رابرت گرين


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازی قدرت و راه این بازی
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
قوانین روزانه
  • 289,000 تومان
  • با تخفیف: 289,000 تومان
قوانین روزانه (366 قانون برای 366 روز سال)
  • 379,900 تومان
  • با تخفیف: 379,900 تومان
قوانین روزانه (366 مدیتیشن برای قدرت نفوذ مهارت استراتژی و طبیعت انسانی)
قوانین سرشت انسان
  • 490,000 تومان
  • با تخفیف: 490,000 تومان
48 قانون قدرت (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
48 قانون قدرت
  • 480,000 تومان
  • با تخفیف: 480,000 تومان
قوانین طبیعت انسان (نقاب را از چهره بیندازید و سایه درون خود را بشناسید)
قوانین استادی
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
استادی
  • 359,900 تومان
  • با تخفیف: 359,900 تومان
چیرگی (راهنمای دست‌یابی به عالی‌ترین فرم قدرت)
قوانین طبیعت انسان
  • 459,900 تومان
  • با تخفیف: 459,900 تومان

بازی قدرت و راه این بازی

  • 200,000 تومان

ما انسان‌ها به عنوان مخلوقات اجتماعی در فضایی مملو از تبادلات و بازی‌های قربانی‌کننده زندگی می‌کنیم. زد و بندها و نقش بازی کردن‌ها از روز ازل در میان ابنا‌ء بشر وجود داشته است و شما در غیاب آگاهی از فوت و فن‌های بازی قدرت و استفاده به‌جا و مناسب از آن به رغم بهره‌مندی از مهارت و یا تحصیلات بالا در حرفه خویش موفقیت چشمگیری به دست نخواهید آورد. این کتاب با بررسی موشکافانه رویدادها و شخصیت‌های برجسته از گذشته‌های دور تا به امروز، شما را با انواع ترفندها و تکنیک‌های بازی قدرت، آشنا کرده و هشیاری‌تان را به حراست از منافع خویش برمی‌انگیزد.

قوانین روزانه

  • 289,000 تومان

نیاکان اولیه ما برای موفقیت و بقا نیازمند اتصال با واقعیت بودند. ما نیز همان مغز را با همان طراحی برای دستیابی به همان اهداف در سرمان داریم، اما از آنجایی که به طرز فزاینده‌ای روی محیط پیرامون خود مسلط شده‌ایم و کنترل آن را به دست آورده‌ایم، بعضی خطرهای ظریف و نامحسوس را نمی‌بینیم. این خطرها ممکن است انسان‌های (و نه پلنگ‌های مکار و دغل‌باز و همچنین بازی‌های سیاسی و اجتماعی‌ای باشند که باید در آنها بازی کنیم. اما ممکن است ذهنمان دیگر به اندازه سابق به محیط اطراف حساس نباشد و آن را با دقت و هشیاری رصد نکنیم. در کنار این اوضاع خطرناک، جامعه نیز ذهن ما را با انواع و اقسام افکار و برداشت های غلط پر کرده است. این باعث می شود باورهایی نادرست درباره دنیا و سرشت انسان در سر بپرورانیم و آن‌ها را آن‌گونه که واقعا هستند نبینیم. کتاب قوانین روزانه طوری طراحی شده تا شما را از الگوهای سمی و نادرست بازدارد و دوباره به واقعیت وصلتان کند. هدف این است که شما با مطالعه این کتاب با بنیادی‌ترین ویژگی‌های سرشت انسان آشنا و به موجودی به غایت واقع‌بین تبدیل شوید.

