زيگ زيگلار


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راز‌های قطعی کردن فروش
  • 449,900 تومان
  • با تخفیف: 449,900 تومان
اهداف (چگونه بیشترین بهره را از زندگی‌تان ببرید)
بازاریابی شبکه‌ای (برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای )
بازاریابی شبکه‌ای
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان
توصیه‌های جادویی برای موفقیت (مجموعه‌ای از ایده‌های خردمندانه لطیفه‌های بامزه)
پله‌ پله تا اوج
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان

راز‌های قطعی کردن فروش

  • 449,900 تومان

بهترین راه متقاعد کردن اشخاص برای عمل کردن کدام است؟ آیا مشتریان شما می‌دانند که ما بهترین شرایط را برایشان می‌خواهیم؟ این‌ها برخی از سوالاتی هستند که متخصصان موفق فروش باید همه‌روزه به آن پاسخ دهند. کتاب رازهای قطعی کردن فرروش شما را با راهکارهایی آشنا می‌کند تا در کار متقاعدسازی موفق‌تر عمل کنید. در این کتاب می‌خوانید و می‌آموزید: - آشنایی با گرما و صمیمیت، اشتیاق و استحکام شخصیت، - استفاده موثر از بیش از یکصد شیوه برای قطعی کردن فروش، - افزایش بهره‌وری و توجه بیشتر به رفتارهای حرفه‌ای، - برخورد مودبانه با مشتریان پرچالش.

اهداف (چگونه بیشترین بهره را از زندگی‌تان ببرید)

  • 25,000 تومان

در این کتاب کشف می‌کنید: - چگونه به انسانی «خاص و هدفمند» تبدیل شوید؛ نه انسانی «معمولی و سردرگم». - چهار دلیل اصلی که افراد به اهدافشان نمی‌رسند، کدام است. - تفاوت بین فعالیت و پیشرفت را کشف می‌کنید. - در می‌یابید که چگونه بیشترین بهره را از زندگی ببرید.

بازاریابی شبکه‌ای (برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای )

  • 39,900 تومان

شما در صورتی می‌توانید به هر آنچه در زندگی می‌خواهید برسید که به دیگران کمک کنید به آنچه می‌خواهند برسند. با هر مشتری طوری رفتار کنید که گویی قرار است او مهم‌ترین و بهترین مشتری شما باشد. اگر می‌خواهید مشتری را برای همیشه حفظ کنید، باید بیش از آنچه به دست می‌آورید سرمایه‌گذاری کنید، لذا دائم از مشتری بازخورد بخواهید و درخواست کنید رابطه خود را با شما حفظ کند. این نکته خیلی مهم است که بپذیرید خدمت به مشتری به نفع شماست. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که مشتری عصبانی است یا شما حال چندان خوبی ندارید...

بازاریابی شبکه‌ای

  • 26,000 تومان

اگر شما این کتاب را به توصیه کسی می‌خوانید «که ما امیدواریم همین‌طور باشد»، این بازاریابی شبکه‌ای است، اگر شما این کتاب را می‌خوانید و آن را به کسی پیشنهاد می‌کنید «که ما واقعا امیدواریم این اتفاق بیافتد»،‌این هم یک نو بازاریابی شبکه‌ای است. در واقع ما هر زمان که اطلاعاتی را در مورد چیز‌هایی که می‌پسندیم یا نمی‌پسندیم با دیگران تقسیم می‌کنیم، بازاریابی شبکه‌ای اتفاق می‌افتد. حالا تصور کنید که برای این کار پول پرداخت شود. این اتفاق بازاریابی شبکه‌ای حرفه‌ای است! و این موضوع کتاب ماست.

توصیه‌های جادویی برای موفقیت (مجموعه‌ای از ایده‌های خردمندانه لطیفه‌های بامزه)

  • 59,900 تومان

با خواندن این کتاب: درمی‌یابید موفقیت چه معنایی برای شما دارد. مسیری شفاف برای رسیدن به اوج ترسیم می‌کنید. از تغییرات کوچک، نتایجی بزرگ به ‌دست آورید. روابط خوب را در خانه و محل کار پرورش می‌دهید. پیشرفت خود را با 10 الگوی موفقیت زیگ ارزیابی می‌کنید.

پله‌ پله تا اوج

  • 185,000 تومان

«زیگ زیگلار» که به عنوان غول انگیزش در آمریکا شناخته می‌شود، در این کتاب به همة کسانی که دنبال ترقی و موفقیت‌های استثنایی هستند، راه موفقیت را نشان می‌دهد. پیام مهمی که او به خوانندگانش می‌دهد این است: «شما می‌توانید، چون من توانستم و من در واقع هیچ فرقی با شما ندارم.» زیگلار به ما یاد می‌دهد که چگونه طرز تفکر و نگرش خود را به طور مثبتی تغییر دهیم و با ایجاد افکار مثبت در خود، انگیزة لازم را برای کسب موفقیت به دست آوریم.

صفحه‌ی 1