رابرت كيوساكي ـ شارون لچتر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
می‌توانید پولدار بودن را اتنخاب کنید (راهنمای 3 مرحله‌ای برای ثروت)
پدر ثروتمند پدر فقیر
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

می‌توانید پولدار بودن را اتنخاب کنید (راهنمای 3 مرحله‌ای برای ثروت)

  • 24,000 تومان

در کتاب "می‌توانید پولدار بودن را انتخاب کنید" به زبان ساده با اصول اولیه اقتصاد و فرآیندهای انتخاب و راه‌اندازی کسب و کار آشنا می‌شوید. اگر می‌خواهید اصول و پایه اقتصاد و ثروت شخصی را بیاموزید، بدون شک یکی از بهترین کتاب‌هایی را در دست دارید که می‌تواند با جزئیات این موارد را به شما بیاموزد...

پدر ثروتمند پدر فقیر

  • 30,000 تومان

رابرت کیوساکی به شما یاد می‌دهد چطور میلیونر شوید و به همین علت است که عنوان معلم میلیونر را به خود اختصاص داده است. مهمترین عامل گرفتاری‌های مالی افراد این است که سال‌ها به مدرسه می‌روند و درس می‌خوانند اما درباره پول چیز زیادی یاد نمی‌گیرند و نتیجه‌اش این است که برای پول کار می‌کنند و هرگز یاد نمی‌گیرند چه کنند تا پول برای آن‌ها کار کند.

راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری (ثروتمندان در چه زمینه‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که دیگرن نمی‌کنند)

  • 28,000 تومان

40 سال قبل در حالی که در ساحل ایستاده بودم. بالاخره این شهامت را پیدا کردم که از پدر پولدارم بپرسم: ((چه‌طور است که شما تی‌توانید 10 جریب زمین در ناحیه بسیار گران قیمت رو به اقیانوس بخرید اما پدر من نمی‌تواند؟)) آنگاه پدر پولدار دستش را روی شانه من گذاشت و پاسخی به من داد که هرگز فراموش نکرده‌ام. شما با خواندن این کتاب سرمایه‌گذاری مهمی انجام می‌دهید، خواه با آن موافق باشید یا نه، خواه آن را درک کنید یا نه و خواه هرگز هیچ یک از این اطلاعات را به کار بگیرید یا نه. در دنیای امروز که همچنان در حال تغییر است مهم‌ترین سرمایه‌گذاری در آموزش مداوم و جست و جوی ایده‌های جدید است. بنابراین به جست و جو و به چالش کشیدن ایده‌های قدیمی‌تان ادامه دهید... .

صفحه‌ی 1