رابرت مك كي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دیالوگ (هنر کنش کلامی برای کتاب تئاتر سینما و تلویزیون)
دیالوگ (هنر کنش کلامی بر صفحه صحنه و پرده)
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
داستان (ساختار سبک و اصول فیلم‌نامه‌نویسی)
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان

دیالوگ (هنر کنش کلامی برای کتاب تئاتر سینما و تلویزیون)

  • 85,000 تومان

مهم نیست که تولید یک نمایشنامه تا چه اندازه سخاوتمندانه و بی‌مضایقه باشد، یا توصیفات یک رمان تا چه حد زنده و روشن باشد و یا اینکه تصویر پردازی یک فیلم چقدر پرآذین و با شکوه انجام شود، در نهایت این گفتار شخصیت است که عمیق‌ترین پیچیدگی‌ها،‌ وارونه پنداشتی‌ها و درونیات و باطن داستان را سر و شکل می‌دهد. بدون دیالوگ گویا و پر معنی، رویدادها فاقد عمق هستند، شخصیت‌ها بعد ندارند، و داستان تخت می‌شود. دیالوگ، بیش‌تر از هر شیوه دیگر شخصیت‌پردازی (جنسیت، سن و سال، رخت و لباس، طبقه اجتماعی، شکل و شمایل) این قدرت را دارد که داستان‌ را از طریق لایه‌های متعدد زندگی ارتقا دهد، و به این ترتیب، یک نقل و بیان صرفا بغرنج را به نمایش کاملی از پیچیدگی،‌ ترفیع می‌دهد.

دیالوگ (هنر کنش کلامی بر صفحه صحنه و پرده)

  • 85,000 تومان

کارگاه‌های محبوب نویسندگی رابرت مک‌کی برای او شهرت جهانی پدید آورده است. لیستی از دانش آموختگان برنده اسکار که از شماره خارج است. سنگ بنای برنامه او تنها کتابش داستان است، که در آن تعیین کرده است ما چگونه در مورد هنر خلق داستان سخن بگوییم. حالا در دیالوگ، مک‌کی همان تحلیل عمیق را ارائه می‌دهد که چگونه شخصیت‌ها باید روی پرده، در صحنه، و در صفحه‌ها به شکلی باورکردنی و جذاب صحبت کنند. از مکبث تا برکینگ‌بد، مک‌کی صحنه‌های کلیدی را برای نشان دادن استراتژ‌ی‌ها و تکنیک‌های دیالوگ موشکافی می‌کند. دیالوگ یک چارچوب تفکر انتقادی را به منظور ساختن یک نویسنده آینده‌دار در مورد چگونگی بیان هنرمندانه و تاثیرگذار به کار می‌گیرد. دانش آموختگان مشهور مک‌کی، شامل پیتر جکسون، جین کمپیون، جفری راش، پل هگیس، تیم نویسندگی پیکسار و بسیاری دیگر است.

داستان (ساختار سبک و اصول فیلم‌نامه‌نویسی)

  • 290,000 تومان

کتاب داستان مشوق خلق آثاری است که تماشاگران را در شش قاره به هیجان می‌آورند و تا چندین دهه جذابیت خود را حفظ می‌کنند. هیچ‌کس به کتابی که بازارگرمی برای ته‌مانده‌های هالیوود را آموزش می‌دهد نیاز ندارد. چیزی که نیاز داریم کشف درباره اصولی است که زیربنای هنر ما را می‌سازند، اصول هدایت‌گری که به استعدادها پر و بال می‌دهند. یک فیلم ـ چه در هالیوود ساخته شده باشد و چه در پاریس یا هنگ‌کنگ ـ در صورتی که واجد کیفیات کهن‌الگویی باشد در سراسر جهان و در زنجیره‌ای پیوسته مورد استقبال قرار می‌گیرد، استقبالی که سینه به سینه و نسل به نسل تداوم می‌یابد. داستان کهن‌الگویی نخست یک تجربه انسانی فراگیر را کشف می‌کند و آن‌گاه خود را در لفافه یک بیان هنری یکه و به لحاظ فرهنگی خاص، می‌پیچد. اما داستان کلیشه‌ای به دلیل فقر یکسان در فرم و محتوا، فرآیند فوق را معکوس می‌کند. این نوع داستان ابتدا خود را به تجربه‌ای محدود و درون‌فرهنگی مقید می‌کند و سپس به جامه کلیات فرسوده و نامشخص درمی‌آید.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

صفحه‌ی 1