سايمون سينك


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه در اجرای کارها الهام‌بخش دیگران هستند)
رهبران آخر غذا می‌خورند (چرا بعضی گروه‌ها با هم همکاری می‌کنند و بعضی نه)
بازی نامحدود
  • 94,000 تومان
  • با تخفیف: 94,000 تومان
با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند) مینی بوک
بازی بی نهایت (دنیای کسب و کار بی‌انتهاست)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
کتاب علم (تاریخ مصور علم از پیدایش شمارش تا اسپیس اکس)
رهبران آخر غذا می‌خورند (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
بازی نامحدود
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند)
با چرا شروع کنیم
  • 52,900 تومان
  • با تخفیف: 52,900 تومان
بازی بی‌نهایت
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
با 1 چرا آغاز کنید (چگونه رهبران بزرگ در انجام کارها الهام‌بخش همه افرادند)

با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه در اجرای کارها الهام‌بخش دیگران هستند)

  • 195,000 تومان

چرا برخی از افراد در وجودشان شکوهی دست‌نیافتنی دارند؟ چرا معتقدیم که بعضی از آغاز‌ رهبر متولد شده‌اند؟ ما با طرح این چراها درصددیم راز تعالی این قبیل افراد را دریابیم. این کتاب اثری منحصربه‌فرد برای کسانی است که می‌خواهند رهبری الهام‌بخش برای دیگران باشند یا در زندگی‌شان در جست‌و‌جوی افراد الهام‌بخش هستند.

رهبران آخر غذا می‌خورند (چرا بعضی گروه‌ها با هم همکاری می‌کنند و بعضی نه)

  • 214,000 تومان

رهبر بودن مانند والد بودن است. اگر رهبر بتواند حلقه امنیت ایجاد کند و ما در آن قرار بگیریم، به‌راحتی متوجهش می‌شویم؛ زیرا احساسش می‌کنیم. احساس می‌کنیم که رهبران و همه همکارانمان کنارمان هستند و هر کاری می‌کنند تا موفق شویم. گروه به این ترتیب ساخته می‌شود.

بازی نامحدود

  • 94,000 تومان

بعد از خواندن این کتاب یاد می‌گیرید چطور در مواجهه با تصمیمات دشوار طرز فکر خود را تغییر دهید؛ چرا که آموخته‌اید چطور طرز فکر محدود در زندگی به شما آسیب می‌زند. چگونه در یک بازی بی‌پایان پیروز می‌شویم؟ بازی‌های محدود مانند فوتبال و شطرنج دارای بازیکنان مشخص، قوانین ثابت و نقاط پایان واضحی هستند. بدین‌ترتیب، برنده‌ها و بازنده‌ها به راحتی از یکدیگر قابل تشخیص‌اند. در بازی‌های نامحدود، یعنی بازی‌هایی که هیچ خط پایانی ندارند، مانند تجارت و سیاست و یا حتی خود زندگی، بازیکنان پیوسته می‌آیند و می‌روند. قوانین بازی‌های نامحدود متغیرند و البته بازی‌های نامحدود هیچ نقطه پایان مشخصی ندارند، در اینجا هیچ برنده و بازنده‌ای وجود ندارد، تنها برخی جلوتر و برخی عقب‌تر از دیگران هستند. پرسش اصلی اینجاست که برای موفقیت در این بازی چگونه باید عمل کنیم؟ سایمون سینک در این کتاب شگفت‌انگیز، چارچوبی برای طرز فکر نامحدود ارائه می‌کند. اگرچه هیچ یک از ما نمی‌تواند در برابر احساس سرخوشی ناشی از ترفیع شغلی یا برنده شدن در مسابقه مقاومت کند با این همه این پاداش‌ها به سرعت محو می‌شوند. در طرز فکر نامحدود ما به چارچوبی از آینده متعهد می‌شویم که در آن هفته به هفته، ماه به ماه و سال به سال پیشروی می‌کنیم. اگرچه از شکل دقیق این جهان مطلع نیستیم اما پیشروی در مسیر آن به زندگی و کار ما معنا می‌بخشد. پس، اگر می‌خواهید رهبری کارآمد و تاثیرگذار باشید و به قلب پیروان خود نفوذ کنید؛ اگر می‌خواهید سازمان خود را به شیوه‌ای ماهرانه و با طرز فکری نامحدود هدایت کنید طوری که از عهده هر طوفانی برآید؛ اگر می‌خواهید فردی شجاع و مسئولیت‌پذیر باشید و در بازی تجارت با تمام توان دوام بیاورید، باید این کتاب را بخوانید.

