ديويد كلارك


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رهایی از افکار منفی
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
درمان شناختی رفتاری اختلال وسواسی جبری و انواع فرعی آن
رهایی از افکار منفی اضطراب‌زا و افسرده‌ساز
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
رهایی از افکار اضطراب‌زا و افسرده‌ساز
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
افکار مزاحم در اختلال‌های بالینی تئوری تحقیقات و درمان
رهایی از بندهای غمگینی (80 راهبرد موثر)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
درمان شناختی رفتاری اختلال وسواس فکری‌ و عملی

رهایی از افکار منفی

  • 85,000 تومان

شما محکوم به زندگی با افکار آشفته یا مزاحم نیستید. چنانچه از اضطراب و افسردگی رنج می‌برید به احتمال زیاد با افکار ناخواسته، آشفته‌ساز و تکرارشونده دست و پنجه نرم می‌کنید. این افکار منفی همراه با عصبانیتء احساس گناه، شرم، نگرانی، تحقیر، کینه یا پشیمانی به سراغ فرد می‌آیند و هر چه بیشتر سعی در کنترل این افکار داشته باشید، بیشتر از کنترل‌تان خارج می‌شوند. چطور می‌توان از این دام ذهنی رهایی یافت و به آرامش و آسودگی پایدار دست پیدا کرد. کتاب خودیاری رهایی از افکار منفی بر اساس راهکاری مؤثر درمان شناختی رفتاری (سی بی تی)، روشی فراتشخیصی برای مدیریت افکار پریشان‌کننده ارائه می‌کند. این راهنمای کاربردی با استفاده از برنامه‌ای گام‌به‌گام به شما کمک می‌کند تا الگوهای منفی تفکر خود را شناسایی نمایید و با بکارگیری تمرین‌ها و فعالیت‌های دقیق ارائه شده، بتوانید این چرخه‌های معیوب تفکر منفی را مهار کنید.

درمان شناختی رفتاری اختلال وسواسی جبری و انواع فرعی آن

  • 160,000 تومان

این کتاب نسخه دوم به‌روز‌شده درمان اختلال وسواسی- جبری است که شامل رهنمودهای گام به گام برای درمان شناختی-رفتاری اختلال وسواسی- جبری و انواع آن است. همۀ مواردی که یک بالینگر برای ارزیابی و درمان اختلال وسواسی- جبری نیاز به دانستن دارد، در این جلد قابل دسترسی است که شامل بخش‌های زیر است: 1) ماهیت اختلال وسواسی- جبری 2) نظریه، تحقیق و تمرین، 3) اصول درمان شناختی- رفتاری برای اختلال وسواسی- جبری و 4) پروتکل‌های درمان زیر گروه. مزیت این نسخه نسبت به نسخه اول این است که آسیب‌شناسی روانی، ارزیابی و درمان تمام زیرگونه‌های اختلال وسواسی- جبری از جمله آلودگی جسمی و ذهنی، شک و تردید و وارسی مکرر، وسواس‌های انزجارآمیز و تقارن نظم را در بر می‌گیرد. لذا شرح گام به گام فنون درمان و تبیین روشن تحقیقات مرتبط در این کتاب، منبعی ایده‌آل برای بالینگران، روان‌شناسان، روان‌پزشکان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

کتاب کار افکار منفی (مهارت‌های شناختی رفتاری برای چیرگی بر نگرانی‌های تکراری سرافکندگی و نشخوار ذهنی که باعث اضطراب و افسردگی می‌شوند)

  • 85,000 تومان

اگر از اضطراب و افسردگی رنج می‌برید، احتمالاً افکاری ناخواسته، پریشان‌کننده و تکراری را تجربه می‌کنید که اغلب ریشه در خشم، احساس گناه، شرمساری، نگرانی، احساس حقارت، کینه یا حسرت دارند. و هرچه بیشتر سعی می‌کنید این افکار را کنترل کنید به نظر می‌رسد بیشتر از کنترل‌تان خارج می‌شوند. بنابراین چگونه می‌توانید از این «تلۀ ذهنی» خودشکن رهایی یافته و آرامش دیرپایی را تجربه کنید؟ کتاب ‌کار افکار منفی برنامۀ گام‌ به گامی را ارائه می‌دهد که کمک‌تان می‌کند به شکل مؤثری الگوهای تفکر منفی خود را هدف قرار دهید و با آن‌ها کنار بیایید. این کتابِ راهنمای کاربردی بر اساس راهکارهای مؤثر درمان شناختی - رفتاری، رویکردی فراتشخیصی را برای مدیریت افکاری که منجر به پریشانی هیجانی‌تان می‌شوند و سلامت روانی‌تان را تهدید می‌کنند، مطرح می‌کند.