قوانین روزانه (366 قانون برای 366 روز سال)

  • 379,900 تومان

قوانین روزانه کتابی است برای هرروزتان. شما در هرروز فقط و فقط یک قانون ساده، مختصر و بسیار جذاب را می‌خوانید. این قوانین ترکیبی از تمام کتاب‌های رابرت گرین علاوه‌ بر سخنرانی‌های اوست و یکی از جذابیت‌های بسیار خوب آن این است که بخشی از آن مربوط به یکی از کتاب‎های ایشان است که هنوز وارد بازار جهانی نشده است. رابرت گرین طبق روش دیرینه خود، برای نوشتن هریک از آثارش به سال‌ها تحقیق تاریخی و مطالعه می‌پردازد. شما آن‌قدر خوش‌شانس هستید که در این کتاب با گنجینه کهن خرد او روبه‌رو شده‌اید. در این کتاب علاوه ‌بر مرور کتاب‌های قبلی این نویسنده نامدار (48 قانون قدرت، 33 استراتژی جنگ، قوانین طبیعت انسان، استادی، هنر اغواگری) با مطالبی روشنگرانه از تمامی سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های او و از همه خاص‌تر، با کتاب آینده او هنر تعالی نیز روبه‌رو خواهید شد. کافی است این کتاب را هرروز براساس تاریخ ذکرشده در آن باز کنید تا وجودتان مملو از بینشی ناب شود و در همه عرصه‌های زندگی، از روابط شخصی گرفته تا کسب ‌و‌ کار، رقابت، مدیریت استراتژیک، نفوذ بر دل و جان دیگران و سیاست، به درجه‌ای بالا از کامیابی و قدرت برسید. این کتاب برای خوانندگان باهوش ایرانی که تجربیاتم نشان می‌دهد از کتاب‌های صرفا انگیزشی خسته شده‌اند و در پی تدابیر عملی و هوشمندانه هستند، پرده از رازهایی برمی‌‌دارد که بسیاری از نام‎آورهای تاریخ در عرصه‌های مختلف با شناخت و کاربرد آن‌ها جزو برترین‌ها شده‎اند.

قوانین روزانه (366 مدیتیشن برای قدرت نفوذ مهارت استراتژی و طبیعت انسانی)

  • 265,000 تومان

فرهنگ بشر، به جای آنکه چهره واقعی دنیا و طبیعت انسانی را متجلی کند، مغز را از افکار و اوهام دروغین انباشته می‌سازد؛ تا آنجا که القا می‌کند تمام افراد محیط پیرامون‌مان دوست و یاور ما هستند؛ اما اگر خود را صادقانه ارزیابی نکنیم و از ضعف‌هایمان چشم‌پوشی کنیم، به الگوی رفتاری مهارناپذیری درمی‌افتیم. کتاب پیش‌رو، این الگوهای سمی را وارونه می‌کند تا در شناخت آگاهی اجتماعی، همراهی‌تان کند. این کتاب، مجموعه‌ای از شگردهای ظریف ارتباطی و سرشار از نکات تاریخی منحصر به فرد است تا از این رهگذر، ذهن و قدرت درک آدمی را به تحلیلی عمیق از روابط انسانی برساند.

قوانین سرشت انسان

  • 490,000 تومان

اگر قرار باشد به‌طور مختصر و چکیده بگوییم این کتاب درباره چیست؛ به این حقیقت ژرف اشاره می‌کنیم که مواجهه با ویژگی‌های منفی و جنبه‌های تاریک وجود، مواجهه با احساسات و عواطف منفی، این ظرفیت را در ما ایجاد می‌کند که بتوانیم کاری ارزشمند و والا انجام دهیم و اثری ماندگار خلق کنیم. به همین ترتیب می‌شود گفت مواجهه با میرایی ما را به نقطه والایش و کمال می‌رساند. هدف این کتاب تماماً تبدیل کردن ظرفیت‌های خفته و منفی، به خروجی‌هایی باشکوه، بی‌کران و انسانی است.

