ديو اگرز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قهرمانان مرزی
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
اثری غم‌انگیز از نبوغی بهت‌آور
  • 122,000 تومان
  • با تخفیف: 122,000 تومان
حالا می‌بینید چه سرعتی داریم
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
زبانه‌های خشم
  • 49,500 تومان
  • با تخفیف: 49,500 تومان
زیتون
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
زیتون
  • همراه با تخفیف
  • 27,500 تومان
  • با تخفیف: 24,750 تومان
چطور گرسنه هستیم
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان

قهرمانان مرزی

  • 120,000 تومان

جوسی که دندانپزشک است، بر اثر شکایت یکی از مشتریانش مطب خود را از دست می‌دهد. پدر فرزندانش پیش‌تر آن‌ها را ترک کرده و حال دیگر چیزی وجود ندارد تا او را به اوهایو، محل زندگی‌اش، متصل کند. جوسی بچه‌ها را بر می‌دارد و به آلاسکا می‌رود. کاروانی اجاره می‌کند و از شکست‌هایش و از زندگی مدرن و روزمره غربی به دل طبیعت و تجربه‌های تازه پناه می‌برد. این تجربه‌ها هم برای بچه‌ها هم برای جوسی نگاه تازه‌ای به زندگی را به ارمغان می‌آورد. سفر آن‌ها خود زندگی است؛ مسیری از دشواری‌ها و پاداش‌ها.

اثری غم‌انگیز از نبوغی بهت‌آور

  • 122,000 تومان

واقعا چه‌ کسی جز دیو اگرز جسارت داشت این چنین از زوایای پنهان زندگی شخصی‌اش پرده بردارد؟ آن هم در اولین کتابش! او غم‌های جانکاه زندگی‌اش را دست می‌اندازد؛ به مرگ والدینش ریشخند می‌زند و در عین‌حال با شرح مصائب این فقدان، قلب خواننده‌اش را جریحه‌دار می‌کند. درست در روزهایی که دلش می‌خواهد غرق در شور و عصیان جوانی باشد، باید برادر خردسال یتیمش را هم به دندان بکشد و این کمترین مصیبتش است.

حالا می‌بینید چه سرعتی داریم

  • 65,000 تومان

داشتم با هند حرف می‌زدم، یکی از دو رفیق شفیقم، همانی که هنوز زنده بود، و داشتیم برای رفتن نقشه می‌کشیدیم. آن موقع، روزهای خوب و هفته‌های خوبی در کار بود که وانمود می‌کردیم به هر صورت خیلی هم خوب بوده که جک زندگی کرده، که زندگی‌اش، به همان صورت کوتاه‌شده هم، زندگی کاملی بوده است. آن روز از آن روزها نبود. من قدم می‌زدم و هند می‌دانست که دارم قدم می‌زنم و می‌دانست که قدم زدنم چه معنایی دارد. وقت‌هایی که حساب و کتاب می‌کردم یا نقشه می‌کشیدم، این‌طوری قدم می‌زدم و بند انگشت‌هایم را توی هم می‌کردم و انگشت‌هایم را، آرام و بدون نظم خاصی، درقی به صدا درمی‌آوردم و از گوشه غربی آپارتمان راه می‌افتادم و در ورودی را قفل و باز می‌کردم و بعد به سمت شرق آپارتمان، به سمت در شیشه‌ای کشویی ایوان چوبی پشتی آپارتمان می‌رفتم و سریع بازش می‌کردم و سرم را از آن بیرون می‌دادم و بعد دوباره می‌بستمش...

زبانه‌های خشم

  • 49,500 تومان

آیا احساس بدی دارد که به یک تیر آهنی زنجیر شوید؟ در ساختمام شماره 52 یک پایگاه نظامی متروکه که چندین مایل با همه جا فاصله دارد، یک فضانورد ناسا بیدار می‌شود و پی می‌برد که ربوده شده است. مردی با نام تامس می‌گوید که همدیگر را می‌شناسند؛‌ اما فضانورد او را به خاطر نمی‌آورد. تامس بارها می‌گوید که به او آسیبی نخواهد رساند به این شرط که او به همه پرسش‌هایش پاسخ دهد؛ اما وقتی که تامس پاسخ‌هایی را که دنبالش است پیدا نمی‌کند، می‌داندت که باید چه کار کند... چه چیزی باعث شده است که تامس چنین کاری را انجام دهد؟ او دنبال چه هست و می‌خواهد چه چیزی را بفهمد؟ و این ماجرا چطور تمام می‌شود؟

زیتون

  • 40,000 تومان

این اثر صرفا داستان نیست و بر اساس صحبت‌های عبدالرحمن و کتی زیتون است. تمامی تاریخ‌ها، زمان‌ها، مکان‌ها و دیگر حقایق با ارجاع به منابع مستقل و پیشینه تاریخ تایید شده است.

