ساد گرو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کارما (رهنمودهای یک یوگی برای ساختن ماهرانه سرنوشت)
شیدایی (عصاره زندگی)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
مهندسی درون (طراحی سرنوشت)
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان

کارما (رهنمودهای یک یوگی برای ساختن ماهرانه سرنوشت)

  • 195,000 تومان

کارما تنها مفهومی در جهان است که به سرگشتگی انسان هنگام مواجهه با رنج می‌پردازد. تنها استدلالی است که بی‌نظمی دنیایی را که در آن زندگی می‌کنیم توضیح می‌دهد. چه راه دیگری برای درک مسری بودن اندوه آدمی داریم؟ وحشت جنگ و بیماری مهلک، رنج بی‌صدای کودکان قحظی‌زده و زندانی‌هایی را که دچار زخم روحی و روانی هستند چطور توضیح می‌دهیم؟ فهرست بی‌انتهای وحشی‌گری و جنگ که از وقتی یادمان می‌آید جز تجارب بشری بوده است چه؟ به علاوه این سوالات دیرینه را چگونه پاسخ می‌دهیم: چرا اتفاقات بد برای آدم‌های خوب می‌افتد؟ چرا بخت اغلب با کسانی است که ظالم، نامهربان یا بی‌اخلاق‌اند؟ چرا رویدادهای زندگی تا این اندازه درهم وبرهم و آشفته به نظر می‌رسند؟ چرا معمولا دنیا پرخشونت، بی‌قانون و خارج از کنترل است؟ شاید هیچ کلمه دیگری به خوبی کارما به این چرای سرشار از سردرگمی انسان پاسخ ندهد. یا نتواند پاسخ دهد. (از متن کتاب)

شیدایی (عصاره زندگی)

  • 60,000 تومان

مردم، پنداشت‌هایی متفاوت از رفاه دارند، اما اساسا شما زمانی احساس خوب بودن می‌کنید که خوشحال باشید. وقتی خوشحالید، حتی اگر از نظر جسمی بیمار باشید، هنوز، احساس خوب بودن می‌کنید. یا به عبارت دیگر، آن‌چه رفاه بشری می‌نامید صلح‌طلب بودن و شادمان بودن است، اما گاهی، پایه‌های زندگی خود را گم می‌کنید، به پایه‌ها چنگ نزدید. اگر چه خوشبختی بسیار مهم و اساسی است، اما ظاهرا برای اکثر مردم دیرفهم و فرار است.

مهندسی درون (طراحی سرنوشت)

  • 290,000 تومان

در این کتاب ساد گرو به عنوان یک گرو (معلم معنوی)، هیچ اصول و آئینی برای آموزش، هیچ فلسفه‌ای برای انتقال و هیچ باوری برای انتشار به شما ندارد. زیرا راه‌حل تمامی آفت‌هایی که به جان انسان افتاده را در «تغییر ـ خود» می‌داند. وی معتقد است که «تغییر ـ خود» و دگرگونی واقعی آن، از طریق اصول اخلاقی، فلسفی، نظری و یا تغییر دادن رفتارهای روزمره به‌وجود نمی‌آید بلکه تنها از طریق تجربه کردن محدودیت‌های طبیعی انسان که در وجود همه ما هست، نائل می‌شود. او این نوع تغییر درونی را مهندسی درون نام‌گذاری کرده است. هدف این کتاب، کمک به شما برای لذت بردن از خودتان است. برای وقوع چنین امری، این کتاب دست به موعظه و اندرزگویی نمی‌زند، آموزشی هم در کار نیست، حکم و قاعده‌ای را نیز به‌ کار نمی‌بندد بلکه فقط راه را نشان می‌دهد. اگر زمان آن رسیده تا قدم در راه بگذارید، این کتاب راهنمایی‌ست تا راه‌تان را پیدا کنید و سرنوشت‌تان را طراحی کنید.

صفحه‌ی 1