ريموند كارور


تولیدکننده






بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بی‌قهرمان همدم بد (مجموعه داستان)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
تلفن بی‌موقع (تجربه‌های کوتاه 46)
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان
فیل (تجربه‌های کوتاه 32)
  • 6,000 تومان
  • با تخفیف: 6,000 تومان
خواهش می‌کنم ساکت باش
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
مدرسه شبانه (مجموعه داستان)
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
وقتی از عشق حرف می‌زنیم (مجموعه داستان)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
راه‌های میان‌بر
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
کلیسای جامع و چند داستان دیگر
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

بی‌قهرمان همدم بد (مجموعه داستان)

  • 60,000 تومان

و ران‌های او در زیر ملافه از هم باز بودند و به زخمت پای چپ همسرش را لمس کرد و به صدا ساعت در روی پاتختی گوش می‌داد. او دوباره زیر لحاف رفت و چون هوا خیلی گرم بود و دستان‌اش عرق کرده بودند. او ملافه رویی را پس زد و سپس انگشتان خود را در ملافه پیچاند و آن را بین انگشتانش فشرد و آن قدر به کف دستان‌اش مالید تا خشک شد.

تلفن بی‌موقع (تجربه‌های کوتاه 46)

  • 7,000 تومان

تلفن بی‌موقع اثر ریموند کارور داستان زن و مرد آمریکایی است که به تازگی ازدواج کردند. ولی یک زن با تلفن‌های بی‌موقع و شبانه خود قصد برهم زدن زندگی آنان را دارد.

فیل (تجربه‌های کوتاه 32)

  • 6,000 تومان

تجربه‌های کوتاه فرصتی کوتاهی است برای زمانه و جامعه‌ای که در آن کوتاه‌ترین فرصت‌ها و حوصله‌ها از آن مطالعه است. هدف از انتشار تجربه‌های کوتاه آن است که نسل جوان ما، ضمن آشنایی با ادبیات نمایشی و داستانی جهان، انس بیشتری با کتاب و میل فزون‌تری به مطالعه پیدا کند...

خواهش می‌کنم ساکت باش

  • 30,000 تومان

داستان‌های کارور بیان‌گر زندگی آشفته و سردرگم انسان امروزی است؛ انسانی از خودبیگانه که در منجلابی عمیق فرورفته است؛ انسانی سرگشته و درمانده که در چنگال تنهایی گرفتار آمده است. هرچند عده‌ای وی را تصویرگر آمریکای امروز می‌دانند، به گمانم او دردی فراتر از مرز و بومی خاص دارد و قصه‌هایش زندگی انسان‌های سرگشته و درمانده را در گوشه‌گوشه جهان به تصویر می‌کشد. بخشی از کتاب: به انتهای خیابان که رسید به سمت راست چرخید. به‌دقت همه جا را نگاه می‌کرد. خورشید دیگر غروب کرده بود و شب همه‌چیز را در شولای خود پیچانده بود. خانه‌هایی که مرتب در کنار هم قرار گرفته بودند، درختان، تیرهای تلفن، ماشین‌های پارک‌شده کنار خیابان، همه و همه به او نوید آرامش می‌داد. آل با خودش گفت: خدایا! یعنی هنوز هم شانس دارم؟!

مدرسه شبانه (مجموعه داستان)

