رابرت كيوساكي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پدر پول‌دار پدر فقیر برای نوجوانان (رازهایی درباره پول که در مدرسه به شما آموزش نمی‌دهند)
پول خود را مدیریت کنید تا زندگی‌تان ار متحول کنید
پدر پولدار پدر بی‌پول (مینی‌بوک)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
پدر پولدار پدر بی‌پول
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
هوش مالی خود را افزایش دهید
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
دانشکده کسب و کار
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
تجارت در قرن 21
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان
پدر پولدار پدر بی‌پول
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان
چرا پولدارها پولدارتر می‌شوند (سواد مالی واقعا چیست)
پدر پولدار و پدر بی‌پول
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
دانشکده کسب و کار (برای کسانی که دوست دارند به مردم کمک کنند)

پدر پول‌دار پدر فقیر برای نوجوانان (رازهایی درباره پول که در مدرسه به شما آموزش نمی‌دهند)

  • 69,000 تومان

از هردو پدرم، خیلی چیزها یاد گرفتم، هر دو به تحصیلات ایمان داشتند اما نظرشان درباره پول با هم متفاوت بود. یکی از آنها زیاد به پول اهمیت می‌داد (پدر مایک) و آن دیگری به هیچ‌وجه پول برایش مهم نبود (پدر من). یکی نگران بی‌پولی بود (پدر خودم) و دیگری به پول به نحوه تسلط بر آن فکر می‌کرد (پدر دوستم مایک).

پول خود را مدیریت کنید تا زندگی‌تان ار متحول کنید

  • 25,000 تومان

قبل از این که بتوانید راهتان را برای استقلال مالی شروع کنید ، ابتدا باید دقیقا این موضوع را مشخص کنید که بدهی‌هایتان چقدر است. برای بسیاری از مردم همیشه بدهی‌های بسیار زیادی وجود دارد ، مانند رفتن به دندان پزشکی . شاید این هزینه‌ها برای سلامتی شما مفید باشد اما همیشه‌ام دلپذیر نیست. برخی از افراد در حفره های بزرگی قرار گرفته اند و نمی خواهند با آن کنار بیایند.اما اگر برای ایجاد جریان‌های نقدی مثبت در زندگیتان جدی باشید ، باید برای اولین قدم با مبانی سواد مالی راهتان را آغاز کنید.در اینجا یک راه بسیار سریع برای رسیدنتان به مکانی که باید از آنجا شروع کنید وجود دارد. آیا سخت است بخواهید عادت‌هایتان را تغییر دهید؟ بله اما این موضوع کاملا به خودتان بستگی دارد که تا چه حد برای کنترل اوضاع مالی تان مشتاق باشید.به یاد داشته باشید که لازم نیست هریک از این مراحل را انجام دهید،اما اگر آن‌ها را انجام ندهید به مسابقه موش‌ها برگشت خواهید خورد که در حال حاضر در آن گیر کرده‌اید و پرداخت صورت حساب‌هایتان هرگز متوقف نخواهد شد و همیشه در جایی که هستید باقی خواهید ماند ...

پدر پولدار پدر بی‌پول (مینی‌بوک)

  • 25,000 تومان

رابرت کیوساکی در کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول معتقد است دلیل مشکلات اکثر مردم این است که سال‌ها در مدرسه درس خوانده اندء اما هیچ چیز در مورد پول یاد نگرفته‌اند. وی می‌گوید: مردم یاد می‌ گیرند تا برای پول کار کنندء اما هرگز یاد نمی‌گیرندء کاری کنند تا پول برایشان کار کند.

