیح می‌دهند. اینها درونگراها هستند و جامعه دستاوردهایی چون قانون جاذبه، قانون نسبیت عام و خاص، آثار هنری مطرح، کامپیوترها و... را مدیون این افراد است. سوزان کین در کتاب قدرت سکوت، نشان می‌دهد که تاکنون چقدر قدرت این افراد دست کم گرفته شده و این موضوع چه مقدار به ضرر جوامع تمام می‌شود. او می‌گوید برونگرای ایده‌آل از قرن بیستم رواج پیدا و تا عمق فرهنگ جامعه نفوذ کرده است. در کتاب، درونگراهای بسیار موفقی معرفی می‌شوند؛ از سخنران موفق و پرشوری که بعد از هر سخنرانی در تنهایی خود انرژیش را بازیابی می‌کند، تا فروشنده موفق و رکوردداری که به قدرت سوال پرسیدن‌ها پی‌برده است. نویسنده، ضمن تشریح وضعیت درونگراها در جامعه، شغل و کسب و کار، تربیت و آموزش، ورزش، روابط عاطفی و...، راهکارهای مناسبی هم به درونگراها و هم برونگراهایی که با آنها در ارتباطند، ارائه می‌کند. کتاب قدرت سکوت با بیانی شیوا و جذاب، با ارائه نتایج آخرین تحقیقات و با نقل داستان‌های واقعی افراد زیادی، می‌تواند به خوبی دید جامعه و حتی دید خود افراد درونگرا را به درونگرایی تغییر دهد.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

سکوت (قدرت درونگراها در دنیایی که بی‌وقفه حرف می‌زند)

  • 230,000 تومان

اگر از این که شما را زیادی کمرو، زیادی حساس و زیادی آرام می‌دانند خسته شده‌اید. این کتاب برای شماست. کتابی جالب و جذاب که با بررسی یکی از مهم‌ترین وجوه روان انسان به طور بالقوه می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد. کتابی که بسیاری از درون‌گراها با خواندنش چیزی را کشف می‌کنند که خودشان هم نمی‌دانستند؛ این که آن‌ها مد‌تهاست منتظر چنین کتابی بوده‌اند. این کتاب نشان می‌دهد که جهان به درون‌گراها نیاز دارد.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

سکوت (قدرت درون‌گراها در جهانی که از سخن گفتن نمی‌ایستد)

  • 320,000 تومان

باور عموم بر این است که خود ایده‌آل اجتماعی، گروهی و در بین جمعیت راحت و آرام است، یک فرد برون‌گرا عمل را به تفکر، ریسک‌پذیری را به محتاط بودن و قاطعیت را به شک داشتن ترجیح می‌دهد. او سریع تصمیم می‌گیرد، حتی اگر احتمال اشتباه کردنش بالا باشد، در کار تیمی موفق است و در گروه‌های مختلف به خوبی ارتباط برقرار می‌کند. ما دوست داریم فکر کنیم به فردگرایی اهمیت می‌دهیم، اما همگی‌مان بیشتر اوقات یک نوع فردیت را تحسین می‌کنیم، همان نوعی که به راحتی خودش را نشان می‌دهد.درست است که ما فناوری‌ انزواطلب‌های خوش‌ذوقی که کمپانی‌های خودشان را در گاراژ خانه‌شان راه‌اندازی می‌کنند تا هر شخصیتی را که دوست دارند داشته باشند، می‌پذیریم، اما آنها استثنا هستند و توجه ما به طور کلی جذب کسانی میشود که دارا و ثروتمند هستند، یا سعی می‌کنند به آنچه می‌خواهند برسند.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1