رابرت جانسون


تولیدکننده







بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کاوش درونی (به کارگیری رویاها و تخیل فعال برای رشد فردی)
وجد و سرور
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
عشق رمانتیک
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
مرد (درک روانشناسی مرد)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
زن (درک روانشناسی زن)
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
طلای درون
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
که عشق آسان نمود اول (روانشناسی عشق رمانتیک)
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
عقده مادر و روابط زن و مرد (روانشناسی کهن‌الگویی انسان امروز)
اسطوره جام مقدس
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

کاوش درونی (به کارگیری رویاها و تخیل فعال برای رشد فردی)

  • 158,000 تومان

«واقعا این‌طوری شد یا در خواب دیدی؟» گویی که خواب واقعی نیست. رابرت جانسون، روانشناس یونگی، در این کتاب به ما نشان می‌دهد که چرا و چطور خواب و تخیل «واقعی‌تر از واقعی» است. این کتاب نخست به رابطه میان ناهشیاری و هشیاری می‌پردازد و به خوبی جوهره مباحث نظری را به زندگی روزمره پیوند می‌دهد؛ به نحوی که خواننده می‌تواند حضور ناهشیار را در زندگی روزمره خود احساس کند. درمی‌یابیم که همه ما نه تنها ناگزیر از درآغوش‌کشیدن ناهشیارمان هستیم بلکه بهره‌مندی از ثروت‌هایی که در عمق وجودمان است، چه غفلت عظیمی می‌تواند باشد. از نظرگاه یونگ، دو شاه‌راه مهم برای رفتن به قلمرو ناهشیاری وجود دارد: رؤیاها و تخیل فعال. ما ناگزیریم که سراغ ناهشیار برویم؛ چراکه اگر چنین نکنیم، ناهشیارمان به شکل اختلال روانی، ناراحتی‌های جسمانی، و روابط معیوب سراغ ما می‌آید.

وجد و سرور

  • 60,000 تومان

ما انسان‌های جوامع امروزی گویی قدرت شاد بودن و سرور و سرمستی را از دست داده‌ایم. دیگر یادمان نمی‌آید چگونه مسرور باشیم و برای این امر دست به دامن چیزهایی می‌شویم که ما را به دام اعتیاد می‌اندازد. از اعتیاد به مواد مخدر و قرص‌های آرام‌بخش تا اعتیاد به هیجان سرعت یا هیجان پول درآوردن و یا حتی اعتیاد به تجربه‌ی مداوم عشق! ما به دنبال شعف روح و جانمان هستیم اما به اشتباه به دنبال لذات جسمانی و زود گذر می‌رویم. به همین دلیل دکتر رابرت آ جانسون تحلیلگر یونگی و نویسنده آمریکایی دست به نگارش کتابی زده که شاید کمی ما را به سمت کسب وجد و سرور واقعی هدایت کند و برای توضیح هرچه بهتر وجد و سرور به سراغ دیونیزوس یکی از اساطیر یونانی و خدای شراب و شور و سرمستی عارفانه در یونان رفته است. این کتاب به دو بخش تقسیم شده است. بخش اول به معنای کهن الگویی شور و شعف دیونیزوسی و هزینه از دست رفتن آن پرداخته و بخش دوم راه‌های به دست آوردن دوباره‌ی وجد و سرور واقعی را به ما نشان می‌دهد.

عشق رمانتیک

  • 40,000 تومان

عشق رمانتیک همان است که ما به عنوان دلباختن به کسی دیگر یا دلباخته او بودن می‌شناسیم. کتاب عشق رمانتیک افسانه تریستان و ایزولت، یکی از نخستین افسانه‌های عاشقانه را بازگو می‌کند و از آن به عنوان مرجعی برای توصیف جوهر و معنای عشق رمانتیک استفاه می‌کند. رابرت ای. جانسن، با استفاده از دیدگاه‌های یونگ، از بسیاری عقاید ناخودآگاه مشترک بین زن و مرد درباره عشق پرده برمی‌دارد و نشان می‌دهد که: چطور این گرایش‌ها به‌طور سمبولیک در افسانه تریستان بیان شده‌اند، و دروغ چطور تصورات ما را از افسانه‌های عشقی در هم می‌شکند. سپس به ‌نحوی دلنشین دوباره تعریف می کند که عشق چه باید و چه ‌می‌تواند باشد.

مرد (درک روانشناسی مرد)

  • 95,000 تومان

اسطوره‌ گریل از روانشناسی مرد سخن می‌گوید. این بدان معنی نیست که افسانه فقط به جنس مذکر محدود شده باشد؛ به این دلیل که درون هر زن هم مردی وجود دارد، گر چه تسلط آن بسیار کم است. اگر بتوانید چرخش اسطوره را درونتان احساس کنید، تصویر زنده و حقیقی را از آن خواهید دید. با ارزش‌ترین تجربه اسطوره‌ای، دیدن چگونگی موجودیت آن در ساختار روانشناختی خودتان است.

زن (درک روانشناسی زن)

  • 155,000 تومان

اسطوره یونانی اروس و سایک یکی از آموزنده‌ترین داستان‌هایی است که در مورد شخصیت زن وجود دارد. این موضوع آن‌قدرها هم عجیب نیست. از آن‌جایی که زیست‌شناسی انسانی، امروزه هم مانند دوره‌ یونانیان است، بنابراین محرک‌های روانشناختی ناخودآگاه شخصیت انسان نیز به همان صورت جلوه می‌کند. نیازهای ابتدایی انسان، هم فیزیولوژیکی و هم روانشناختی، به همان صورت مانده است، گر چه نحوه ارضای آن‌ها دوره به دوره تغییر می‌کند.