48 قانون قدرت (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

رابرت گرین در کتاب «48 قانون قدرت» به 48 قانون می‌پردازد که معتقد است برای کسب و حفظ قدرت ضروری هستند. او در کتاب خود هر قانون را به‌طور جداگانه مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. او همچنین نکته کلیدی هر قانون را نیز بیان می‌کند و اینکه از نظر روانشناختی چه چیزی باعث تاثیرگذاری این قوانین می‌شود. رابرت اذعان دارد که برخی از این قوانین تنها برای کسب قدرت نیستندء بلکه به ما کمک می‌کنند افراد جویای قدرت را درک کرده و بشناسیم.

48 قانون قدرت

  • 480,000 تومان

«48 قانون قدرت» را به‌چشم کتاب‌راهنمای هنر عیاری بنگرید. این قوانین مبتنی بر نوشته‌های مردان و زنانی است که درباره‌ی بازی قدرت تحقیق و مطالعه کرده و در آن استاد شده‌اند. این نوشته‌ها مربوط به یک دوره‌ی سه‌هزارساله است که تمدن‌های متعدد متنوعی را، از چین باستان گرفته تا ایتالیای دوران رنسانس، دربر می‌گیرد؛ اشتراکات زیادی باهم داشته و همگی درصدد ارائه‌ی تعریفی جامع از ذات قدرت بوده‌اند که هنوز هم چنین تعریفی ارائه نشده است. این 48 قانون ماحصل خرد جمعی، بر اساس نوشته‌های استراتژیست‌های برجسته‌ (سون ـ تزو، کلاوزِویتس). دولت‌مردان (بیسمارک، تالیران)، درباریان (کاستیلیونه، گراسیان)، اغواگران (نینون دو لونکلو، کازانوا) و کلاهبرداران (جوزف ویل) در طول تاریخ است.این کتاب از 8 فصل تشکیل شده است که هر فصل به یکی از قوانین 48گانه اختصاص پیدا می‌کند.

قوانین طبیعت انسان (نقاب را از چهره بیندازید و سایه درون خود را بشناسید)

  • 425,000 تومان

همگی ما ناگزیر با افرادی مواجه می‌شویم که با رذایل اخلاقی‌شان زندگی را به کام ما تلخ و ناخوشایند می‌کنند و ناگزیردر چنین موقعیت‌هایی در لاک دفاعی خود فرو می‌رویم. در این میان اگر ریشه و علت بنیادین این رفتارهای انسانی را درک می‌کردیم الگوهای رفتاری ویرانگر و مخرب را کنار می‌گذاشتیم. به همین ترتیب در مورد خودمان نیز باید بپرسیم چگونه می‌توانیم رفتارهای مخرب خود را ریشه‌یابی و حذف کنیم؟ رابرت گرین در این اثر جذاب در جایگاه یک تحلیلگر و روانشناس به بررسی طبیعت بشری می‌پردازد و تمام تاریکی‌های شخصیت هر فرد را با ذکر نمونه‌های تاریخی و داستانی بسیار جذاب موشکافی می‌کند تا به تبیین علمی دقیقی از رذیلت بشری دست یابد. با این اثر جذاب همراه شوید.

قوانین استادی

  • 210,000 تومان

برای رسیدن به مقام استادی در هر زمینه ناگزیرید مرحله کارآموزی را که در ذات کسالت‌بار و ملا‌ل‌آور است تا انتها طی کنید. نویسنده در این کتاب ضمن توصیف شرح حال و تجربیات شگفت‌انگیز جمعی از استادان نامدار معاصر و اشاره به هوشمندی، زیرکی، سیاست و تجربیات‌شان در گذر از مرحله کارآموزی، این مباحث را از زوایای مختلف و جهات گوناگون تجزیه و تحلیل کرده است. به شما می‌گوید برای توسعه مهارت‌های فردی و طراحی مسیر شغلی و رسیدن به استادی چه کارهایی را انجام داده و از چه کارهایی احتراز کنید...