زیتون

  • 27,500 تومان

کتاب زیتون اثر دیو اگرز برنده جایزه کتاب آمریکا در سال 2010 و برنده جایزه ادبی صلح دیتون در 2010 شده است. کتاب ماجرای واقعی عبدالرحمان زیتون آمریکایی عرب تبار و همسر و فرزندانش در طوفان کاترینا در 2005 است. او پس از طوفان کاترینا برای محافظت از خانه و کار خود در شهر می‌ماند و با زیر پا گذاشتن خیابان‌های آب گرفته آن با قایق، به دیگر قربانیان این حادثه بزرگ کمک خواهد کرد. ماجرایی واقعی که بیان زیبای اگرز آن را جذاب و خواندنی کرده است. اگرز نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی است که انتشار این رمان در سال 2009 میلادی اعتبار و شهرت بیشتری برای وی به ارمغان آورد. او خود معتقد است که کتاب او تنها شرح وقایع کاترینا از منظر خاطرات یک خانواده است نه روایتی جامع از گردباد کاترینا. اما کتاب او وجوه بسیاری از این وقایع را نشان می‌دهد و با اینکه بر اساس خاطرات و مستندات نوشته شده است، به روشنی موضع دارد و همین کتاب را از ثبت و ضبط صرف حقایق تاریخی فراتر برده است. ش?وه نگارش داستان به گونه‌ای است که وقایع به زیباترین و ساده‌ترین شکل داستانی بیان شده است. اگرز بعد از ملاقات با کتی و عبدالرحمان شروع به نوشتن این کتاب می‌کند و در طول تحقیق و نوشتن، در تماس نزدیک با خانواده آنها بوده است. مکالمات کتاب بر اساس حافظه مکالمه‌کنندگان بازنویسی شده، هر چند در برخی نام‌ها تغییراتی صورت گرفته است. زیتون در زمان‌های مختلف اثر برگزیده نیویورک تایمز، نیویورکر و شیکاگو تریبون نیز اعلام شده است.

چطور گرسنه هستیم

  • 125,000 تومان

دیو اگرز نویسنده، ویراستار و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است که تاکنون برنده جوایزی چون جایزه مدیسی، جایزه ایمپک دوبلین و جایزه کتاب لس‌آنجلس تایمز شده و یکی از بهترین نویسندگان جوان آمریکایی در حال حاضر است. او علاوه بر نویسندگی، موسس مجله مک سوئینیز است. از میان آثار متعدد او دو کتاب زیتون و چطور گرسنه هستیم به فارسی ترجمه شده‌اند. این کتاب شامل داستان‌های کوتاه متعددی است که حکایتی از بی‌قراری و عطش سیری‌ناپذیر روح آدمی است. عنوان برخی از داستان‌ها عبارت‌اند از: یکی دیگر، آرام، وقتی زوزه کشیدن را یاد گرفتند، من و مادرت، پس از اینکه به رودخانه پرت شدم و پیش از اینکه غرق شوم و... "زن، جوشان و خروشان و با چهره‌ای گل‌انداخته در انتظار است" نام یکی از داستان‌های این کتاب است که ماجرای زنی مجرد را روایت می‌کند که شوهرش را ترک کرده و تمام هستی‌اش به وجود پسر نوجوانش بسته است. پسر پانزده سال دارد و بعد از یک شبانه‌روز هنوز به خانه برنگشته است. مادر که بی‌صبرانه انتظار بازگشت او را می‌کشد، خود را محق به عصبانی بودن می‌داند و فکر می‌کند که چه رفتاری باید با او داشته باشد. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب‌های دایره، جیغ اساسا کارساز است، تلاشی غم‌انگیز از نبوغی بهت‌آور، حالا می‌فهمی چه فرز هستیم، هولوگرامی برای شاه و زیتون اشاره کرد. او در سال 2005 موفق به دریافت دکترای افتخاری ادبیات از دانشگاه براون شد.

صفحه‌ی 1