رهایی از افکار منفی اضطراب‌زا و افسرده‌ساز

  • 80,000 تومان

کتاب رهایی از افکار منفی اضطراب‌‌زا و افسرده‌ساز برنامه گام به گامی است که به شما کمک می‌کند الگوهای تفکر منفی را هدف بگیرید و مقابله موثری با آنها بکنید. این راهنمای کاربردیء بر اساس راهبردهای موثر درمان شناختی رفتاری (CBT)ء رویکردی فراتشخیصی را شرح می‌دهد کهء با استفاده از آنء می‌توانید از عهده افکاری برآیید که پریشانی هیجانی شما را برمی‌انگیزانند و سلامت روانی و بهزیستی‌تان را تهدید می‌کنند. شما محکوم به زندگی مالامال از افکار تکرارشوندهء آشفتهء یا مخرب نیستید. اگر مایل‌اید که از توفان درون ذهن‌تان در امان بمانیدء فعالیت‌های آسان‌اجراء در این کتاب تمرینء کمک خواهند کرد بر چرخه‌های منفی‌اندیشی کنترل پیدا کنید.

رهایی از افکار اضطراب‌زا و افسرده‌ساز

  • 85,000 تومان

این کتاب خودیاری برای افرادی ارزشمند و گره‌گشاست که با افکار مزاحم و اضطراب برانگیزی جنگ دارند. خوانندگان عزیز در این کتاب با راهکارهای موثری روبه‌رو خواهند شد. مثال‌های فراوان تمرین‌ها و جدول‌ها شیوه استفاده از این کتاب را برای خوانندگان راحت‌تر خواهند کرد. این کتاب علاوه بر خوانندگان می‌تواند برای متخصصان بالینی نیز مفید باشد. توصیه می‌کنم که حتما کتاب را مطالعه کنید. استنلی راکمن استاد روانشناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا

هوش هیجانی (21 راهنمایی گام به گام روزانه برای تسلط در مهارتهای اجتماعی ، بهبود روابط و تقویت هوش هیجانی)

  • 99,500 تومان

آیا شما نسبت به احساسات و هیجان‌های خودتان آگاهی و شناخت لازم را دارید؟ آیا می‌توانید عواطف و حالاتی چون شادی، غم، ترس، نفرت، خشم، محبت، عشق، انتقام و... را به درستی کنترل و مدیریت کنید؟ آیا قادر به شناسایی و درک عواطف خود و دیگران هستید و به آن‌ها احترام می‌گذارید یا از چنین درکی عاجزید؟ آیا فکر کرده‌اید که بسیاری از مشکلات ما در زندگی به دلیل بروز احساسات و هیجان‌های کنترل نشده و نامتعادل است؟ هوش هیجانی به ما برای برقراری روابط بهتر، موفقیت در تحصیل و کار و رسیدن به اهداف زندگی‌مان کمک می‌کند. احساسات و عواطف، نقش مهمی در کیفیت زندگی شخصی‌مان ایفا می‌کنند. این که بدانیم چطور احساساتمان را کنترل کنیم، یا به درستی آن‌ها را ابراز کنیم، مخصوصا در مواقعی که تحت فشار هستیم، اهمیت زیادی دارد. هوش هیجانی، به ما کمک می‌کند تا در مقابل پیچیدگی‌های زندگی فردی، حرفه‌ای و اجتماعی تصمیمات بهتری بگیریم و یک مهارت ضروری برای عملکرد بهتر در تمام جنبه‌های زندگی است.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