با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند) مینی بوک

  • 45,000 تومان

کارکنان باانگیزه، شرکت‌ها و اقتصادهایی قوی‌تر را می‌سازند. این امر دقیقا دلیلی است که این کتاب به خاطرش نوشته شده است. من قصد دارم به دیگر افراد الهام ببخشم تا موارد ساده‌ای را تکمیل کنند که باعث می‌شود در کنار یکدیگر کسب و کارهای فعال، شرکت‌ها و دنیایی را بسازیم که در آن اعتماد امری معمول تلقی می‌شود، نه یک استثنا.

بازی بی نهایت (دنیای کسب و کار بی‌انتهاست)

  • 65,000 تومان

رهبران مسئول نتایج نیستند، رهبران مسئول افرادی هستند که مسئول نتایج هستند. بهترین راه برای ایجاد انگیزه‌بخشی به عملکرد در یک سازمان، ایجاد محیطی است که اطلاعات در آن آزادانه جریانه داشته باشد،اشتباهات آزمایش‌ها به آن دست یافته‌اید. اکنون در زندگی‌تان هیچ‌ چیز اشتباهی وجود ندارد، برجسته شود و کمک‌رسانی متقابل امکان پذیر باشد. به طور خلاصه محیطی رهبر است.

کتاب علم (تاریخ مصور علم از پیدایش شمارش تا اسپیس اکس)

  • 480,000 تومان

این کتاب، مباحث علوم سنتی طبیعی؛ فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ستار‌ه‌شناسی و زمین‌شناسی، روانشناسی باستان شناسی، دیرینه شناسی، پزشکی و ریاضیات می‌باشد. اما فناوری فقط زمانی که به سوی پیشرفت‌های علمی هدایت شده باشد، نمایان می‌شود؛ همانند اختراع تلسکوپ، میکروسکوپ و رایانه. این موضوع که چه چیزی را به کتاب اضافه کنم و کدام مطالب را از کتاب حذف کنم من را آزار می‌داد، برخلاف اینکه سوابق تأیید می‌کند که تحقیقات دانشمندان آغاز طلوع تفکر علمی بود، اما گزینش مطالب بیشتر به سمت کشفیات، نظریه‌‌ها با روش‌هایی است که مشکلات دراز مدت را حل و فضاهای جدیدی برای جست و جو باز کرده و بینش ما را نسبت به دنیا تغییر داده است. برخی از نظریه‌ها در ابتدا درست بیان نشده بودند ولی با گذشت زمان کم کم مورد قبول واقع شدند و نظریه‌های دیگری هم بودند که به عنوان موضوعی ژرف در عرصه خاصی از علم انتخاب شده بودند اما سرانجام غلط از آب در آمدند و...

رهبران آخر غذا می‌خورند (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

کتاب رهبران آخر غذا می‌ خورند، اثری پرفروش نوشته سایمون سینک است که اولین بار در سال 2014 منشر شد. سینک در طول تجارب کاری خود بال موسسات مختلفی در سراسر جهان، به این نکته پی برد که برخی گروه‌ها به قدری به هم اعتماد دارند که حتی حاضرند جانشان را نیز برای منفعت سایر اعضای گروه به خطر بی اندازند. از طرف دیگر، تیم‌هایی وجود دارند که صرف نظرازحقوق و مزایا ، محکوم به درگیری ، تفرقه و شکست هستند، اما دلیل این تفاوت چیست؟ سینک جواب این سوال را در حین گفت و گویی با یکی از ژنرال‌های نیروی دریایی به دست آورد. او به سینک گفت «افسران، آخر سر غذا می‌خورند .» سینک می دید که کم رتبه ترین سربازان ابتدا غذا می‌خورند و ارشد‌ترین آن‌ها در آخر صف می‌ایستادند. این موضوع را می‌توان به ‌تمامی جنبه‌های زندگی تعمیم داد: رهبران بزرگ، راحتی و حتی بقای خود را فدای منافع زیر دستان خود خواهند کرد. خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

