سادگورو‬‏‫


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مرگ موهبتی الهی
  • 270,000 تومان
  • با تخفیف: 270,000 تومان
از اجبار به آگاهی
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان
کارما (راهنمای سرنوشت)
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
در باب شناخت خویشتن
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
کارما‏‫ (راهنمای یک یوگی برای ساختن سرنوشت‌تان‬‏‫)

مرگ موهبتی الهی

  • 270,000 تومان

در کنه وجودم مرگ و زندگی دوشادوش یکدیگرند. هیچ‌یک برتر از دیگری نیست. هرگاه از خودم غافل می‌شوم، زندگی به من نزدیک‌تر می‌شود. و هرگاه در عمق وجودم تعمق می‌کنم، فقط مرگ را احساس می‌کنم. چه‌‌ اندکند آنان که جاودانگی را در مرگ می‌بینند. و بی‌خردان هرگز یارای درک این اهریمن بی‌نقص را ندارند.

از اجبار به آگاهی

  • 62,000 تومان

کتاب از اجبار به آگاهی فرصتی ناب و یکتاست برای آشنایی با اندیشه‌های یکی از تاثیرگذارترین معلمان معنوی معاصر جهان ، در مورد چیستی و چگونگی روابط انسانی. روابطی که انسان‌ها همواره در حال برقراری و تخریب آنها هستند و علی‌رغم رنجش‌های بسیار و شادی‌های زودگذر،باز هم مشتاق این روابط‌اند. همسران مشاجره می‌کنند، والدین و فرزندان از یکدیگر خسته می‌شوند و تب دوستی‌ها فروکش می‌کند. اما انسان‌ها باز برای ایجاد رابطه‌ای جدید تلاش می‌کنند.در این کتاب سادگورو عارف ،یوگی و استاد معنوی که پایه‌گذار سازمان غیر‌انتفاعی ایشاست، به سوالات گوناگون در مورد ارتباط بین افراد و جنبه‌های جسمی، ذهنی، عاطفی و انرژی‌های زندگی بخش که در برقراری این روابط نقش دارند، پاسخ می‌دهد. همچنین راه حل‌هایی برای برقراری روابط پایدار وشاد بین همسران، اعضای خانواده، دوستان، همکاران و حتی رابطه هر فرد با طبیعت پیرامون خودش را ارائه می‌دهد. سادگورو معتقد است که اگر از جبر درونی و ذهن شرطی شده خویش به خود‌آگاهی برسیم،می‌توانیم زندگی خارق‌العاده‌ای برای خود و دیگران بیافرینیم.

کارما (راهنمای سرنوشت)

  • 68,000 تومان

سادگورو، راهنمای معنوی معاصر هندی، در این کتاب، که در سال 2021 به چاپ رسیده و در سراسر جهان از آن استقبال شایانی کرده‌اند، مفهوم کارما را توصیف و تشریح می‌کند. کارما تنها مفهومی در جهان است که سرگشتگی بشر در برابر رنج را توضیح می‌دهد. این تنها دلیل منطقی برای دشواری‌های بی‌دلیل دنیای ماست.احتمالاً هیچ کلمه‌ای دیگر جز کارما پاسخی به انسان حیرت‌زده نیست، نبوده، یا نمی‌تواند باشد. چطور این واژه سانسکریت به همه زبان‌های جهان راه یافت؟ دلیل اینکه کارما به طوری خارق‌العاده‌ سرزبان‌ها افتاده و توانسته طی قرن‌ها باقی بماند چیست؟ مدت‌ها‌ست که کارما را به طرزی عجیب و باورنکردنی ساده یا بیش از حد رمزآلود کرده‌اند. وقتش شده که مفهوم کارما را عمیق‌تر بررسی کنیم. زمانش رسیده که پراستفاده‌ترین، بداستفاده‌شده‌ترین، و همچنین ضروری‌‌ترین کلمه‌ی معنوی جهان را بررسی کنیم. ارتباط کارما را با اساسی‌ترین حیطه‌های پرسش بشری دریابیم، یعنی معنای زندگی چیست و از همه مهم‌تر چگونه باید زندگی کرد. کارما دشمن‌مان نیست. بدون کارما نمی‌توانیم زندگی کنیم، زیرا زندگی بشری به آن بستگی دارد. همین حال، اگر نیاموزید چگونه با کارما کنار بیایید، ممکن است آزارنده و به شدت دست و پاگیر شود. کارما هیچ ارتباطی به پاداش و مجازات ندارد. کارما یعنی خودمان طرح کلی زندگی‌مان را به وجود آورده‌ایم. یعنی ما ایجادکننده سرنوشت خویشتن هستیم. وقتی می‌گوییم: «این کارمای من است»، در واقع می‌گوییم: «من مسئول زندگی خود هستم».

در باب شناخت خویشتن

  • 75,000 تومان

به سادگی زندگی را ادامه دهید، به هر روشی که می‌خواهید در هر مسیری که انتخاب می‌کنید؛ اما بدون خلق یک هدف شفاف و مشخص، ادامه دادن یعنی کاری بیهوده و عبث.

کارما‏‫ (راهنمای یک یوگی برای ساختن سرنوشت‌تان‬‏‫)

  • 219,000 تومان

در این کتاب سادگورو؛ استاد معنویِ مشهور جهانی، دیدگاهی جدید درباره‌ی مفهوم بیش از حد استفاده شده و نادرست درک شده‌ی «کارما» که کلید شادی و روشن‌ضمیری است را به‌شما پیشکش می‌کند. کارما چیست؟ بیشتر افراد کارما را ترازنامه‌ای از شایستگی‌ها و ناشایستگی‌ها، اخلاقیات و گناه‌ها و نوعی حسابرسی زندگی می‌بینند. مکانیزمی که حکم می‌کند ما نمی‌توانیم از پیامد اعمال خودمان بگریزیم. در واقع، کارما هیچ ارتباطی با پاداش و جزا ندارد. کارما یعنی عمل: عمل شما و مسئولیت‌پذیری شما. کارما، سیستم بیرونی جرم و مجازات نیست، بلکه چرخه‌ای درونی است که توسط شما تولید شده است. انباشت کارما فقط با نیت شما و روشِ واکنش نشان دادن شما به‌آنچه برایتان رخ می‌دهد، تعیین می‌شود. در گذر زمان، این امکان وجود دارد که با الگوهای ناخودآگاه، رفتارتان بغرنج شود. در کتاب کارما، سادگورو می‌خواهد شما را به‌صندلی راننده برگرداند و شما را از مسافری وحشت‌زده به‌راننده‌ای مطمئن تبدیل کند که مسیر سرنوشت خودتان را هدایت می‌کنید. با زندگی هشیارانه و حضور کامل در هر لحظه، می‌توانید خود را از این چرخه رها کنید. کارما یک اکتشاف و یک راهنماست و درکتان از کارما را از منبع در هم تنیدگی، به‌ظرفیت اصلی آن برای آزادی و توانمندی برمی‌گرداند. از طریق آموزه‌های سادگورو، می‌آموزید چگونه در این دنیای چالش‌برانگیز، زندگی هوشمندانه و لذت‌بخشی داشته باشید.

صفحه‌ی 1