طلای درون

  • 57,000 تومان

همواره یکی از دغدغه‌های ما این بوده است که مستقل، بااقتدار، شجاعانه و دلیرانه در عرصه‌های مختلف زندگی ظاهر شویم. ولی از آن جایی که همواره ما کارهایی را بلد نیستیم و مسیرهایی در زندگی برای‌مان ناآشناست، مجبور می‌شویم به کسی تکیه کنیم. مجبوریم در تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی‌مان کسب اجازه کنیم. این کتاب مبتنی بر تئوری روانشناسی تحلیلی پرفسور کارل گوستاو یونگ نوشته شده است به نحوی کاملا کاربردی، نحوه جابجایی طلا را برای شما بیان می‌کند.

که عشق آسان نمود اول (روانشناسی عشق رمانتیک)

  • 180,000 تومان

در این کتاب از اسطوره تریستان و ایزولد که یکی از اولین داستان‌هایی است که به روایت عشق رمانتیک می‌پردازد، به عنوان مبنایی سنجشی جهت توضیح ذات و معنای عشق رمانتیک استفاده شده است. رابرت جانسن با به کار گرفتن روانشناسی یونگی، از بسیاری باورها و اعتقادات ناخودآگاه مشترک بین مردان و زنان در مورد عشق پرده برمی‌دارد و نشان می‌دهد که این وجه نظرها چگونه به طور نمادین در اسطوره تریستان و ایزولد بیان شده‌اند. آنگاه توهمی را که اغلب ما در مورد اسطوره عشق داریم در هم می‌شکند و به نحو زیبایی آنچه را که عشق می‌تواند و باید باشد، مجددا تعریف و تبیین می‌کند.

سایه‌ات را مالک شو (سایه را نادیده بگیرید تلخی‌ها مدام تکرار می‌شوند و شادی‌ها از ما فرار می‌کنند)

  • 83,000 تومان

چه کنم فلانی این موضوع را راجع به من نفهمد، چگونه خودم را جلوی فلانی معرفی کنم تا پذیرفتنی باشم و او متوجه مشکلات و مسائل من نشود. وای اگر همسرم بفهمد من چقدر خسیس هستم چه بد می‌شود. ما برای خود چیزهایی داریم که نمی‌خواهیم دیگران آن را درون ما ببینند و بفهمند. رازهایی که اگر فاش شوند، رسوایی به بار می‌آورند. به بخش‌هایی از وجودمان که تمایل نداریم دیگران آن‌ها را ببینند سایه می‌گوییم. عاقبت آدم‌هایی که سایه خودشان را دیده‌اند و اصطلاحا مالک آن شده‌اند این است که با خیال راحت زندگی می‌کنند، اضطراب ندارند و همیشه آرامش دارند چون نگران این نیستند که رسوایی برایشان پیش آید. ای کاش سایه به همین راحتی که من گفتم بود و سریع کشف می‌شد ولی حیف که سایه‌ها به راحتی دیده نمی‌شوند و از چشم ما مخفی می‌مانند. ولی سایه‌ها روزی خارج از اختیار ما هویدا می‌شوند و وقتی اطرافیان می‌بینند که ما همانی نیستیم که تا دیروز می‌گفتیم دیگر اعتبارمان را از دست می‌دهیم، فکر می‌کنم حرف کافی است. وقتی کتاب را باز کنید سایه خودتان را خواهید شناخت و مهمتر از آن روش‌هایی پیدا خواهید کرد تا مالک سایه‌تان شوید!

عقده مادر و روابط زن و مرد (روانشناسی کهن‌الگویی انسان امروز)

  • 130,000 تومان

کتاب حاضر بنیادی‌ترین مسائل روانشناسی، علت اصلی بسیاری از اختلال‌های روانشناختی و پیچیدگی‌های موجود در روابط بین زن و مرد را بررسی می‌کند. در قلمرو این روان، به جرئت می‌توان (عقده مادر) را ام‌الامراض دانست. مباحث بحث شده در این کتاب به رغم تخصصی بودن، به گونه‌ای طرح و تحلیل شده است که علاوه بر استادان و دانشجویان رشته روانشناسی،‌ عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند. به خصوص افرادی که در فرایند رشد فردیت می‌خواهند فعالانه به خودشناسی و خودسازی بپردازند.

اسطوره جام مقدس

  • 95,000 تومان

رنج عظیم انسان امروزی، ازخودبیگانگی و بی‌معنایی او در زندگی، ناشی از شکاف عمیقی در روان اوست که مصرانه خواستار یکپارچگی و رسیدن به تمامیت است. شکافی بین دو نیمه وجود انسان، نیمه زنانه و نیمه مردانه وجود، که تا این شکاف بسته نشود و وحدت در روان انسان شکل نگیرد، رنج ناشی از آن، زندگی انسان را به تباهی می‌کشد. این‌جاست که حماسه طلب و اسطوره جام مقدس همچون طریقی برای پاسخ‌گویی به آن شکل می‌گیرد. کتاب حاضر منزل‌های این طریق را می‌نمایاند و راهی نشان می‌دهد که نه فقط مرد امروزی، که زن امروزی نیز برای نیل به سرور و شادمانی واقعی و رسیدن به تمامیت باید از آن آگاه باشد.

صفحه‌ی 1