بازی نامحدود

  • 110,000 تومان

اگر به بسیاری از رهبران‌مان گوش کنیم، انگار نمی‌دانند وارد چه بازی‌ای شده‌اند. پیوسته درباره‌ی "پیروزی" داد سخن سر می‌دهند. تمام فکر و ذکرشان "شکست رقباست". با چشم‌اندازی که دارند، قرار است به "نفر اول" تبدیل شوند. فقط اینکه نمی‌دانند در بازی‌هایی بدون خط پایان، تمام این چیزها نشدنی است.

با چرا شروع کنید (رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند)

  • 18,000 تومان

با چرا آغاز کنید کتابی نوشته سایمون سینک است. ممکن است بپرسید چه چیز این کتاب را خاص کرده است؟ قدیمی‌ترین فرضیه‌ای که نویسنده در این کتاب استفاده کرده، فرضیه‌ای است که حاوی یک سوال ساده می‌باشد: چرا؟ چرا بعضی از افراد به موفقیت می‌رسند در حالی که دیگران نمی‌رسند؟ چرا برخی گروه‌ها به صورت یک تیم منسجم در برابر چالش‌ها می‌ایستند و موفق می‌شوند، اما دیگران شکست می‌خورند؟ چه چیزی باعث می‌شود که برخی افراد، متفاوت از سایرین باشند و به موفقیت برسند؟ اما موضوع جالب در مورد کتاب این است که کدام مورد در نهایت منجر به نتیجه جالب توجه می‌شود و آن، جواب سوال چرا است. نویسنده از نمونه‌های زیادی از دنیای واقعی و افرادی که می‌شناسد یا در مورد آن‌ها تحقیق کرده است، استفاده می‌کند که آن‌ها چطور مدیریت می‌کنند تا به موفقیت برسند. با استفاده از این نمونه‌ها، نویسنده به خوانندگان خود نشان داده است که اگر دیگران می‌توانند موفق شوند، پس ما هم می‌توانیم. با جواب کاربردی به چرا، نویسنده تلاش می‌کند تا جواب همه سوالات را بیابد. با چرا شروع کنید یک کتاب جذاب و شگفت‌انگیز است که مطمئنا خواننده را وادار می کند تا این سوال ساده را از خود بپرسد: چرا؟

با چرا شروع کنیم

  • 52,900 تومان

«مردم کاری که شما انجام می‌دهید یا محصولی که می‌سازید را نمی‌خرند. چرایی تولید محصولتان دلیل خرید مردم از شماست.» همه کمپانی‌ها می‌دانند چه چیزی می‌سازند یا چه سرویسی اراده می‌دهند، بعضی از آن‌ها می‌دانند که چطور کارشان را انجام می‌دهند، ولی تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها می‌دانند که چرا محصولی را تولید کرده‌اند یا سرویسی را ارائه می‌دهند. شاید دلیل اینکه در هر صنعتی فقط تعداد انگشت‌شماری از شرکت‌ها موفق هستند هم همین باشد. بعد از خواندن این کتاب می‌توانید به سوالاتی مانند اینکه چرا گوشی‌های اپل با وجود امکاناتی مشابه با سایر برند‌ها، با قیمتی بسیار بیشتر به فروش می‌رسند یا اینکه چرا جواهرات سواروسکی این‌قدر در نظر مشتریانش خاص هستند پاسخ بدهید. «با چرا شروع کنیم» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه مدیریت در امریکا است و علاوه بر اینکه بر اینکه نسخه چاپی این کتاب میلیون‌ها فروش داشته، تد تاک سایمون سینک در سال 2010 نیز بیش از 47 میلیون بازدید داشته و سومین تد تاک پر بازدید در جهان است.

