سايمون بارون كوهن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
برهوت همدلی
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
شناخت شرارت بشر
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
اوتیسم و سندروم آسپرگر
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان

برهوت همدلی

  • 95,000 تومان

چه چیزی آدمی را به شیطان تبدیل می‌کند؟ در این بین مغز چه نقشی دارد؟ بارون‌- کوهن در این کتاب ارزشمند به بحث‌انگیز‌ترین سوال‌ها در حوزه علم عصب‌نگر اجتماعی می‌پردازد. او با نگاهی متفاوت به هر دو جنبه آزار‌دهنده و ترحم‌انگیز شرارت انسان و بررسی دلایل شکل‌گیری آن در دو زمینه مغز و رشد، دانشی جدید در این‌باره ارایه می‌کند. او فهم ما از رفتار بی‌رحمانه دیگران را اساسا دگرگون می‌کند و با این کار باعث می‌شود که درباره خود نیز تامل کنیم. این کتاب از ما دعوت می‌کند که دایره همدلی خود را گسترش دهیم و درک عمیق‌تری از هم داشته باشیم. اندرو ملتزف، مدیر انستیتوی آموزش و علوم مغز دانشگاه واشنگتن. بارون‌- کوهن بار دیگر با توان بی‌مثال خود در تبیین مسایل علمی، سراغ مساله بحث‌برانگیز و مهمی به نام شرارت بشری می‌رود. به نظر او شیوه مناسب و کارآمدی برای مطالعه اعمال بی‌رحمانه انسان تحت عنوان «شر» وجود ندارد. او معتقد است که چنین اعمالی را باید در حیطه متمایز روان‌شناختی (فقدان همدلی) بررسی کرد. بارون- کوهن فرضیه ساده و مستدل خود را همراه با پژوهش‌های گسترده حوزه روانشناسی رشد، روان‌پزشکی، علوم اعصاب و ژنتیک به شیوه‌ای موشکافانه و جذاب مطرح می‌کند. البته ممکن است افرادی که با پیامدهای خشونت سر و کار دارند، با تحلیل او موافق نباشند، اما یقینا تحت‌تاثیر اهمیت و اصالت این ایده قرار می‌گیرند. پائول هریس و ویکتور توماس، اساتید دانشکده علوم تربیتی دانشگاه هاروارد.

شناخت شرارت بشر

  • 45,000 تومان

« چه چیزی آدمی را به شیطان تبدیل می‌کند؟ در این بین مغز چه نقشی دارد؟ بارون - کوهن با مبرم‌ترین و بحث‌انگیزترین سوال‌ها در علم عصب‌نگر اجتماعی رو به روست این کتاب ارزشمند با نگاهی نو به هر دو جنبه آزاردهنده و ترحم برانگیز شرارت انسان و بررسی دلایل شکل‌گیری آن در دو زمینه مغز و رشد، دانشی جدید در این درباره ارائه می‌کند. بارون - کوهن فهم ما از رفتار بیرحمانه دیگران را اساسا دگرگون می‌کند و با این کار باعث می‌شود که درباره خود نیز تامل کنیم. این کتاب از ما دعوت می‌کند که دایره همدلی خود را گسترش دهیم و درک عمیق‌تری از هم داشته باشیم.»

اوتیسم و سندروم آسپرگر

  • 28,000 تومان

سریع‌ترین روش برای معرفی اوتیسم و سندروم آسپرگر این خواهد بود که دو کودک مبتلا به این دو اختلال را توصیف کنیم. چون این عارضه‌ها با افزایش سن تغییر می‌کنند، توضیح می‌دهیم که دو کودک مزبور در جوانی چه سرنوشتی پیدا کرده‌اند. آن‌ها ترکیبی هستند از تمام افراد واقعی که در طول سال‌ها با آن‌ها آشنا شده‌ام. آن‌ها به این دلیل انتخاب شده‌اند که نشان دهند، طیف اختلالات اوتیسم تا چه حد گسترده است، و نیز نشان دهند که افراد مبتلا به این طیف از اختلالات، در چه مسائلی مشترک هستند. این دو مثال، یقینا روشی خوب برای توضیح این دو اختلال است و بر اساس آن‌ها می‌توان تصمیم گرفت که آیا این دو زیر مجموعه عمده (اوتیسم و سندرم آسپرگر) باید ترکیب شوند یا از یکدیگر جدا باشند.

صفحه‌ی 1