استادی

  • 359,900 تومان

والاترین شکل قدرت استادی است . رابرت گرین عمری را صرف مطالعه درباره قوانین قدرت کرده است . اکنون او مسیر مرموزی که قدرتمندترین افراد تاریخ آن را طی کرده‌اند به ما نشان می‌دهد. هر یک از ما درون خویش پتانسیل تبدیل شدن به یک استاد را داریم ، به شرط آنکه انتخاب کنیم آن ها را در طول یک سفر پرچالش اما شفاف در این کتاب دنبال کنیم . رازهای حوزه ای را که انتخاب کرده اید، یاد بگیرید، خود را وقف یک دوره دشوار کارآموزی کنید، دانش نهانی ای را که از سال‌ها تجربه می‌آید جذب کنید، از رقبای گذشته درهوشمندی و ذکاوت پیشی بگیرید، الگوهای موجود برتری را درنوردید. رفتار اینشتین، داروین و 9 استاد معاصر را که در این کتاب با آن‌ها مصاحبه شده است، به خوبی مطالعه کنید. از شوق درون خویش رونمایی کنید و استاد شوید. رابرت گرین نویسنده و سخنران مشهور امریکایی است که کتاب‌های فراوانی در حوزه استراتژی، قدرت و اغواگری تالیف کرده است. او در لس‌آنجلس بزرگ شده است.گرین در مصاحبه‌های مختلف اظهار کرده است که قبل از نویسندگی، شغل های زیاد دیگری همچون مترجمی، سردبیری مجله و فیلم‌نامه‌نویسی را تجربه کرده است.

چیرگی (راهنمای دست‌یابی به عالی‌ترین فرم قدرت)

  • 330,000 تومان

مطالعه‌ی این کتاب به شما کمک می‌کند مسیر شخصی زندگی‌تان را، آن‌طور که خودتان می‌خواهید -نه آن‌گونه که دیگران به شما می‌گویند- آجربه‌آجر بسازید. اگر شما هم دغدغه این را دارید که عمیق‌ترین گوهر درونی‌تان را بیابید و آن را با ظرافت پرورش دهید و سپس عرضه کنید و چیزی ماندگار از خودتان به این عالم اضافه کنید، خواندن این کتاب برای شما بی‌نهایت الهام‌بخش و کاربردی خواهد بود. یکی از خوبی‌های این کتاب این است که ذهن ما را درباره مفاهیمی مثل موفقیت، توسعه‌ی فردی، هدف‌گذاری و… از نو سازمان‌دهی می‌کند و خواننده را متوجه این می‌کند که کاخ‌های باشکوه طی سال‌ها تلاش مداوم و تحمل فشار و سختی بنا شده‌اند. از این رو محتوای کتاب با نوشتار رایج کتاب‌های حوزه موفقیت متفاوت است و اصولاً با یک کتاب انگیزشی مواجه نیستیم.

قوانین طبیعت انسان

  • 459,900 تومان

قرار است کارآموز هنر طبیعت انسان شوید نخست این قوانین شما را به مشاهده گری استراتژیک و آرام تر تبدیل خواهد کرد تا مردم را بکاوید و از تمام هیجانات آزاردهنده‌ای که نیرویتان را می‌گیرد، رهایی یابید. دوم این قوانین به شما کمک خواهند کرد که تفسیری ماهرانه از سرنخ‌ها و نشانه‌هایی داشته باشید که مردم مدام با زبان بدن و کلام از خود بروز می‌دهند، به طوری که توانایی خوبی در قضاوت شخصیت آن‌ها خواهید داشت. سوم این قوانین شما را تقویت خواهند کرد که تیپ‌های شخصیتی سمی را بشناسید و اجاره ندهید در مسیر شما قرار گیرند. چهارم این قوانین اهرم‌های دقیق و واقعی را آموزش خواهد داد تا به راحتی دیگران را تحت تاثیر قرار دهید و در آن‌ها نفوذ کنید. پنجم این قوانین به شما قدرت خواهد داد تا الگوهای منفی خود را تغییر دهید.

1  صفحه‌ی 1