ديويد فراولي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سلامتی با آیورودا
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
یوگا برای تیپ‌های آیورودایی
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
یوگا و آیورودا
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
نتی (اسرار شفابخشی یوگا و آیورودا)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

سلامتی با آیورودا

  • 55,000 تومان

سازمان جهانی بهداشت در نگرشی جاممع و فراگیر برای افزایش سلامتی نوع بشر، روش‌های پیشگیری از بیماری را بسیار ارجح بر درمان آن‌ها می‌داند و اجرا، این مهم، خود موجب تحولی شگرف در ساختار زیربنایی پزشکی نوین شده است. همسو با این رویکرد، شالوده اغلب پزشکی‌های کهن بر پیشگیری استوار است و در میان آن‌ها، آیورودا، بواسطه منابع غنی مدون به شدت مورد اسقتبال و بازنگری پزشکان عصر حاضر، بالاخص پزشکان غربی و سازمان جهانی بهداشت قرار گرفته است. این کتاب با تاکید بر اصول اساسی آیورودا که شامل «تغذیه درست»، «روش زندگی درست» و «نگرشی درست» می‌شود، شیوه‌های صحیح پیشگیری را که قابل اجراء برای هر فرد در هر موقعیتی می‌باشد، ارائه می‌دهد. مطالعه کتاب فوق برای تمامی پزشکان نوین، علاقه‌مندان طب مکمل، دوستداران طب سنتی و همه آنانی که شیوه‌های طبیعی را راهکار درست مقابله با بسیاری بیمار‌های بشر می‌دانند، توصیه می‌شود.

یوگا برای تیپ‌های آیورودایی

  • 65,000 تومان

آیورودا و یوگا دارای ریشه‌های مشترک فراوانی هستند، از این رو این دو را خواهر یکدیگر می‌نامند. انجام آساناهای یوگا بر اساس آیورودا، میزان اثربخشی آساناها را دو چندان کرده و بر میزان ارتقاء سلامتی و نشاط فرد، تاثیری شگرف دارد. در این کتاب آساناهای مناسب برای هر گروه آیورودایی به شکلی گویا و دلپذیر ارائه و شرح داده می‌شود. بدین ترتیب، هر مربی یوگا با استفاده از اصول اساسی تمرینات یوگا می‌تواند برنامه‌ای ویژه و خاص برای هر یک از فراگیران کلاس تهیه و تدارک ببیند و بدین طریق، سرعت پیشرفت فراگیران را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد.

یوگا و آیورودا

  • 80,000 تومان

یوگا و آیورودا دو دانش کهن ودایی هستند که در کنار یکدیگر مجموعه جسم - ذهن - روح را در تعادل نگه می‌دارند و زمینه تعالی آن را فراهم می‌کنند. یوگا هنر مشاهده خویشتن است قلمرو ژرف و عمیقی که برای کنکاش در آن باید به کمک فنون یوگا از هیاهوی دنیای بیرون رها شد. این رهایی از بدن آغاز می‌شود که بنیان سه‌گانه جسم - ذهن - روح است. در اینجا آیورودا نقش مهم خود را ایفا می‌کند زیرا آیورودا دانش ایجاد توازن در قلمرو جسم است تا بتوان از امکانات و ظرفیت‌های حیاتی که هدیه طبیعت به ما هستند، حداکثر استفاده را نمود.

نتی (اسرار شفابخشی یوگا و آیورودا)

  • 40,000 تومان

شستشوی بینی با قوری نتی یکی از رایج‌ترین روش‌های نوین بهداشت فردی و بهبود سلامتی است. این ابزار ساده برای شستشوی بینی، که ریشه در سنت کهن یوگا و آیورودا دارد، روشی عالی برای حفظ سلامتی است. این روش شما را قادر می‌سازد بهتر نفس بکشید، در نتیجه انرژی بیشتری به شما می‌دهد و زندگی شما را متحول می‌کند. قوری نتی ارزان است، استفاده از آن ساده و برای همه مفید است. هنگامی که فواید استفاده از آن را تجربه کنید به سرعت تبدیل به یکی از بخش‌های روزمره زندگی شما خواهد بود. کتاب حاضر کامل‌ترین و عملی‌ترین راهنمای استفاده از قوری نتی است. این کتاب جایگاه درمان از طریق مجاری بینی در سنت‌های بزرگ درمانی هند و ارتباط گسترده آن با درمان بیماری‌های عمومی را نشان می‌دهد.

صفحه‌ی 1