پدر پولدار پدر بی‌پول

  • 59,000 تومان

برخی از مطالب کتاب: - شما نباید برای پول کار کنید بلکه پول باید برای شما کار کند. - اگر می‌خواهی ثروتمند شوی، بزرگ و متفاوت فکر کن. - ترس از شکست مانعی برای ثروتمند شدن است. - ثروتمندترین مردان دنیا با مدرک دانشگاهی خود ثروتمند نشده‌اند. - همیشه در کارها از افراد متخصص مشورت بگیر، زیرا تجربیات آنها به پولدار شدن شما سرعت می‌بخشد. - آیا می‌دانید که هوش مالی، دارایی و بدهی چیست؟ - این کتاب به بیش از 51 زبان ترجمه و در 109 کشور جهان به چاپ رسیده است.

هشت‌تان را از گرو 9 درآورید (10 گام طلایی برای خداحافظی با بی‌پولی و رسیدن به ثروت سرنوشت‌ساز) کتاب گویا

  • 21,000 تومان

هشت‌تان را از گرو 9 درآورید (10 گام طلایی برای خداحافظی با بی‌پولی و رسیدن به ثروت سرنوشت‌ساز) کتاب گویا

هوش مالی خود را افزایش دهید

  • 52,000 تومان

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که پول است که پول می‌آورد. این درست نیست. همیشه به خاطر داشته باشد وقتی که شما با سرمایه‌گذاری بر روی طلا ممکن است پول خود را از دست بدهید، پس با سرمایه‌گذاری بر روی هر چیزی این امکان وجود دارد. سرانجام بگویم که این طلا ، کالا و اجناس ، املاک و مستغلات ، کار زیاد و پول نیست که شما را ثروتمند می‌کند، بلکه چیزی که شما درباره طلا ، کالا و اجناس، املاک و مستغلات ، کار سخت و پول می‌دانید است که شما را ثروتمند می‌کند. پس این هوش و آی کیو مالی شماست که شما را ثروتمند خواهد کرد.

دانشکده کسب و کار

  • 40,000 تومان

دانشکده کسب و کار کتابی است درباره بازاریابی شبکه‌ای. نویسنده این کتاب نه تنها یک مرد کسب و کار است بلکه می‌داند که چگونه این دانش را آموزش دهد. او می‌گوید: بازاریابی شبکه‌ای، یک دانشکده واقعی برای یاد گرفتن کسب و کار است. دانشکده‌ای که نه تنها تئوری و دانش کسب و کار را به شما یاد می‌دهد بلکه شما را وادار می‌کند به دانش‌تان عمل کنید. این کتاب حاصل نگاه او به بازاریابی شبکه‌ای است، نگاهی برای بازگویی ارزش‌های این پدیده نو. با خواندن این کتاب و آگاهی از ارزش‌های بنیادی این کسب و کار، بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا به این کارزار عمل و دانش وارد شوید یا خیر.

تجارت در قرن 21

  • 46,000 تومان

مشکل از اقتصاد نیست، مشکل خود شما هستید. آیا از دست خودتان ناراضی هستید که چرا زودتر کنترل اوضاع مالی خود را به‌ دست نگرفته‌اید؟ زندگی سخت شده. سوال مهم این است که «می‌خواهید در این مورد چه بکنید؟» نالیدن و نق ‌زدن درباره اوضاع بد اقتصادی یا مقصر دانستن دیگران باعث امنیت مالی‌تان در آینده نمی‌شود. اگر به دنبال ثروت هستید، باید خودتان آن را خلق کنید. لازم است برای تأمین آینده مالی‌تان همین امروز منبع درآمدتان را در کنترل داشته باشید. شما به کسب و کار خودتان نیاز دارید. ممکن است وضع اقتصادی برای اکثریت مردم سخت باشد، اما برای بسیاری از کارآفرینان همین حالا فرصت‌ها و منابع اقتصادی فراوانی وجود دارد. نه ‌تنها همین حالا زمان آن است که تجارت خود را شروع کنید، بلکه هیچ زمانی تا این اندازه برای شروع مناسب نبوده است.