بازی بی‌نهایت

  • 145,000 تومان

سازمان ها و اشخاص زیادی، غرق در اندیشه پیروزی هستند. اما چگونه می توانیم در بازی پیروز شویم که در حقیقت هیچ پایانی ندارد؟ چنین چیزی اصلا وجود ندارد. مثلا چیزی به اسم «برنده شدن» در کسب و کار داریم؟! کتاب های «با چرا شروع کنید و رهبران آخر غذا می خورند سایمون سینک، به میلیون ها نفر کمک کرد تا قوانین مخفیِ حاکم بر رفتار را مشاهده کنند. اکنون، کتاب بازی بی نهایت ما را به چالش می کشد تا دیدگاه مان را درباره نحوه کارکرد سازمان ها بازبینی کنیم. این بار، سایمون سینک به دنبال پاسخی برای یک سوال جالب است: چگونه در یک بازی که هیچ خط پایانی ندارد، رو به پیشرفت باشیم و دوام بیاوریم؟ بازی هایی مثل فوتبال و شطرنج، با قوانین مشخص و نقطه پایان واضح، بازی محدود محسوب می شوند. اما بازی کسب و کار، نامحدود و بی نهایت است؛ و در آن، چیزی به اسم «برنده شدن» وجود ندارد، چرا که همواره چالش های جدید پیش می آید، قوانین بازی مشخص و پایدار نیست، بازیکنان ثابت و همیشگی نیستند و هیچ خط پایانی برای آن متصور نیست. در بازی بی نهایت کسب و کار، تنها کسانی برای مدتی طولانی دوام می آورند که با قوانین نامحدود بازی می کنند. آنها کارهایی انجام می دهند که قادرشان می کند تا نوآورتر، منعطف تر و پایدارتر از رقبا باشند. داشتن طرز فکر محدود در یک بازی نامحدود می تواند قاجعه بار باشد. برای مثال در طی جنگ ویتنام، آمریکا تقریبا تمام نبردها را پیروز شد و سربازان بسیار زیادی از دشمنش را نابود کرد، اما همچنان بازنده جنگ بود. معیارهایی که آنها امتیازات و عملکردشان را می سنجیدند، در نهایت بی ارزش بود. ویتنام شمالی مایل بود هر سختی را تحمل کند و تا هر زمان که لازم باشد بجنگد تا آمریکا را وادار به عقب نشینی کند. در آن جنگ، ویتنام شمالی، طرز فکر بازی بی نهایت داشت. سایمون سینک با ارائه مثال های بسیار گسترده و متنوع، نشان می دهد که بازیکنان نامحدود، در هر حوزه ای، چطور رقبایشان را خسته و از میدان به در می کنند و چطور برای مدت زمانی طولانی در بازی باقی می مانند و سازمان هایی بسیار قوی می سازند، آنقدر قوی که از پس هر طوفانی بر بیایند. رهبران بزرگ به طرز ماهرانه ای بازی بی نهایت را پیش می برند و خود را مشغول دستاوردهای کوتاه مدت نمی کنند. با این کتاب، همه می توانیم روش کار و دلایل موفقیت آنها را بدانیم.

با 1 چرا آغاز کنید (چگونه رهبران بزرگ در انجام کارها الهام‌بخش همه افرادند)

  • 98,000 تومان

در دنیای امروز افرادی هستند که دیگران را رهبری می‌کنند. رهبران از جایگاه قدرت یا تأثیر برخوردارند. کسانی که رهبری می‌کنند، الهام بخش ما نیز هستند. همه‌ی ما، چه به شکل افراد و چه به گونه سازمان، دنباله رو کسانی هستیم که به خواست خود رهبری نمی‌کنند، بلکه ما خواستار پیروی از آنها هستیم. پیروی ما از این افراد، نه به خاطر آنها، بلکه به خاطر خودمان است. این کتاب برای آنانی است که می‌خواهند الهام‌بخش دیگران باشند، و کسانی که می‌خواهند فردی را بیابند که الهام بخش آنها باشد.

صفحه‌ی 1