  • 22,000 تومان

معمولا نصف شب به رخت‌خواب می‌روم و آن‌قدر کتاب می‌خوانم که حروف کج و معوج می‌شود و کتاب در دست خوابم می‌برد و چراغ روشن می‌ماند. توی یکی از کتاب‌هایی که می‌خواندم چیزی بود که یادم هست به زنم گفتم. خیلی روی من اثر گذاشت. مردی بود که کابوس می‌دید و توی کابوس خواب می‌دید که از خواب می‌پرد و مردی دم پنجره اتاق‌خوابش ایستاده. آن که خواب می‌بیند چنان هول می‌کند که نفسش بند می‌آید. مرد دم پنجره توی اتاق را نگاه می‌کند و بعد از لای در تور سیمی دید می‌زند. آن که خواب می‌بیند نمی‌تواند تکان بخورد. دوست دارد جیغ بکشد، اما نفسش درنمی‌آید، ماه که از پشت ابر بیرون می‌آید، آن که توی کابوس خواب می‌بیند، مردی را که بیرون ایستاده به جا می‌آورد. بهترین دوست اوست، ساقدوشش، ساقدوش آن که خواب می‌بیند؛ اما آن که کابوس می‌بیند او را نمی‌شناسد. به زنم که می‌گفتم، حس کرد، خون به سرم دوید و کاسه سرم گزگز می‌کرد. اما او علاقه‌ای نشان نداد.

وقتی از عشق حرف می‌زنیم (مجموعه داستان)

  • 75,000 تومان

ریموند کارور داستان‌نویس معاصر آمریکایی که در ایران و در نزد اهل ادب چهره ای شناخته شده است در داستان‌های خود همواره با نگاهی ریزبین و جزئی‌نگر به محیط اطراف و اجتماع پیرامون خویش نظر می‌کند. مجموعه حاضر تعدادی از مهم‌ترین داستان‌های این نویسنده را دربر می‌گیرد.

راه‌های میان‌بر

  • 75,000 تومان

«ریموند کارور» نویسنده‌ای است که در آثارش سرگشتگی انسان غربيِ امروز تبلور می‌یابد. کارور و گروه نویسندگان مینی‌مالیست و کسانی که بیل‌فورد سبک آنها را رئالیسم عریان می‌نامید، روای ویرانی و خلاء انسان درهم شکستة امروز هستند. وی نویسنده‌ای سیاسی نیست، داستان‌هایش در فضایی می‌گذرد که آدم‌هایش با مفاهیمی مثل دولت و سیاست سروکار ندارند. واژگانی محدود دارند. دنیای آنها از درِ جلو و ایوان شروع می‌شود. تلویزیون عنصر اصلی زندگی آنهاست و بعد یخچال و الکل. دنیایی که کارور ترسیم می‌کند تابلویی است از روزمرگی، تنهایی آدم‌ها و فروپاشی زندگی.

کلیسای جامع و چند داستان دیگر

  • 120,000 تومان

آمریکای کارور آمریکای استیصال است. فرو رفته در غباری از درد و سرخوردگی. دنیایی که کارور خلق می‌کند دنیای آدم‌هایی است که رویاهای‌شان را از دست داده‌اند. با خواندن هر داستان کارور گویی پا به خیابانی گذاشته‌ایم به ظاهر آشنای آشنا، اما کمی پیش‌تر که می‌رویم احساس می‌کنیم سر هر پیچی خطری در کمین است، یا زمین زیر پایمان حالاست که به ناگهان دهان گشاید. باید مراقب بود. به آخر که می‌رسیم گر چه اغلب حادثه‌ای عجیب یا وحشتناک هم رخ نداده است باز احساس می‌کنیم که خرد و خسته‌ایم، گویا جایی کسی پتکی بر مغزمان کوفته است. به راستی چرا چنین تاثیری در ما می‌گذارد؟ ایجازش است یا چنانچه خود می‌گوید، اکراهش از بار کردن عاطفه بر کلمات؟ ما را در برابر تابلویی می‌نشاند که جابه‌جایش زدگی یا ریختگی دارد، نخ‌نما شده است، و پشت آن چیزی را می‌شود با یک نظر دید چیزی که از دیدنش و حشت می‌کنیم. به راستی چیست؟ روزمره‌گی است و بی بر و باری هستی؟ تنهایی آدم‌هاست؟ درماندگی است؟ یا هیچ نیست. خلا است که دلهره‌مان را برمی‌انگیزد؟

صفحه‌ی 1