ستاره معتضدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ایران در 3 هفته (تهران شیراز اصفهان)
  • 79,500 تومان
  • با تخفیف: 79,500 تومان
8 روز در اصفهان
  • 19,500 تومان
  • با تخفیف: 19,500 تومان
8 روز در فارس
  • 19,500 تومان
  • با تخفیف: 19,500 تومان

ایران در 3 هفته (تهران شیراز اصفهان)

  • 79,500 تومان

از ویژگی‌های منحصر به فرد کشور ایران علاوه بر تمدن چند هزار ساله که آثار و نشانه‌های آن در گوشه و کنار خاک پهناور آن موجب افتخار هر ایرانی است، زیبایی‌های طبیعت متنوع آن هم در نقاط مختلف دیدنی‌های چشم‌نواز بسیاری را ایجاد کرده است که متاسفانه به دلیل نبودن اطلاعات کافی، استفاده و بهره‌برداری نمی‌شود. خوشبختانه از نقاط دیدنی ایران کتاب‌های عکس زیادی منتشر شده است، ولی مشکل اینجاست که امکانات گردشگری در همه این نقاط وجود ندارد و مسیرهای گردشگری مناسبی در اختیار نیست تا در کمترین زمان از دیدنی‌های بیشتری بازدید به عمل آید. هدف از نگارش این کتاب رفع این مشکل برای علاقه‌مندان است. برای شروع، مسیرهای گردشگری یک روزه در مراکز استان مشخص می‌شود و در آینده مسیرهای دو یا سه روزه هم به این مجموعه اضافه خواهد شد.

8 روز در اصفهان

  • 19,500 تومان

از ویژگی‌های منحصر به فرد کشور ایران علاوه بر تمدن چند هزار ساله که آثار و نشانه‌های آن در گوشه و کنار خاک پهناور آن موجب افتخار هر ایرانی است، زیبایی‌های طبیعت متنوع آن هم در نقاط مختلف، دیدنی‌های چشم‌نواز بسیاری را ایجاد کرده است که متأسفانه به دلیل نبودن اطلاعات کافی، استفاده و بهره‌برداری نمی‌شود. خوشبختانه از نقاط دیدنی ایران کتاب‌های عکس زیادی منتشر شده است، ولی مشکل اینجاست که امکانات گردشگری در همه این نقاط وجود ندارد و مسیرهای گردشگری مناسبی در اختیار نیست تا در کمترین زمان از دیدنی‌های بیشتری بازدید به عمل آید. هدف از نگارش این کتاب رفع این مشکل برای علاقه‌مندان است. برای شروع، مسیرهای گردشگری یک‌ روزه در مراکز استان مشخص می‌شود و در آینده مسیرهای دو یا سه روزه هم به این مجموعه اضافه خواهد شد. تلاش شده است تا مسیرها، واقعی و تجربه شده باشد و به راحتی استفاده کننده، حتی قطع کتاب و نوع تولیدش هم به صورتی خاص درنظر گرفته شده است. اصفهان در 435 کیلومتری تهران و در جنوب این کشور قرار دارد. این شهر در میان سال‌های 1050 تا 1722 میلادی به ویژه در قرن شانزدهم میلادی، در میان حکومت صفویان هنگامی که برای دومین بار پایتخت ایران شد، رونق فراوانی یافت. بناهای تاریخی متعددی در شهر وجود دارد که تعدادی از آن‌ها به عنوان میراث تاریخی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند. این شهر به داشتن معماری زیبای اسلامی و بسیاری از بلوارهای زیبا، پل‌های سرپوشیده، کاخ‌ها، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد معروف است.

8 روز در فارس

  • 19,500 تومان

از ویژگی‌های منحصر به فرد کشور ایران علاوه بر تمدن چند هزار ساله که آثار و نشانه‌های آن در گوشه و کنار خاک پهناور آن موجب افتخار هر ایرانی است، زیبایی‌های طبیعت متنوع آن هم در نقاط مختلف، دیدنی‌های چشم‌نواز بسیاری را ایجاد کرده است که متأسفانه به دلیل نبودن اطلاعات کافی، استفاده و بهره‌برداری نمی‌شود. خوشبختانه از نقاط دیدنی ایران کتاب‌های عکس زیادی منتشر شده است، ولی مشکل اینجاست که امکانات گردشگری در همه این نقاط وجود ندارد و مسیرهای گردشگری مناسبی در اختیار نیست تا در کمترین زمان از دیدنی‌های بیشتری بازدید به عمل آید. هدف از نگارش این کتاب رفع این مشکل برای علاقه‌مندان است. برای شروع، مسیرهای گردشگری یک‌ روزه در مراکز استان مشخص می‌شود و در آینده مسیرهای دو یا سه روزه هم به این مجموعه اضافه خواهد شد. تلاش شده است تا مسیرها، واقعی و تجربه شده باشد و به راحتی استفاده کننده، حتی قطع کتاب و نوع تولیدش هم به صورتی خاص درنظر گرفته شده است. استان فارس یکی از 31 استان ایران است که در بخش جنوبی این کشور واقع شده. آب و هوای استان فارس در نقاط مختلف این استان به سه دسته کوهستانی، معتدل و گرم تقسیم می‌شود. از شهرهای پرجمعیت این استان می‌توان به شهرهای مرودشت، کازرون، جهرم و فسا اشاره کرد. در این استان امروزه به جز اکثریت فارسی ‌زبان، اقوام مختلفی نیز در این استان زندگی می‌کنند از جمله لرها، قشقایی‌ها، عرب، خمسه و لک. استان فارس با وجود جاذبه‌ها متعدد تاریخی، طبیعی و مذهبی، یکی از مراکز مهم گردشگری ایران است. همچنین تعدادی از مراکز مهم دانشگاهی ایران در این استان واقع شده است.

صفحه‌ی 1