افکار مزاحم در اختلال‌های بالینی تئوری تحقیقات و درمان

  • 120,000 تومان

نتایج پژوهش‌های بسیار نشان می‌دهد که افکار مزاحم و ناخواسته نقش مهمی در سبب‌شناسی، تداوم و درمان بسیاری از اختلال‌های روانی دارند که شاید شناخته‌شده‌ترین آن‌ها اختلال وسواس اجباری باشد. هر چند مطالعات در زمینه افکار مزاحم از این اختلال آغاز شد، اما بسیاری از پژوهش‌ها نشان داده است که این افکار در اختلال‌های روانی دیگر نیز نقش مهمی بر عهده دارند از جمله افسردگی، اختلال اضطراب فراگیر، بی‌خوابی، اختلال‌های روان‌پریشی و ...مولفان این کتاب سعی کرده‌اند بر اساس پژوهش‌ها و تجربیات بالینی خود به توصیف دقیق ویژگی‌های افکار مزاحم و تمایزات آن‌ها در انواع اختلال‌ها و کاربردهای درمانی آن بپردازند. این کتاب اثری جامع برای متخصصان بالینی، به ویژه روانشناسانی است که در حوزه شناختی رفتاری فعالیت می کنند.

رهایی از بندهای غمگینی (80 راهبرد موثر)

  • 150,000 تومان


اگر برای شما مشکل است که خلق پایینِ خود را بالا ببرید یا تصور می‏‌کنید که اغلبِ اوقات افسرده‏‌اید، دیوید کلارک - درمانگر شناختی ‏‌رفتاریِ مشهور - پیام واضحی دارد: گام‏‌های ساده اما قدرتمندی وجود دارد که می‏توانید بردارید تا حالتان را بهتر کنید. این کتابِ امیدبخش 80 راهبرد معرفی می‏‌کند که می‌‏توانید به ‏کار ببرید تا غمگینیِ خود را کاهش دهید. همچنین، احساسات مثبتِ خرسندی و لذت را افزایش دهید و خطر ابتلا به افسردگیِ تمام ‏‌عیار را کم کنید. داستان‌‏های واضح و مثال‌های عینیِ کتابِ حاضر کمک می‏‌کنند تا روش‌‏های اختصاصی را برای موارد زیر فرا بگیرید: منفی‏‌اندیشی را در نطفه خفه کنید. از توان‏‌فرساییِ ناخشنودی بکاهید. خودسرزنشگری و نشخوار فکری را کم نمایید. انرژی‏ و انگیزه‌‏تان را برای تغییر، زیاد کنید. امید و اعتماد به‌‏ نفسِ بیشتری را هر روز احساس نمایید. چنانچه از ابزارهای مؤثر در این کتاب - یعنی، برگه‏‌ها، کاربرگ‏‌ها (برگه‏‌های کاری)، و خودسنجی‌‏ها - استفاده کنید، راحت می‌‏توانید برای بهبودِ خلق، برنامه فعالیتْ تدوین و اجرا کنید. راهبردهایی که دکتر کلارک در کتابِ رهایی از بندهای غمگینی معرفی می‌‏کند مبتنی بر جدیدترین یافته‏‌های علوم اعصاب (عصب‏‌پژوهی) و روانشناسی ا‏ست و مؤثر واقع می‌‏شوند. از این‏‌رو، آنها را بادقتِ تمام و بارها بخوانید و همواره اجرا کنید.

درمان شناختی رفتاری اختلال وسواس فکری‌ و عملی

  • 11,000 تومان

دیوید کلارک، استاد گروه روانشناسی دانشگاه نیوبرانزویک کانادا است. او دکترای خود را از موسسه روانپزشکی دانشگاه لندن در انگلستان دریافت کرد. دکتر کلارک مقالات بی‌شماری در زمینه نظریه و درمان شناختی افسردگی و وسواس منتشر کرده و عضو موسس آکادمی شناخت‌درمانی است. وی همچنین عضو موسس کار گروه شناختارهای وسواسی - یک گروه تحقیقاتی که به مطالعه جنبه‌های شناختی وسواس می‌پردازد - می‌باشد. او همکار آرون تی بک در تألیف کتاب مبانی علمی نظریه و درمان شناختی است. دیوید کلارک و آرون تی بک اخیراً پرسشنامه وسواس فکری و عملی بک-کلارک را برای سنجش شدت نشانه‌های وسواس تدوین کرده‌اند.

صفحه‌ی 1