ريچارد بروزوويچ ليندا چاس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خداحافظی با کمرویی و خجالت در کودکان و نوجوانان

با کم‌رویی خداحافظی کنید (کتاب کار غلبه بر کم‌رویی با رویکرد شناختی ـ رفتاری) 42 فعالیت ساده و سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان

  • 40,000 تومان

همه فعالیت‌های این کتاب برای کودک‌تان و هم‌چنین برای شما، مفید خواهد بود، البته اگر شخص کم‌رویی هستید! با این حال، برخی کودکان ممکن است به کمک بیش‌تری نیاز داشته باشند. جایی که کم‌رویی با اختلال اضطرابی تداخل می‌کند، خط باریکی وجود دارد، و زمانی که احساس کردید کودک‌تان از این خط عبور کرده است، نباید در جست‌وجوی راهنمایی تخصصی تعلل کنید. اگر احساس کردید کم‌رویی کودک‌تان او را از فعالیت‌های نرمال و متناسب با سن، نظیر پیوستن به گروه یا باشگاه، یا رفتن به خانه کودک دیگر برای بازی کردن بازمی‌دارد، قطعا باید در جست‌وجوی مشاور تخصصی باشید. این کتاب کار هنوز ارزش بسیار زیادی به عنوان راهی برای تقویت مهارت‌هایی که کودک‌تان در مشاوره آموخته است، دارد.

خداحافظی با کمرویی و خجالت در کودکان و نوجوانان

  • 25,900 تومان

چه زمانی خجالت فقط یک جنبه از شخصیت کودک شما می‌باشد و چه زمانی کمرویی مشکل‌ساز است؟ حتی خجالت موقتی می‌تواند کودک شما را از دوست‌یابی، سرگرمی و تجربیات جدید و عملکرد خوب در مدرسه باز دارد. این کتاب شامل بیش از 40 فعالیت جالب برای کودکان و والدین آنها می‌باشد که می‌توانند با هم انجام دهند و سبب افزایش اعتماد به نفس و ویژگی‌های مفید برای ادامه زندگی شود. اولین فعالیت این کتاب به ما کمک می‌کند برای تشویق پیشرفت کودکتان و کنار گذاشتن کمرویی یک جدول امتیاز ایجاد کنید. بقیه فعالیت‌ها توسط درمانگری‌های کودک طراحی شده‌اند و کمک می‌کنند تا اعتماد به نفس بالاتری کسب کنند و ارتباط راحت‌تری با دیگران داشته باشند.

صفحه‌ی 1