پدر پولدار پدر بی‌پول

  • 56,000 تومان

همانطور که گفتم چیزهای زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد. یاد گرفتن اینکه چطور کار کنی که پول را به خدمت خودت بیاوری یک درس مادام‌العمر است. بیشتر مردم چهار سال دانشگاه می‌روند. و آموزشم در مورد پول هم تمام عمر ادامه پیدا می‌کند، چون هرچه بیشتر اطلاعات به دست می‌آورم بیشتر متوجه می‌شوم که باید یاد بگیرم. بیشتر مردم هیچ وقت این درس را یاد نمی‌گیرند. آنها سر کار می‌روند، حقوق‌شان را می‌گیرند، بعد از کم و کسر کردن‌ها تتمه حقوق‌شان را حساب می‌کنند، همین آن وقت تعجب می‌کنند که چرا مشکلات مالی دارند. آنها فکر می‌کنند که پول بیشتر، مشکل را حل می‌کند و متوجه نمی‌شوند که مشکل‌شان نداشتن اطلاعات مالی است.

چرا پولدارها پولدارتر می‌شوند (سواد مالی واقعا چیست)

  • 195,000 تومان

دانشگاه در مورد ثروتمند شدن، تقریبا هیچ‌چیز به ما نمی‌آموزد و همین دانش اندک درباره کسب پول است که مردم را فقیر می‌کند. دولت‌ها هر ساله پول‌های هنگفتی را صرف راه‌اندازی مراکز آموزشی می‌کنند؛ اما جالب این‌جاست که باز هم شکاف طبقاتی میان مردم بیشتر و بیشتر می‌شود. در این اثر، پرده از این راز بزرگ برداشته می‌شود که چرا بحران مالی در جهان از مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها شروع شده است و چرا دانشجویان و دانش آموختگان در تمامی جوامع به جای گسترش چرخه ثروت در جامعه،‌ به بیکاری و رکود اقتصادی دامن زده‌اند.

پدر پولدار و پدر بی‌پول

  • 40,000 تومان

رابرت کیوساکی یک اقتصاددان پیشرو و صاحب تئوری‌های نوآورانه اقتصادی در دنیاست. وی با نوشتن تفکرات ناب و دست اول اقتصادی در کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول تمامی علاقه‌مندان به مباحث اقتصادی و مالی را مبهوت خود کرده است. میلیون‌ها نفر با پیروی از نظرات خلاقانه رابرت کیوساکی توانسته‌اند به موقعیت‌های مالی و اجتماعی خیره‌کننده‌ای در جهان دست یابند.

دانشکده کسب و کار (برای کسانی که دوست دارند به مردم کمک کنند)

  • 27,000 تومان

دانشکده کسب و کار کتابی است درباره بازاریابی شبکه‌ای. رابرت کیوساکی نویسنده این کتاب نه تنها یک مرد کسب و کار است بلکه می‌داند که چگونه این دانش را آموزش دهد. او می‌گوید: بازاریابی شبکه‌ای یک دانشکده واقعی برای یاد گرفتن کسب و کار است. این کتاب حاصل نگاه او به بازاریابی شبکه‌ای است، نگاهی برای بازگویی هر چه یشتر ارزش‌های این پدیده نو. رابرت کیوساکی در توضیح ارزش‌های این کسب و کار، همچون دیگر کتاب‌‌های سری پدر پولدار، به مربی و راهبر خود یعنی پدر پولدار متکی است. به اعتقاد او بازاریابی شبکه‌ای، ارزش‌هایی را دارد که بسیاری از افراد از آن غافل‌اند، ارزش‌هایی فراتر از کسب پول زیاد! کیوساکی این کتاب را در پاسخ به نامه‌هایی نوشته که هر روز تعداد زیادی از آنها از اقصی نقاط دنیا به دفتر کارش پست و از او خواسته می‌شود تا موضع خود را نسبت به سوالات و نگرانی‌های مختلف درباره شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه‌ای مشخص کند.

1  2  3  4  صفحه‌ی 1